יום שני, 2 במרץ 2015

ביקור אצל ד"ר חייטון! כל טיפולי האסתטיקה החדישים ביותר.

היי לכולן! :)
לפני כשבועיים התארחתי בקליניקה של ד"ר חייטון במרפאה המהממת שלו ברמת אביב, להסבר על מגוון הטיפולים שהוא מציע.






בשנים האחרונות יש עליה משמעותית במספר המטופלים בטיפולי האסתטיקה. כיום אפשר ללכת להרבה רופאים ולקבל זריקות של בוטוקס ומילוי קמטים, אבל טיפולים מהסוג הזה נשארים רק למשך זמן מסויים, ולא מטפלים בבעיה האמיתית.

הרבה פעמים, כשיש קמט בפנים (או באופן כללי בגוף), זה לפעמים מעיד על כך שחלק אחר בפנים איבד מהנפח שלו, ומתחיל לצנוח למטה. לכן, כשמזריקים בוטוקס זה משפר את המראה של הקמט, אבל זה לא יחזיר לעור את הנפח המקורי שלו ולא יטפל בבעיה עצמה.

לכן, הטיפול הכי יעיל לבעיות מהסוג הזה הוא להחזיר לפנים את הנפח שלהן, וכך הקמטים הבולטים ביותר ייפחתו משמעותית והתוצאה של הטיפול תיראה טבעית יותר, מוצלחת יותר ותישאר לזמן רב יותר.

הטיפול החדשני ביותר בתחום הזה הוא הFine Lift!

הטיפול הזה הוא בעצם החדרת חוטים זעירים מתחת לעור, המתמוססים תוך 90 ימים ומעוררים ייצור מתמשך של קולגן, שעוזר במיצוק העור. 
יתרונות הטיפול הם: טיפול מהיר, ללא כאב, תוצאות מיידיות ולאורך זמן, טיפול מקיף ואחיד ע"י יצירת רשת אחידה של חוטים לאורך העור, וניתן לשלב אותו עם עוד טיפולים כמו בוטוקס או מילוי קמטים והחלקתם בצורות שונות.

חייבת להודות, כשראיתי תמונות של לפני ואחרי השתכנעתי די מהר :)




בקליניקה מתבצעים עוד מגוון טיפולים כמו ה-ClearLift- אנרגיית לייזר הפוסחת על שכבת העור הראשונה, יוצרת "חירורים" מיקרוסקופיים מתחת לעור, מחממת אותו ושולחת גלי הלם, הגורמים לעור לחדש את עצמו וכך עוזרת לחידוש וריפוי העור, וכמובן גם למיצוקו.
הטיפול הזה מתאים מאוד לבנות עם צלקות אקנה בולטות, ועוזר לשטח את פני העור :)
עוד פרטים על הטיפול הזה ניתן לקרוא באתר: http://clearlift.co.il/

טיפולים העוזרים לפיגמנטציה בעור- סולארית וכתמי עור, וכמו כן פיגמנטציה הורמונלית, השוברים את תאי המלנין בעור ומפזרים את הכתם כך שלא ייראה בולט כמו קודם.

כמו כן טיפולים בסימני מתיחה, ועוד ועוד ועוד...

נהניתי מאוד לשמוע על כל הטיפולים, על השיטות והרעיונות מאחוריהם, ואפילו שזה פחות רלוונטי אליי עכשיו כי אני עדיין מאוד צעירה, אני שמחה לדעת על כל האופציות הקיימות :)

מקווה שנהניתם!


עד הפעם הבאה...:)



אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה