יום שלישי, 6 בינואר 2015

שידוך משמים - ביקורת - Review

Stila Smudge Stick Waterproof Eyeliner

כל כך הרבה זמן אני שומעת על האייליינרים של סטילה...כמה הם מדהימים, כמה הם עמידים...ואחת הבעיות שלי עם הקוסמטיקה בישראל היא המבחר. חברות כמו סטילה כנראה בחיים לא יגיעו לארץ, וחובבות האיפור כמוני יעידו כמה בעייתי זה לפעמים להזמין איפור מחו"ל, החל מלמצוא את האתר שיטיס לך את המוצר במחיר סביר ועד דואר ישראל, שעל הפאשלות שלו אני כנראה לא צריכה להסביר לאף אחת פה...
אבל מה, באתי להתלונן?! :) 
לאחר ששמעתי על סייל מטורף על איפור באסוס רצתי לקנות את כל המוצרים שרציתי לנסות כבר הרבה זמן! לא רק שהאייליינרים האלה היו במבצע, הם גם הגיעו באריזה חמודה להפליא עם צמיד של החברה BaubleBar (פלוס 10 דולר הנחה לקניה באתר שלהם! עזבו שהם לא עושים משלוחה לארץ...זה די נחמד.)



תמונות















ההבטחה (בתרגום לעברית)
"הנוסחה היוקרתית עם מרכיבים מעניקי לחות, הפורמולה הקרמית מחליקה ולא תדהה."


מרכיבים


מבחר הצבעים
האייליינר מגיע במבחר של 28(!!) צבעים, מהצבעים ה"בסיסיים" של שחור, חום, לבן, וכחול, עד צבעים נועזים יותר של צהוב, אדום, וירוק על גווניו.
בערכה שקניתי קיבלתי את שלושת הגוונים הנמכרים ביותר (עפ"י סטילה)- Midnight Blue (כחול נייבי כהה), Damsel (חום כהה), ו- Black Amethyst (סגול-כהה).
על העיניים בכמויות קטנות כולם נראים מאוד כהים, על גבול השחור, אז לא התבאסתי שהם לא הביאו אייליינר שחור. להיפך, זה היה נחמד לצאת מהקופסה שלי ולנסות צבעים חדשים :)


מרקם
מאוד קרמי! נמרח מאוד בקלות וללא צורך בהפעלת לחץ מיותר.


ריח
אין ריח שאני יכולה לזהות.


עמידות
כשעשיתי סווץ' ראשוני, נורא התבלבלתי. איך אייליינר כ"כ קרמי אמור להיות עמיד? הוא נמרח כמו חמאה (אני בכלל לא מגזימה!) והפיגמנטציות שלו מדהימה. נתתי לסווץ' להתייבש ולאחר כ-20 דקות ניסיתי לגעת בו. ואז ניסיתי שוב. ואז ניסיתי לשפשף את היד (אני לא סוטה, נשבעת!)
ואז הבנתי על מה כולם מדברים. השפשוף הכי חזק עם היד בקושי הזיזה את הסווץ' ממקומו, ורק לאחר שטיפה עם סבון זה ירד (ועדיין השאיר סימן מאחוריו). 
הדבר הזה פשוט לא יורד מהעור! רק עם סבון או מסיר איפור זה מוכן לרדת. שמבחינתי זה מעולה כי האיפור שלי צריך להחזיק לפחות 12 שעות ביום, ולפעמים אפילו 20 (כן, אני קצת חולת נפש בקטעים האלה).
אני והאייליינרים האלה זה match made of heaven.


מחיר
המחיר המלא של האייליינרים הוא 20 דולר (לפי האתר של סטילה).
את האריזה עם הצמיד הם מוכרים ב-29 דולר, אני קניתי באסוס במחיר מבצע של 19 דולר. להתחשב בזה שהאריזה מגיעה עם 10 דולר הנחה בקניה הבאה בBaubleBar (שזה לא רלוונטי לישראל), זה די נחמד לקונים מארצות אחרות.


אריזה
אתייחס רק לאריזה של האייליינרים.
האריזה פלסטיקית, מרגישה קצת זולה מדי בשביל סטילה ובשביל המחיר שמשלמים על זה, אבל המוצר עצמו מפצה על כך לחלוטין.


קנייה חוזרת
אם אצליח למצוא עוד אריזות במבצע, לגמרי כן. אשמח גם לנסות צבעים אחרים. במחיר המקורי שלהם (20 דולר) אולי אשקול שוב.


תמונות להמחשה




לפני הנחה



אחרי הנחה 



אחרי טשטוש



ללא הרבה טשטוש



אחרי שסיימתי את העיניים



אחרי שסיימתי את שאר האיפור




השתמשתי בגוון Black Amethyst, שהוא האהוב עליי מבין השלושה. (אפשר להאשים אותי?! תראו איזה שווה הוא!)


לסיכום

יתרונות
*עמידות שאין כמוה
*מבחר צבעים גדול
*כשמגיע באריזות (ויש הרבה כאלה), יחסית משתלם
*נוח לעבודה (קרמי מאוד)


חסרונות
*אריזה קצת מבאסת


ציון: 5/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, קיטי:

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה