יום שני, 30 במרץ 2015

שלל- ל'אוקסיטן - Haul - L'Occitane

שלל- ל'אוקסיטן!
היי לכולן! :) כאן קיטי!
בתחילת החודש, ביום האישה הבינלאומי, עשיתי לעצמי מתנה ונכנסתי פעם ראשונה לחנות של ל'אוקסיטן, אחרי הרבה שבחים (בעיקר מדובי :P), הרגשתי שאני חייבת לדעת על מה מדברים!
המוצרים שלהם לא כל כך זולים, ולכן החלטתי ללכת על מוצרים קטנים יותר כדי לנסות כמה שיותר ולאט לאט להבין למה אני יותר מתחברת ולמה פחות.




קניתי ערכה של שלושה מוצרים בריח פריחת הדובדבן- חלב\קרם גוף, קרם ידיים ובושם.
הכל הגיע בתיק אדום קטן וחמוד (שכבר הספקתי לדחוף לשם מוצרי יומיום בסיסיים ולדחוף לתיק העבודה שלי :) ). הערכה עלתה 149 ש"ח.





הריח של הקרמים יותר אהוב עליי מהריח של הבושם, ויש להם ריח מאוד מתוק ונעים.
חלב הגוף מאוד קליל ונספג במהירות, אני מעדיפה קרמים קצת כבדים יותר, אבל הוא בהחלט נהדר.
קרם הידיים במרקם חמאתי (כמו כל הקרמים שלהם) ונספג קצת יותר לאט מחלב הגוף, אבל הידיים מאוד נעימות אחריו. 
הבושם המוקטן מאוד נוח כי אפשר לשים אותו בתיק וללכת איתו לכל מקום, וכל פעם שאני צריכה איזה pick me up אני תמיד פונה אליו ומרגישה יותר טוב :)

שמעתי שהסדרה הזאת היא מהדורה מוגבלת! אני מאוהבת בריח הזה ואני מקווה שיצא לי לקנות עוד מוצרים מהסדרה (או לקבל...יומולדת בקרוב...:) )

על הערכה הזאת דיברתי בסרטון חביבי פברואר ומרץ שלי (ספוילר!)






בנוסף, קניתי את אריזת ההפתעה!
למי שלא מכירה- בקניה מעל 150 ש"ח ניתן לקנות אריזת הפתעה שלא ניתן לפתוח רק עד אחרי הקניה. זאת אומרת- לוקחים שקית צהובה רנדומלית ומה שיוצא אני מרוצה! :)
אהבתי את הקונספט, כי זה גורם לך לנסות דברים שלא בהכרח היית לוקחת, וגם השווי של המוצרים שבתוך השקית יכולים להגיע ל350 ש"ח! שווה ביותר :)

קיבלתי בשקית (מימין לשמאל):
* קרם גוף בריח פרחוני- כמו חלב הגוף שקניתי מסדרת פריחת הדובדבן, הוא מאוד קליל. הוא נחמד לשימוש מדי פעם, אבל כמו שאמרתי, אני מעדיפה קרמים יותר כבדים וחמאתיים. הריח שלו נחמד, לא עפתי יותר מדי. אני לא חושבת שאקנה את הקרם הזה שוב.

* בושם רולר בריח ורדים- אני מאוד אוהבת ריח של ורדים! (וורדים באופן כללי), ואני מאוד נהנית כשהבושם עליי. מאוד נוח לי שאפשר לקחת אותו לכל מקום (אני מפוזרת על הבוקר ולרוב שוכחת לשים בושם ונזכרת רק מאוחר יותר חחח :P ). כמו כל בושם Eau de toilette הוא מתנדף מהר, אבל כאן זה דווקא פלוס אצלי, כי אני הולכת עם איזה 2-3 בשמים עליי (מוקטנים!) בכל זמן נתון ואוהבת להחליף ביניהם במהלך היום. הבעיה היחידה שלי עם הבושם היא שהוא מרגיש קצת "מבוגר" בשבילי. 

* קרם ידיים מסדרת שיאה- הריח שלו נעים בעיניי, והמקרם שלו נהדר כמו כל הקרמים של החברה :) דובי פרסמה בעמוד הפייסבוק של הבלוג סקירה קצרה עליו והיא אוהבת אותו גם! D:

* סבון מוצק בריח ורבנה- הריח שלו נעים, אבל עוד לא ניסיתי אותו. אם יהיו רשמים מיוחדים אעדכן בוודאות! ;)

* קצף לניקוי פנים- דובי כבר הספיקה לעשות עליו סקירה מפורטת אבל אני החלטתי שאני מסיימת את כל תכשירי ניקוי הפנים שלי לפני שאני מתחילה להשתמש בו, אז עדיין אין התרשמות. שוב, אעדכן D:



סה"כ, יצאתי מאוד מרוצה, גם מהערכה שקניתי וגם משקית ההפתעה שלא ידעתי מראש מה יהיה :)
אני שמחה ולא-שמחה שמאוד אהבתי את המוצרים של החברה, פשוט מהסיבה שהם נורא יקרים :(
אם קונים ערכות קטנות זה יוצא משתלם, אבל מי שמכירה את מה שהיא אוהבת תעדיף לקנות מוצרים בגודל מלא.
יש דברים ששווה להשקיע עליהם, אז אם ארגיש שיש מוצרים שאני לא יכולה לחיות בלעדיהם אחזור ואקנה אותם D:


תודה שקראתן! המשך יום נעים :)



אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה