יום חמישי, 29 בינואר 2015

הדרך הארוכה לעור נקי - סקירה - Review

ד"ר פישר- מי פנים למראה מט

עור שומני!!!
כמה קשה לשלוט עליו! הנקבוביות הרחבות, הפצעים, הנקודות השחורות...והשומן!
כל פעם שיוצא מוצר המבטיח עור מט אני תמיד צווחת משמחה ורוצה לנסות, חלקם ביאסו לי את החיים, אבל הרבה מהם כבר שנים אצלי באמבטיה. כל פעם שאני מגלה מוצר אחר שעובד, אני הכי מאושרת שיש.

אין כמו עור כיפי, נקי....ומט.




תמונות






רכיבים



ההבטחה
מהאתר של ד"ר פישר: "מרעננים את העור ומשלימים את פעולת הניקוי. מסירים ביעילות עודפי שומן. מסייעים בכיווץ הנקבוביות ובהרגעת העור. מסייעים בטיפול ובמניעת נקודות שחורות."


מבחר
בסדרת ה-Young יש עוד מוצרים משלימים, כמו- פילינג, תרחיץ פנים, טיפול נקודתי בפצעונים, מסיכה וכו'.
לא ניסיתי אף אחד מהמוצרים חוץ ממי הפנים.


מרקם
נוזלי, כמו כל מי פנים שניסיתי בעבר.


ריח
אלכוהולי עם תת-ניחוח פרחוני-נעים. לא מסריח מאלכוהול כמו מי הפנים של קליניק אבל גם לא עדין מדי.


התוצאה
כמו שרשמתי למעלה, מי הפנים מריחים כמו אלכוהול. בדרך כלל כשמי פנים מכילים אלכוהול הם ממש מייבשים את העור ולוקחים לו כל טיפת לחות שהייתה לו, אבל זה לא היה המקרה.
הופתעתי עד כמה נעימות ולחות הפנים שלי אחרי כל שימוש במי הפנים, עד כדי כך שלפעמים אני שוכחת לשים קרם פנים! עצם העובדה שאפילו שאני מנקה את הפנים טוב-טוב עם מסיר איפור ושמן ניקוי\תחליב ניקוי, צמר הגפן יוצא עם הרבה לכלוך ואיפור שנשאר מאחור. זה נהדר שמי הפנים מנקים את העור ובו זמנית משאירים אותו כ"כ לח ונעים! 
לגבי ההבטחה על עור מט, אני משתמשת במי הפנים רק בלילה לפני השינה, אז לא שמתי לב לתוצאה בגזרה הזאת.
מי הפנים מכילים חומצה סליצילית (Salicylic Acid) שידועה בשומרת על עור נקי מפצעים (לא הצלחתי לגלות כמה אחוזים של החומצה יש במוצר). פה הופתעתי לטובה! חוץ מפצעים הורמונליים לפני הזמן הזה בחודש, כמעט ולא מופיעים לי פצעים, ואם כן אז הם ממש קטנים ואני מצליחה להשתלט עליהם! :)
המוצר גם מבטיח שיפור וטיפול בנקודות שחורות, אבל לא שמתי לב להבדל.


מחיר
אזור ה-85 שקלים בסופר פארם, קניתי בהנחה (התמידית) של 40%.
גם במחיר המלא זה משתלם. זה מוצר שגם בשימוש יומיומי מחזיק לכמה חודשים טובים (לדעתי יחזיק לי חצי שנה) וזה לגמרי לא נורא! :)


אריזה
אריזה די רגילה. הפקק שלה נוח, בניגוד למי פנים אחרים שניסיתי בעבר שצריך לסובב את הפקק ואז זה כבר לא נוח.


קנייה חוזרת
כמובן שכן! :)
התוצאות מעולות והמחיר לא נוראי בכלל, לדעתי שווה! :)



לסיכום

יתרונות
* מי הפנים מנקים את העור אך לא מייבשים.
*תחושה נעימה מאוד לאחר השימוש.
*מחיר סביר.

חסרונות
*ריח קצת אלכוהולי.
*לא נראה שיפור בנקודות השחורות.



ציון: 5/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, קיטי:



7 תגובות :

  1. אני משתמשת בו מגיל 12 והיום אני בת 21 ! הוא מושלם !!
    זה חלק משגרת הטיפוח היומיומית שלי ובלעדיו אני באמת פשוט לא מסוגלת לעבור את היום
    שמחה לקרוא שעוד מישהי חושבת כמוני (:

    השבמחק
    תשובות
    1. ואני ממש ממליצה לא לקנות מהסופר פארם כי חבל על הכסף.. בבית המרקחת של כללית זה הרבה יותר זול (:

      מחק
    2. באמת? לא ידעתי אפילו שהוא נמכר כבר ככ הרבה זמן D:
      אני במכבי ושם אני לא חושבת שנותנים לקנות בלי הכרטיס, זה ככה גם בכללית?

      מחק
    3. בכללית נותנים לקנות גם בלי הכרטיס אבל אין את ההנחה של כללית מושלם..
      למרות שעד כמה שאני זוכרת גם המחיר ללא המושלם הרבה יותר זול מהסופר פארם.
      האריזות הקודמות שלו היו פחות טובות לטעמי עם פקק בהברגה אבל הוא תמיד היה מעולה (:

      מחק
    4. אני משתמשת בו רק חודש והוא כבר נהיה must בשגרת הטיפוח שלי, בהחלט שיפר לי את העור משמעותית! הפעם היה שווה להקשיב לדיילת היופי בסופר פארם חחחח :P

      מחק
  2. לא משתמשת במי הפנים, אבל קרם הפנים מהסדרה פשוט מושלם!! על בסיס מים, נספג במהירות שיא, ריח נעים ועדין והכי חשוב עם מקדם הגנה 30spf!! ממליצה בחום! קונה אותו בסטוקים בסופר פארם בדרכ במבצע 1+1.

    השבמחק
    תשובות
    1. יאא אז אולי אני אנסה אותו בפעם הבאה! :)

      מחק