יום שני, 19 בינואר 2015

It's All About the Browns - Tutorial - מדריך


It's All About the Browns


איזה כיף זה צלליות חומות.
הכי קל לעבוד איתן, הן הכי מחמיאות בכל מצב, בכל מזג אוויר, ולכל גוון עור.
כמעט אין מצב לפקשש איתן.

היום יצרתי מראה חום, עם צלליות מט (כי אלה הכי יפות, duh), שאפשר לעשות תוך 5 דקות וזה הכי מתאים ליומיום!




נתחיל עם עפעף נקי, עם קצת קונסילר\ פריימר לעיניים




ניקח צללית חומה, שכהה קצת יותר מגוון העור, ונשים בקפל העין ונערבב טוב טוב :)



ניקח צללית חומה כהה, נשים בחלק הפנימי והחיצוני של קפל העין.




ו..נערבב :)



נשים את אותה הצללית הכהה בחלק התחתון של העין, בחצי החיצוני. נשלב אותה עם הצלליות שבחלק העליון של העין ונערבב.




נערבב צללית חומה עם צללית שחורה ונצייר אייליינר. אין צורך לדייק יותר מדי כמו עם אייליינר רגיל, ואפשר לטשטש יותר ממה שאני טישטשתי.



נשים עיפרון שחור בתוך העין, מסקרה, וסיימנו!



קליל ומהיר, נכון?

נסיים את שאר איפור הפנים...





המוצרים שהשתמשתי בהם:

מייקאפ- Revlon Colorstay 180 Sand Beige
קונסילר- MAC Pro Longwear NC20
פודרה- Rimmel Stay Matte Long Lasting Pressed Powder 003 Peach Glow
(כן, אני יודעת שהפודרה כבר ז"ל חחחח)
עיפרון גבות- Pupa Eyebrow Pencil 01
ברונזר- Sleek Face Contour Kit Light 884 
 Physicians Formula Mineral Glow Pearls in Light Bronze Pearl
סומק- Bobbi Brown Blush in Apricot 6
מסקרה- Benefit They're Real!
עיפרון עיניים- Etude House Styling Eye Liner in Black
פלטת צלליות- Sleek i-Divine Storm
שפתון- Elf Matte Lip Color in Natural


תודה שקראתן, המשך יום ושבוע נעים! :)


4 תגובות :

  1. הווווו סיגל את נראת מצויין! מאוד אהבתי!

    השבמחק
  2. היי, האיפור מהמם.
    אני בטוחה שכולם כאן ישמחו עם תעלי סרטון.
    את חדשה בבלוג ? אני קוראת כאן המון זמן ותמיד יש בסוף דובי של אלכסנדרה המקסימה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! וכן, אני חדשה בבלוג :)
      לגבי סרטונים, אני לא בטוחה שאני מוכנה לזה עדיין ;) אולי בהמשך!

      מחק