יום ראשון, 22 במרץ 2015

הבנפיט הראשון שלי! - ביקורת - Review

Benefit - Do The Bright Thing

אני מפנטזת על מוצרי בנפיט כבר שנים רבות מאוד, וכשבמקרה-במקרה ראיתי את המארז הנ"ל במבצע בסטרוברי, ב-60 ש"ח בלבד, ידעתי שלא תהיה לי הזמדנות נוספת וקפצתי על המציאה! :) כידוע לכל, בנפיט מתמחים במוצרי איפור שחלקם הם על תקן holy grails ברמה עולמית, אבל לא רק! כמובן, האריזות שלהם שובות לב לחלוטין. 3>





תמונות















































רכיבים
that gal:

dandelion:

high beam:

BADgal liner waterproof:

they're Real!:


ההבטחות (בתרגום לעברית)

that gal:
"הפריימר המשיי הורדרד שלנו הופך את הפנים שלך מאפורות לבובתיות! פשוט הטפיחי אותו על העור למראה בהיר וחלק יותר. מכיל פיגמנט משקף להבהרת כל גווני העור, ופטל וקמומיל להרגעה."

dandelion:

"הפודרה הבהירה הזאת בוורוד בלרינה הופך את הפנים שלך מאפורות לזוהרות עם גוון הניתן לבנייה ורמיזה קלה של שימר. העבירי אותו על לחייך לסומק עדין או העבירי אותו על כל פנייך כפודרה מבהירה. מברשת רכה מסיבים טבעיים כלולה."

high beam:

"ההיילייטר הנוזלי הורדרד הרך שלנו מדגיש עצמות לחיים או גבות לזוהר צעיר ומואר. השתמשי כהיילייטר נקודתי מעל המייקאפ, או מרחי אותו מתחת לבסיס לזוהר מרומז. דוגמנית בבקבוק!"

BADgal liner waterproof:

"עפרונות ה-Badgal הדקים שלנו, זמינים כעת בשלושה גוונים, עמידים בפני גשם או שומניות. החוד מאפשר גיוון למראה הגדרה רכה או דרמה חושנית."

they're Real!:

"המסקרה מאריכה, מעגלת, מעניקה נפח, מרימה ומפרידה. שחורה משחור, עמידה, ולא נמרחת או מתייבשת. מברשת מעוצבת במיוחד לחשיפת ריסים שלא ידעת שיש לך!"


מבחר 
that gal:
חוץ מהפריימר הזה, החברה מציעה עוד אחד שמיועד לעור שומני ונלחם בקשיים הנלווים לעור מסוג זה. בסה"כ קלעו ל-2 קבוצות העור שהכי "נזקקות" לפריימר איכותי. 

dandelion:

החברה מציעה 6 סמקים נוספים מלבד הסומק הזה, בגוונים שונים ובגימורים מיוחדים נוספים- חלק חלקים (צבע אחיד), וחלק "מעורבבים" (כשניתן לערבב את הגוונים לקבלת סומק בגוון אחיד, או להשתמש בגוונים בנפרד לפי העדפה). כמות מרשימה של סמקים!

high beam:

ישנו היילייטר נוזלי נוסף בבקבוק, בגוון זהוב ההולם במיוחד שחומות. 

BADgal liner waterproof:

העיפרון הזה מגיע ב-3 גוונים: שחור, אפור, או חום. מצד אחד חסרים לי פה גוונים, מצד שני מדובר בעיפרון לעישון, אז מה הטעם בעישון ירוק או צהוב? אני חושבת שמבין כל הצבעים לעישון, הם בחרו ב-3 הכי שימושיים ומחמיאים. 

they're Real!:

המסקרה הזאת מגיעה רק בשחור, והחברה מציעה מסקרה נוספת בשם BADgal בגרסה רגילה וגם בגרסה עמידה. עצוב לי שכל המסקרות האלה מגיעות רק בשחור וזהו! מה, אין עוד צבעים בעולם? ומה עם נשים שלא אוהבות מסקרות שחורות, הא? הא? :(


מרקם
that gal:
קרמי סמיך, אבל לא מרגיש כבד על העור בכלל. הוא נמרח בקלות ולא מרגיש יבש או לח מדי. לטעמי זה המרקם המושלם. לאחר ההנחה העור מרגיש מעט דביק, אבל זה רק כי הוא פריימר ואמורים לשים מעליו ביביקרם או מייקאפ. אני יכולה להעיד שהמייקאפים והביביקרמים שלי מחליקים מעליו בצורה מושלמת ואחידה, וכמה דקות לאחר ההנחה- נצמדים לפריימר ונראים כמו עור שני. על העור הוא מרגיש כמו קרם לחות מוצק, זה התיאור הכי קרוב שאני יכולה לחשוב עליו. :) סוף סוף מצאתי פריימר פנים שאני אוהבת! לדעתי הוא יהיה מושלם גם לעור יבש וגם לעור מעורב, בנוסף לעור השומני שלי.

dandelion:

אבקה מוצקה למדיי, אני מרגישה שצריך להתאמץ קצת בשביל להוציא חומר. בפעם הראשונה שהשתמשתי בו הנחתי 5 שכבות אחת על השנייה ועדיין לא ראיתי אף גוון על העור שלי. בפעם השנייה דאגתי "לקרצף" מהמוצר יותר חומר בכל פעם, ו-2 שכבות הספיקו לי לסומק ורדרד-בובתי עדין ומחמיא. 

high beam:

יותר קרמי מנוזלי, אבל באופן מפתיע- מאוד קל למריחה וטשטוש. לא מרגיש לח או יבש על העור, מרגיש כמו כלום (או שאולי בגלל כל שכבות הפריימר-ביביקרם-פודרה אני לא מרגישה אותו, גם אפשרי). המראה המתקבל על העור הוא נצנוץ יותר כסוף מורדרד. על העור שלי הוא נראה בדקות הראשונות לאחר הנחתו כמו סתם זיעה, ורק לאחר ספיגה או היטמעות באיפור שמתחתיו (תהליך של כחצי שעה), נראה יפה, מחמיא וקורן בלי להיראות מיוזע ושומני. הגוון הזה מושלם לבעלות גוון עור "קר" כמוני.

BADgal liner waterproof:

נמס על העור כמו חמאה! רך ועדין, והשוס הגדול ומבחינתי החלק הכי אדיר בעיפרון הזה- לוקח לו כמה דקות להתייבש סופית ולהגיע למצב עמיד, מה שמאפשר לי "לעבוד" איתו כמה דקות על העין (תוך ניגובים פה ושם עם מקלון אזניים, כי אני עקומה) ולקבל את האייליינר הכי ישר, מוצלח, והכי חשוב- עמיד, שאפשר! נהדר. 
כאמור, אחרי כמה דקות הוא מתייבש, אבל הוא בשום אופן לא מרגיש לא נוח או יבש מדי על העור!

they're Real!:
נוזלי וקליל. מספיק נוזלי בשביל להתייבש באופן כמעט מיידי, ומספיק קליל כדי לא להפיל את הריסים שהתאמצנו כל כך קשה להרים. הוא לא דביק ולכן הריסים כמעט ולא נדבקות ומתגבשות ל"רגלי עכביש" (אלא אם כן מגזימים עם כמות החומר ומורחים כמה שכבות אחת על השנייה, אבל ככה זה בכל מסקרה, כמובן).



ריח
that gal:
מריח נהדר, ממש כמו יוגורט תות. קליל ועדין, מתקתק עם נגיעת חמיצות נעימה. 

dandelion:

מזכיר לי טושים של ילדים- חמצמץ וכימי. ייתכן (ובגלל זה אני גם לא מחשיבה את זה כנקודת מינוס בסוף הסקירה) שהריח נובע מאריזת הקרטון שבה הסומק מוטבע ושאין לי דרך להוציא אותו משם. אני לא בטוחה. בכל מקרה הריח חלש ולמזלי לא מורגש על הפנים. 

high beam:

נורא ואיום! מריח כמו לורד לא מחיק, מאלה המסריחים שאי אפשר להתקרב אליהם בשניות הראשונות לאחר הפתיחה. מריר וחריף. למזלו של המוצר, הריח מתפוגג ברגע שמורחים אותו על העור. 

BADgal liner waterproof:

מריח כמו כלום כלומי לחלוטין, שום דבר. מעולה לרגישות! :)

they're Real!:

שוב ריח הלורד הנוראי, אבל הפעם הוא מאוד חלש, ומאוד התאמצתי כדי להרגיש אותו ישירות מהמיכל. הוא קיים והוא ישנו, אבל אני חושבת שרק סופר-רגישות ישימו אליו לב. 


עמידות
that gal:
בגלל שיש לי עור שומני מאוד, אני תמיד נורא סקפטית וחשדנית כלפי מוצרים שמבטיחים עמידות כלשהי, אבל דווקא הפעם לא התאכזבתי! למרות שמדובר בפריימר שמתאים יותר לעור יבש מאשר שומני, אני מרגישה שהוא מוסיף לאיפור שלי עמידות של כשעתיים-שלוש יותר מאשר בלי פריימר בכלל, והאף שלי לא ממהר להבריק כמו בד"כ. 

dandelion:

כמו שכבר כתבתי פעמים רבות בבלוג, לדעתי עמידות של סמקים תלויה לגמרי במוצרים שמתחתם- המייקאפ/ביביקרם והפודרה, ולכן אני לא בטוחה איך הם מתפקדים בפני עצמם. כשהמייקאפ נעלם מהפנים, גם הסומק נעלם. אבל אם המייקאפ עמיד אז גם הסומק נשאר. בקיצור, אין תגובה. ;)

high beam:

גם כאן לדעתי העמידות תלויה לחלוטין במוצרים שמתחת, ולכן אין לי התייחסות מיוחדת לעמידות של המוצר. 

BADgal liner waterproof:

טובה מאוד, אם כי לא מוחלטת. העיפרון הזה מחזיק על העיניים יום עבודה שלם בלי להימרח, אבל אם בטעות תיגעו בו עם האצבע, חלקים מהאייליינר יידבקו לאצבעות ויעזבו את העפעף לנצח נצחים, תוך השארת מריחות וטשטושים לא ממש יפים. כלומר- הוא לא יזוז מעצמו בחיים, אבל אל תעיזו לגעת בו. אני חייבת להודות שהעפרונות (הזולים בהרבה) מסדרת הקלאבינג-משהו של בורז'ואה, הרבה יותר עמידים מזה, ולא נמרחים גם אם נוגעים בהם.

they're Real!:

מהשעה 6 בבוקר ועד השעה 5 בערב כשהסרתי את המסקרה (כלומר 11 שעות רצופות) לא נצפה אפילו פירור סורר אחד שהלך לאיבוד בתוך העין שלי או על הלחי. מרשים! בד"כ כל מסקרה אפשרית שקיימת מצליחה להתפורר לי לתוך העיניים הרגישות שלי. קראתי שהמסקרה הזאת מאוד עמידה על אף חוסר ההגדרה שלה כאחת, ושאפילו קשה להסיר אותה עם מסירים איפור ייעודיים, אבל לא היה לי קשה להסיר אותה עם מגבון פשוט להסרת איפור (כמובן תוך הספגת המגבון בריסים במשך כמה דקות, כמו שאני תמיד עושה). 


מחיר
that gal:
29$ באתר המקורי של החברה, בעבור 11 מ"ל של חומר. מדובר בכמות מאוד קטנה בשביל קצת יותר מ-100 ש"ח, ולדעתי זה יקר מדי. 

dandelion:

28$ לגודל מלא של 7 גרם, כלומר קצת יותר מ-100 ש"ח. מחיר גבוה מדי לסומק בודד לטעמי. 

high beam:

26$ בשביל כמות של 13 מ"ל, כלומר כ-100 ש"ח. אני יודעת שמדובר בכמות לא מאוד גדולה, אבל ספציפית במוצר הזה a little goes a long way, ובקבוק בגודל מלא יכול לדעתי בכיף להספיק לשנה שלמה, אם לא יותר. מחיר סביר, ראוי, הייתי אומרת.

BADgal liner waterproof:

20$ למוצר בגודל מלא, כלומר כ-80 ש"ח. מחיר גבוה מדי לדעתי, בשביל עיפרון לעיניים. אני יודעת שבגודל המלא העיפרון מגיע עם ספוגית לטשטוש בצדו השני, אבל ספוגית לא מצדיקה מחיר הכפול ממחיר ממוצע לעיפרון. 

they're Real!:

23$ לגודל מלא, כלומר כ-90 ש"ח. מדובר במחיר טוב למסקרה, לדעתי. ישנן מסקרות הרבה פחות טובות בשוק שעולות כפליים בלי להתבייש, אז לדעתי דווקא הפעם מדובר במחיר מעולה לגמרי. 


אריזה
that gal:
המוצר בגודלו המלא מגיע באריזה עם "רצפה מסתובבת" (או איך שלא קוראים לזה, כשמסובבים את הלמטה, ומלמעלה יוצא חומר, כמו דבק סטיק), וחלק עליון מחורר כמו מטחנת בשר "של פעם". אני חושבת שמצד אחד זה נוח ומאפשר שליטה טובה ונוחה על כמות החומר שאנחנו מוציאים, אבל שמתי לב שכמות החומר שיש פה היא בערך חצי ממה שיש בפריימר השני של בנפיט (ה-porefessional לעור שומני), ואני מאשימה את האריזה. אריזה גדולה ומשוכללת, שכנראה דורשת השקעה כלכלית גדולה יותר, גודעת מכמות החומר במקרה הזה. לא טוב. 
על הגודל הקטן שמגיע במארז הנ"ל אין לי מה להגיד. שפופרת קטנה וחמודה, כמו מברשת שיניים לתינוקות- צבעונית ומזערית.


לא יכולתי שלא לחשוב על זה..

dandelion:

הסומק בגודלו המקורי מגיע באריזת קרטון קשיחה שמזכירה קצת קופסאות מתנה של טבעות, עם מברשת מסיבים רכים (ובנפיט מבטיחים שגם "טבעיים"), ומראה בצד הפנימי של אריזת הקרטון. לדעתי מאוד פרקטי, נוח, והכי חשוב- חמוד ויצירתי. האריזות מאוד יפות וססגוניות, כשלכל סומק אריזה ייחודית עם צבעים ואילוסטרציות משלה. 
אני חייבת לציין שדווקא במארז הזה הסומק הגיע נעוץ בתוך הקרטון של האריזה, מה שלא אפשר לי להפריד אותו מהאריזה בצורה נוחה ואסטית. אני לא אוהבת לשמור על מארזים איך שהם, אני אוהבת לפזר את כל המוצרים "במחלקות" שלהם, וההגשה של הסומק כאן פשוט לא אפשרה לי לעשות את זה. כמו כן, בגלל שאין שום כיסוי לסומק, יש כאן מתכון לאסון. שריטות, חבלות, חומרים שבטעות חודרים לשטח הסומק, כל אלה נוטים לקרות לסמקים או מוצרים אחרים שנשארים פתוחים ומסכנים במארזים מסוג זה. לא טוב!

high beam:

בקבוקון פלסטיק שקוף- מעולה! מאפשר לדעת בדיוק כמה חומר נשאר. האפליקטור שנמצא בפנים הוא בצורת מברשת עם סיבים באורך של כס"מ אחד בודד, אבל הם קשיחים למדי, מה שלא מאפשר מריחות עקומות וטעויות בהנחה. נוח! עד עכשיו לא מצאתי אף דבר שאני לא אוהבת באריזה הזאת. 

BADgal liner waterproof:

המוצר בגודלו המלא מגיע עם מכסה פלסטיק שקוף שמכסה את החוד, וספוגית לטשטוש בקצה העיפרון. למען האמת, אני לא אוהבת ספוגיות מעין אלה. הן בד"כ מאוד קשיחות ולא נוחות, מה גם שאין דרך נוחה לנקות ולטפח את הספוגיות האלה, במיוחד בגלל שהן מחוברות לעיפרון בלי אפשרות הסרה. 
במארז שלי העיפרון הגיע עם מכסה הפלסטיק השקוף על החוד, ובלי ספוגית. 

they're Real!:

מסקרה היא מסקרה. מברשת בתוך מיכל. בואו נדבר על המברשת. היא עשויה מסיליקון למיטב אבחנתי, הסיבים שלה ארוכים וקשיחים ועד היום לא היה לי יום מוצלח אחד שבו לא דקרתי את עצמי כ-5 פעמים במהלך ההנחה, במרכז האישון. כואב! :(


קנייה חוזרת
that gal:
כן, אבל רק בתנאי שאראה אותו במצבעים ממש מפתים. רק לשם השוואה- כמות החומר שיש לי כאן במארז היא 7.5 מ"ל, והגודל המלא של הפריימר הזה מכיל 11 מ"ל בדיוק, כלומר הגודל המוקטן שקיבלתי מכיל כ-2/3 ממה שהחברה מציעה בגודל מלא! המארז כולו עלה לי 60 ש"ח (במבצע. בד"כ הם עולים בסביבות ה-100 ש"ח), והפריימר בגודל מלא עולה קצת יותר מ-100 ש"ח. ממש ממש לא משתלם. אבל שוב, מדובר במוצר מעולה. 

dandelion:

נופ. אני מאמינה גדולה באהבה ממבט ראשון כשזה נוגע לסמקים, והסומק הזה פשוט לא ריגש אותי. אני לא מושיטה אליו את ידי יותר מדי (חוץ מימים שבהם אני רוצה לבחון אותו, למטרות הסקירה כמובן). כמו כן, המחיר היקר והלא מוצדק לטעמי, לגמרי מורידים את החשק. 

high beam:

נופ. הוא לא שינה את חיי, מריח רע מאוד, ויש עשרות היילייטרים יותר איכותיים ויותר זולים ממנו. לא מבינה על מה כל המהומה ולמה כל כך הרבה אנשים מתלהבים ממנו.. :(

BADgal liner waterproof:

למרות שאני מאוד, מאוד, מאוד אוהבת אותו ואת מרקמו האלוהי, אני חייבת להגיד לא. במחיר של כמעט 100 שקלים אני מעדיפה לקנות 2 (או אפילו 3, במבצעים וכאלה) עפרונות עיניים מסדרת הקלאבינג-משהו של בורז'ואה, שהם רכים בדיוק באותה מידה, וכל כך עמידים שאפילו פגיעת ברק ישירה לא תסיר אותם (וזאת בהחלט המלצה למוצר כמעט זהה, במחיר מעולה וזול בהרבה). 

they're Real!:

nah.. \: היא בסדר, לא רעה, אבל לא העיפה לי את הפוני ובטח שלא את הריסים. לא יודעת, לא התלהבתי. אני חושבת שבמסקרות או שאוהבים עד כדי שנשבעים אמונים עד סוף הימים, או שממשיכים להשתמש בהן כאילו עושים להן טובה במקרה הטוב ותורמים לחברות במקרה הרע. 


תמונות להמחשה
that gal:
לפני הנחה

לפני טשטוש

לאחר טשטוש של הצד הימני של הפנים


לפני טשטוש

לאחר טשטוש

לאחר טשטוש כל הפנים (וסליחה על הפזילה, אני לא באמת פוזלת, זה יצא ככה בתמונה כי הפלאפון היה קרוב מדי לפנים שלי)


dandelion:
לפני הנחה




אחרי הנחה


עדיין לא רואים הבדל? גם אני לא..

high beam:
לפני הנחה


אחרי הנחה



BADgal liner waterproof:



they're Real!:
לפני הנחה




אחרי הנחה



תמונה נוספת, עם המסקרה ועיפרון העיניים כאייליינר מעושן ורך




לסיכום

יתרונות
that gal:
*אריזה מושקעת, נוחה, יפה, מאפשרת שליטה על כמות החומר היוצא
*לא מייבש את העור
*עמיד אפילו על העור השומני שלי, מוסיף עמידות של כשעתיים-שלוש לאיפור
*מרגיש קליל ורך על העור (למרות המרקם הסמיך של המוצר)
*מחליק על העור בעת ההנחה ומשפר את איכות מריחת המייקאפ/ביביקרם מעליו
*מתאים לא רק לעור יבש או מעורב (כפי שהחברה מבטיחה), אלא גם לשומני שלי
*ריח נהדר של יוגורט תות

dandelion:

*אריזה מושקעת, פרקטית, נוחה ויפה (בגודל המלא של הסומק)
*מגיע עם מברשת מאוד רכה, נוחה, ואפילו פרקטית! גודלה קטן מאוד, ונוח לנשיאה במידה ותמצאו כלי אחסון קטנטן וחמוד שמתאים לגודל הסומק המודבק לאריזה (אבל לא בגודל המלא, שגדול כפליים מהחמוד שקיבלתי במארז)

high beam:

*מחיר סביר לכמות שמספיקה לזמן רב
*מיכל שקוף שמאפשר בקרה תמידית על כמות החומר בכל רגע נתון
*סיבים קשיחים באורך נוח, מה שמאפשר הנחה מדוייקת ונטולת "טעויות"

BADgal liner waterproof:

*3 הגוונים הקיימים הם הגוונים הכי שימושיים ומחמיאים לאיפור מעושן
*ריח של כלום- מעולה לרגישות!
*עיפרון העיניים הכי רך, חמאתי ונמס על העור שיצא לי לשים על עצמי

they're Real!:

*מחיר מעולה 
*במשך 11 שעות אפילו פירור אחד לא נשר לתוך עיניי או על הלחי שלי!
*מרקם נוזלי וקליל- מתייבש מהר ולא מפיל את הריסים, וגם לא ממהר להדביק את הריסים בצורת "רגלי עכביש"


חסרונות
that gal:
*יקר! הגודל המלא מציע חצי מכמות החומר שיש בפריימר השני שלהם, באותו המחיר!

dandelion:

*יקר
*במארז הנ"ל הסומק מגיע פתוח, בלי שום אפשרות נוחה להעביר אותו לאריזה שונה נפרדת, מה שדן את הסומק לחבלות ופציעות, כמו גם הכתמות ממוצרים אחרים וחוסר נוחות שימוש כללי
*לא פיגמנטי, מצריך הנחת שכבות כפולות ומכופלות אחת על השנייה בשביל לראות אותו

high beam:

*ריח איום ונורא של לורד לא מחיק

BADgal liner waterproof:

*יקר
*רק 3 גוונים (שחור, אפור, וחום)
*הספוגית המחוברת לא ניתנת להסרה ולכן אין דרך נוחה לנקות אותה

they're Real!:

*מגיעה רק בשחור
*מברשת כל כך קיפודית וגדולה, שמאוד קשה להימנע מדקירות עצמיות באישון
*ריח לא נעים (כמו ההיילייטר- ריח של לורד), אבל לפחות הוא לא מאוד חזק


ציונים
that gal: 4.5/5
dandelion: 2/5
high beam: 3/5
BADgal liner waterproof: 4.5/5
they're Real!: 3/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


4 תגובות :

  1. איזה מהמם הכל!!!! כל זה ב60 שקל?! ממש ממש ממש שווה!!! תתחדשי אהובה ותהני מהכל!!

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת שווה נורא! :) תודה תודה תודה יקירתי!!! 3>

      מחק
  2. איך אני אוהבת את הפירוט הכירורגי שלך!
    אין מצב לפספס משהו!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!! :) החלטתי לא לשנות את פורמט הסקירות, סופי. אבל אני לא אכתוב על כל דבר שאני אנסה. לא תמיד מתחשק לכתוב.. ;)
      לפעמים אני סתם אעשה "סקירות בזק" בפייסבוק וזהו. אשתדל להימנע מפוסטים "תקועים" ומשעממים.. :)
      תודה! :)

      מחק