יום ראשון, 4 בינואר 2015

להסתיר ולייפות - ביקורת - Review

Etude House - Surprise Essence Concealer

כל הבלוגיספרה השתגעה כשהקונסילר הזה יצא. אנשים שיבחו בשצף קצף, קנו בהמוניהם ואגרו כמויות עצומות שלו מחשש שהוא יפסיק להיות מיוצר. ובכן, אני שמחה לבשר שכל הרעש לא היה לשווא! :)



תמונות






ההבטחה (בתרגום לעברית)
"האפליקטור העגלגל מושלם להנחה מושלמת נטולת פגמים. מעשיר את העור בלחות באמצעות תמציות דבש. מתאים לכל סוג עור וקל לחידוש מעל האיפור. האיפור שלך הופך להיות עמיד כנגד הזעה ושומניות!"


מבחר הצבעים
הקונסילר הזה מגיע רק ב-2 צבעים, שניהם בהירים למדי, כאשר אחד מהם בעל תת-גוון כתמתם והשני צבע שמנת בהיר מאוד (וזה מה שאני לקחתי).
מבחינת הכיסוי, מדובר בכיסוי בינוני עד מלא. כיסוי מלא כשמדובר בפיגמנטציה קלה, כיסוי בינוני כשמדובר בחצ'קון אדום שצועק למרחקים. 


מרקם
קרמי-נוזלי לכיוון הקרמי יותר. מאוד נוח למריחה, מאוד קל לטשטוש, מאוד קל לבנייה בשכבות לכיסוי גבוה יותר. לאחר מריחה וטשטוש, החומר מתקבע ומתייבש מעט, בלי לייבש את העור. כמובן שעל פצעים קראנצ'יים יבשים הקונסילר לא נראה במיטבו, אבל על כהויות, חצ'קונים, אדמומיות ושאר כתמים, הוא נראה נהדר. 


ריח
ריח קצת מתוק וחמצמץ בעת ובעונה אחת, אבל הריח כל כך חלש שקשה מאוד לשים אליו לב.


עמידות
אני מסתובבת עם הקונסילר מהבוקר ועד ערב, והוא לא ממש ממקומו. הדבר הזה נצמד לעור ולא עוזב אותו עד למגע שלו עם מסיר איפור. עומד בהצלחה רבה בהזעה, וגם לא נאסף בפסים מגעילים בקפל מתחת לעין (כל עוד לא מורחים כמות גדולה מדי, מה שקרה לי כמה פעמים, אבל למדתי מה הכמות שאני צריכה בדיוק ומאז אין תקלות).


מחיר
המחיר הוא כ-20 ש"ח, מחיר מצחיק ובהחלט נגיש לכל כיס. (קישור)


אריזה
מיכל חמוד ושקוף, פקק ורדרד בהיר, מאוד פשוט ילדותי (וזה כמובן בונוס). ניתן לראות כמה חומר בדיוק נשאר! 
המברשת קסומה. ספוגית שעון חול רכה, כשקצה שלה מעוגל ומאוד נוח להנחה נקודתית, וספוג בכמות המדוייקת שצריך לנקודה כזאת. 


קנייה חוזרת
כן. כן. כן. אלף פעמים כן. 


תמונות להמחשה
לפני הנחה

אחרי הנחה 

לפני הנחה (שימו לב לנקודה האדומה הבולטת למטה)

אחרי הנחה 

לפני הנחה

אחרי הנחה

לפני הנחה

לפני טשטוש

אחרי טשטוש



אחרי סידור שאר האיפור + שיער :)

יש לציין שבאותו יום לא שמתי מייקאפ, זה רק הקונסילר המופלא הזה, קצת פודרה שקופה של איניספרי מעל, סומק, וזהו! :)


לסיכום

יתרונות
*עמיד בפני הזעה
*לא נאסף בפסים בקפל העין התחתון
*כיסוי בינוני (וניתן לבנייה נוספת)
*מחיר נהדר
*מברשת מאוד נוחה להנחה נקודתית של החומר 
*מיכל שקוף שמאפשר לדעת כמה חומר בדיוק נשאר, בכל רגע נתון 
*לא מייבש
*ריח נעים ונייטרלי למדי
*כיסוי בינוני עד מלא (אבל לרוב בינוני)


חסרונות
*כמו כל הקונסילרים, לא הכי מחמיא על פצעים קראנצ'יים יבשים


ציון: 5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


8 תגובות :

  1. אחלה סקירה! אני ממש מסוקרנת כי אני הכי מיפשת קונסילר שלא נכנס לקמטוטים וזה נשמע פשוט מעולה, וכל כך זול!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה הפיתרון שלך!! :) אני לעצמי לקחתי את הגוון הכי בהיר, השני היה צהוב לי מדי.

      מחק
  2. בובה סקירה מעולה!! אגב רזית!!!!!!
    אני מחכה לצאת מהעוצר כדי לקנות אותו, ככ בא לי!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה!! דווקא לא רזיתי, אבל תודה!!! 3> חחחחחח :*

      את זקוקה לו בחייך!! נשבעת!!!

      מחק
  3. נשמע ממש מעולה! אני לגמריי הולכת להזמין אותו למתי ששלי יגמר. סקירה מעולה כרגיל!!!

    השבמחק
  4. זה תחליף למייקאפ?
    כי קונסילר ממה שאני יודעת מסתיר את השחור מתחת לעין..העיגולים השחורים..
    וכאן מרחת אותו על כל הפנים..

    תודה!
    וסליחה על הבורות:)

    השבמחק
    תשובות
    1. קונסילר בא מלשון "להסתיר" (conceal), ואת אמורה להסתיר פגמים נקודתיים שמפריעים לך איתו. אין תפקיד מאוד מוגדר, ואני יודעת שאפשר לשים קונסילר על כל נקודה בפנים שמפריעה לך. :) אני שמתי אותו נקודתית גם כן, כי מה, בשביל חצ'קון אחד קטן אני אשים מייקאפ על כל הפנים? ;) יש ימים שבהם אני לא שמה קונסילר מתחת לעיניים בכלל. הכל לפי ראות עיניי באותו יום. :)

      בשמחה, ואין צורך להתנצל :) כולנו התחלנו מאיפשהו

      מחק