יום חמישי, 19 במרץ 2015

צורות רבות לאהבה - ביקורת - Review

Ahava
-
Velvet Sensation Green In Bloom
&
Dead Sea Must Have

את המארזים הבאים קניתי לגמרי במקרה בסופר פארם, לאחר שלא הצלחתי לסרב למחיריהם המפתים במיוחד בראש השנה (אתן מכירות אותי.. אני חייבת לקנות מייד ולנסות רק אחרי חודשים ארוכים..) :)
כמו כן, היום אכתוב את הסקירה בפורמט קצת שונה, ואשמח לקצת ביקורת בתגובות. ;)


















קרם רחצה היביסקוס ותאנה:

החברה מבטיחה לנו: "קרם רחצה מועשר במינרלים מים המלח ובתמצית היביסקוס ותאנה להזנה וריכוך העור. ההיביסקוס מסייע להחלקה ולחות ומסייע לריפוי עור יבש בעזרת תכונותיו האנטי-בקטריאליות. תמצית התאנה מכילה חומרים נוגדי דלקות וחומרים טבעיים המעשירים את העור בלחות".
המרקם של קרם הרחצה הזה מאוד מצא חן בעיניי, מעין ג'לי סמיך ומאוד קל להקצפה. מאוד נעים וחלק על העור, משאיר אותו רך וחלק לאחר השטיפה. דווקא הריח של המוצר לא נעם לחיכי, כי הוא מזכיר מאוד קלגרון, מתקתק עם נגיעת חמיצות מהולה במרירות (אני יודעת שאני נשמעת כמו אייל שני עכשיו אבל תזרמו אתי :) ).
האם הייתי קונה שוב? מבחינת מרקם ותוצאה על העור- כן, אבל מבחינת הריח- ממש לא! בגלל שבכל הנוגע למוצרי אמבט ורחצה, ריחות נחשבים אצלי הרבה יותר חשובים ממרקמים ותוצאות, ולכן אוותר. 


תחליב גוף היביסקוס ותאנה:

החברה מבטיחה לנו: "קרם גוף מפנק וקליל, עשיר במינרלים מים המלח ומועשר בתמציות היביסקוס, תאנה וחמאת שיאה, מושלם לצרכים של עור עדין ויבש".
המרקם סמיך ועשיר, אבל נוזלי עקב היותו תחליב (מן הסתם). הוא נספג בעור במהירות מרשימה למדיי ומשאיר אותו מלוחח, חלק ונעים למגע. אני משתמשת בקרמי/תחליבי גוף בלילה, ולכן אני יודעת שאם בבוקר העור שלי לא יבש, אז הקרמים/תחליבים עשו את עבודתם כראוי. במקרה הזה, התחליב הוכיח את עצמו כלא סתם עוד תחליב נוזלי וחסר תועלת (כמו רוב התחליבים לגוף שיצא לי לנסות, ביניהם גם תחליבי הגוף של סבון של פעם). אני קמה בבוקר עם עור מלוחח ומועשר, לא יבש ולא מגורה (מה שקורה לי המון, במיוחד בחורף). מעולה! זהו מוצר נהדר למי שמחפשת מוצר לחות לגוף שלא ירגיש כבד או סמיך מדי. הריח הוא אותו הריח כמו קרם הרחצה הקודם, כלומר לא הכי מוצא חן בעיניי.
שוב, הריח מבחינתי מבטל כל אופציה לרכישה חוזרת של המוצר, אז לא אקנה אותו שוב. 




קרם ידיים מינרלי:


החברה מבטיחה לנו: "קרם עשיר ועתיר מינרלים מים המלח בנוסחה מיוחדת להגנה על עור הידיים ושמירה עליו . משפר באופן מידי את רמת הלחות בעור, מחליק עור מחוספס ומחזיר לו את גמישותו. תמציות הממליס מחליקות את העור ויש להן השפעה מרעננת וממריצה. האלנטואין מסייע בריפוי עור יבש וסדוק וטשטוש פגמים".
הקרם מאוד סמיך ומאוד כבד, אבל הווווווו באיזו קלילות הוא נספג בעור! אני חושבת שזהו המרקם האולטימטיבי לקרמי ידיים בחורף. הוא משאיר את העור מלוחח ומוגן מנזקי מזג האוויר הירושלמי שעות ארוכות. ייתכן שלא הייתי אוהבת אותו בקיץ בכלל, אבל בימי החורף הוא צמוד אליי בתיק כל הזמן. הידיים שלי מועשרות ולחות לשעות ארוכות, בלי להרגיש "מיוזעות" (מה שקורה לי לפעמים עם קרמי ידיים). הוא נספג אחרי כמה דקות של עיסוי לתוך העור- העור ממש שואב לתוכו את הקרם. אני מרגישה שהידיים שלי פחות חשופות לנזקי הרוח (שהם סדקים, קילופים ודימומים) מאז שהתחלתי להשתמש בקרם הזה. אני משתמשת בקרמי ידיים באופן קבוע אבל באמת שהקרם הזה משאיר את הידיים שלי אלוהיות ברמה שעולה אפילו על הקרמים של לאקה. תאמינו או לא, לא רק המרקם והתוצאה נהדרים, אלא גם הריח! הריח הזה מחזיר אותי למחוזות ילדות רחוקים ונשכחים. אני די בטוחה שאמא שלי הייתה משתמשת באותו קרם הידיים (או לפחות מוצר בעל ריח זהה לחלוטין) כשהייתי בגן והיינו גרות בבקעת הירדן. הוא מאוד נעים והריח שלו בכלל לא דומיננטי ולא משתלט על הסביבה. מבחינתי זוהי פסגת הריח היוקרתי שלי, יכול להיות שבגלל הזכרונות הנעימים שהוא מביא איתו. אין לי דרך לתאר אותו ממש במדויק - הוא פשוט נעים וצריך להריח אותו כדי להבין עד כמה.
האם הייתי רוכשת שוב? כן! ללא ספק! 





קרם לחות ליום לעור רגיל עד יבש:


החברה מבטיחה לנו: "קרם לחות מועשר ב ™Osmoter וב"לוכדי לחות" נוספים המעלים את רמת הלחות הטבעית בעור ומעניקים לו נינוחות מתמשכת ליום שלם. נספג בקלות בעור, ומותיר את העור רענן וזוהר, רווי ורך למגע".
בהתחלה, כשרק מוציאים קצת מהמיכל, המרקם מרגיש סמיך ומעט כבד. אבל ברגע שמתחילים למרוח את החומר על העור, הוא כאילו נמס, מתרכך, ונמרח כמו נוצה קלילה וענוגה על הפנים! בסופו של דבר המרקם מאוד קליל ועדין על העור, לא סמיך מדי, לא חונק, ולא כבד בכלל. אני אוהבת להשתמש בו אפילו ביום! עד כדי כך הוא קליל ועדין. ולא רק זה! הוא מספק לחות כמו גדול, אפילו הרבה מאוד לחות! בימי הקור הירושלמי הוא עזר לי בכל לילה, ובבוקר קמתי עם עור פנים רענן ויפה למראה. ומה לגבי הריח, אתן תוהות? הוא זהה לחלוטין לריח של קרם הידיים החלומי! 
ללא שום צל של ספק הייתי שמחה לרכוש אותו שוב. הוא לא כבד מדי ולא קליל מדי, הוא בדיוק המרקם המושלם לעור רגיל. 





מסכת לחות לעור הפנים:


החברה מבטיחה לנו: "מסיכת לחות בעלת מרקם קטיפתי, מועשרת במיטב המינרלים מים המלח, הבוץ ומרכיבי לחות רבי עוצמה לתגבור הלחות בתוך 3 דקות בלבד. המסיכה מרווה את העור באופן מידי ומותירה אותו חלק, מוצק וגמיש".
איך משתמשים בה? למרוח על עור נקי פעם או פעמיים בשבוע. לשטוף לאחר 3-5 דקות, או להשאיר אותה למשך הלילה. 
המרקם סמיך למדי. כשמורחים את המסכה על העור זה מרגיש כמו חמאת בוטנים, כלומר ממש סמיך ועשיר. בסה"כ התחושה נעימה אבל קצת מוזרה ולחה מדי לטעמי (אבל מה ציפיתי, זו מסכת לחות בכל זאת). למרות המרקם הכבד מדי לטעמי, התוצאה הסופית הייתה פנטסטית! העור שלי היה רך כמו טוכעס של תינוק לאחר השטיפה שלה מהפנים, וגם האדמומיות שהייתה לי לפני המסכה (כתוצאה מהופעת רוח ירושלמית קרה קרה) נעלמה כלא-הייתה. ביום שלמחרת העור שלי נראה נהדר מכל הבחינות- גם בעל צבע תקין, גם רגוע, גם "עסיסי" (אם אפשר לקרוא לעור ככה), גם נעים למגע, וגם בלי קפריזות בצורת ציסטות וחצ'קונים (מה שקורה לי תדירות אחרי העמסת לחות עודפת)! הריח דווקא קצת מוזר מזכיר לי מחית תפוחי עץ, גרבר אם תרצו. מתקתק-חמצמץ, בלי להיות חזק מדי לאף כיוון ובלי לעצבן את הנחיריים שלי. לא הכי נעים ביקום לדעתי, אבל גם לא נוראי. נייטרלי-רפואי, אולי? 
אני נוטה להגיד שכן, הייתי קונה שוב את המסכה, אבל אני לא חושבת שמצאתי את האחת והיחידה שלי בינתיים. אמשיך לחפש את האחת!




תחליב גוף לוטוס וערמונים:

החברה מבטיחה לנו: "קרם גוף מפנק וקליל, עשיר בתמציות מרוות של פרח הלוטוס, ערמונים וחמאת שיאה, פועל להרגעת העור ומשרה תחושה כללית של שלווה. בנוסף, המינרלים מים המלח מרגיעים את העור ומשפרים את יכולתו לשמור על לחות".
המרקם הוא אותו המרקם בדיוק כמו תחליב הגוף הקודם (היביסקוס ותאנה), כלומר סמיך ועשיר וקצת נוזלי. נספג בעור מהר מאוד ומשאיר אותו מלוחח וחלק. הוא נהדר וקליל, אם כי עדיין מלחח כהוגן ובהחלט יתאים לכל מי שמחפש/ת מוצר שמעניק לחות ראויה לעור בלי להכביד עליו. ועכשיו הפתעה! הריח מאוד, מאוד נעים. מתקתק אבל לא פרחוני ולא "מתאמץ מדי" בשום צורה. מקור המתיקות העדינה הזאת הוא ככל הנראה הלוטוס, אבל אני לא ממש מכירה את הפרח ולכן לא יודעת אם כך הוא אכן אמור להריח. יש רקע אגוזי מעט, שוב, כנראה בגלל הערמונים. הריח מאוד "חם" וטבעי. מאוד נעים!
למרות כל ההתלהבות שלי מתחליב הגוף הנהדר הזה, ככל הנראה לא הייתי קונה אותו שוב. נהניתי ממנו, ומספיק לי. 






פילינג גרגירי לניקוי הפנים:

החברה מבטיחה לנו: "חוויית ניקוי עמוקה יותר. הבוץ מים המלח וגרגרי הפילינג הזעירים מסירים בעדינות את תאי העור המתים ומנקים ביסודיות את הנקבוביות כדי לעודד התחדשות וליצור מראה עור רענן וקורן. הפילינג הגרגירי מבהיר ומאחד את מרקם עור הפנים בעזרת בוץ מים המלח ומשפר את יכולת העור לספוג לחות".
מה עושים עם זה? יש לעסות את הקרם בעדינות על עור פנים רטוב פעם עד פעמיים בשבוע ולשטוף במים.
בחיים שלי לא פגשתי פילינג פנים יותר עדין מהפילינג הזה! הגרגירים פה טחונים כל כך דק שאפשר לקרוא להם קמחים, בחיי. כמו כן, החומר שבתוכו הגרגירים שוחים, מאוד קרמי, סמיך ועשיר, ומשאיר את העור מלוחח ושמח. לדעתי אין שום סיכוי בעולם לפצוע או להזיק לעור הפנים המעודן והרגיש שלנו, ולכן מדובר בפילינג פנים מושלם לחורף, או לכל תקופה רגישה אחרת מבחינת העור. הפרצוף שלי לא רק היה נקי מג'יפה מיותרת, אלא מלוחח כהוגן, וממש לא הזדקקתי לקרם לחות או סרום לאחר השימוש בו! :) זה מעולה, בעיקר לעור יבש ורגיש לדעתי. אני מאמינה שהפילינג הזה יהיה יותר מדי מלחח בשבילי בקיץ, אז אני אדאג לסיים אותו עכשיו, כשעוד קר וכל עוד העור שלי מיובש ומסכן. :) הריח קצת מוזר, אבל לא רע. מזכיר לי מעין תערובת בין תפוז, קוקוס וכלור, מאוד קשה לי להגדיר אותו אחרת. הוא לא מאוד חזק, ודי התאמצתי כדי לקלוט ריח כלשהו בכלל.
אגב, אם אתן מעוניינות לרכוש דיופ כמעט זהה לחלוטין שלו (אפילו הריח מאוד דומה) אבל בהרבה יותר זול, תשקלו רכישה של סקראב הדבש ושיבולת השועל של Queen Helene. המרקמים זהים לחלוטין, הגרגירים טחונים דק-דק בדיוק באותה המידה, ואפילו הריחות כמעט זהים. :) 
האם הייתי קונה שוב? לא. זה לא שהוא לא טוב, הוא מצוין. אבל בגלל שיש לו דיופ מאוד מוצלח ומאוד נגיש כלכלית, אני נוטה לוותר על הפילינג של אהבה.   






פילינג גוף מינרלי:

החברה מבטיחה לנו: "AHAVA Mineral Body Exfoliator הוא תכשיר עדין המתאים לשימוש יום יומי ומאפשר ליהנות משתי פעולות בתכשיר אחד - ניקוי העור לצד המרצת התחדשותו. בדומה למוצרים אחרים מקטגורית ה-DEAD SEA WATER, תכשיר קילוף זה מתהדר בניחוח פרחים, מגביר את יכולת אגירת הלחות של העור ומותיר אותו רך, נקי ורענן".
הגרגירים היו גדולים אבל מאוד עדינים, מה שמאוד נעם לעורי ולא השאיר בו שריטות אדומות ומגורות כמו שלפעמים פילינגים אחרים לגוף עושים. הנוזל (מעין חומר תערובת בין ג'לי לתחליב) שבו הגרגירים חיים, מאוד נעים על העור והשאיר אותו מלוחח וללא הצורך להשתמש במוצר לחות כלשהו לגוף לאחר הרחצה. הגוף שלי היה מקורצף ושמח, לא נראתה שריטת פילינג אחת באופק, ולאחר הרחצה העור שלי לא הזדקק לקרם לחות או מוצר ליחוח אחר כלשהו. כיף חיים! :) הריח מאוד מזכיר לי משקה מוגז רוסי בשם "מפתח הזהב", מעין מיץ תפוחים מוגז ומתקתק. הריח מאוד נעים ונהניתי מאוד לחוות אותו במקדש האמבט שלי! :) בהחלט העלה בי זכרונות ילדות מתוקים ומוגזים.. :)
מאוד נהניתי מהפילינג הזה, שכן הוא עושה עבודה מצויינת בלי "לשרוט" את העור כמו שהרבה פילינגים אחרים עושים. הריח שלו מאוד משובב לב לדעתי ונהניתי לנסות אותו. חבל שהוא הגיע רק בדוגמית אחת קטנה וחד-פעמית! :( בשמחה הייתי קונה אותו שוב.


תחליב ניקוי וטונר 3 ב-1:


החברה מבטיחה לנו: "משלב 3 פעולות במוצר אחד. עדין , בטוח ויעיל לניקוי הפנים והעיניים. מנקה את העור מבלי לגרוע מרמת לחות ה™osmoter , תמצית האממליס מאזנת את רמת ה ph , מכיל אלנטואין שמסיר את איפור העיניין מבלי לגרום לגירוי. מועשר בויטמינים ממקור טבעי - אצת דונליאלה (עשירה בוויטמין A ובטא קרוטן) ותמצית פרי תמר (עשיר בוויטמין E ובטא-קרוטן)".
אופן השימוש: יש לנגב את הפנים בעזרת צמר גפן. אין צורך לשטוף.
המרקם מאוד רך וקליל על העור. מאוד תחליבי, כמו שהשם מציע. :) בשום אופן לא מרגיש כבד או חונק על העור, מה שמאוד נחמד. אבל! המוצר הזה לא ניקה את עורי אלא ליחח אותו. כמו תחליב לחות ולא תחליב ניקוי, בעצם. כנראה בגלל שאני דואגת לנקות את עור הפנים שלי טוב טוב כבר כשאני חוזרת הביתה מהעבודה וגם לפני השינה, אין עוד מוצר ניקוי בעולם שיצליח לתרום לשגרת הטיפוח הנוכחית שלי.. ;) הריח זהה לחלוטין (ולכן גם לא מוצא חן בעיניי) לריח ההיביסקוס והתאנה מקודם (באחד מתחליבי הגוף ובקרם הרחצה). סוג של כמו קלגרון מקולקל. לא נעים! :(
לא הייתי קונה את המוצר הזה, פשוט כי אני מרגישה שהוא לא יוכל לתרום שום דבר לשגרת הטיפוח שלי.



ומה עם המחירים?

לצערי, בשום מקום ברשת לא מצאתי אף אזכור על מחירי המוצרים, וגם כשפניתי לעמוד הפייסבוק של החברה, לא קיבלתי תשובות. לסופר פארם ולסניפי אהבה אני לא נכנסת, דיילות יופי הן הדבר המפחיד ביותר עלי אדמות ויש לי יכולת סירוב של איצטרובל. 
הדבר הכי שימושי שאני יכולה להגיד הוא שהבנתי שטווח המחירים שלהם הוא פחות או יותר 80-150, אבל לצערי אין לי מושג באילו מוצרים ספציפיים מדובר. 



והאריזות, מה איתן?

לגבי האריזות האינדיווידואליות של כל אחד מהמוצרים לדעתי אין טעם לדבר, כי כל המוצרים מגיעים באריזת שפופרת או מיכל עם משאבה, כך שבשני המקרים מדובר באריזות נוחות והיגייניות. אדבר על המארזים עצמם כשלם. מדובר במארזים נהדרים, ללא ספק! במיוחד כמתנה למי שעוד לא התנסתה או התנסה במוצרים של אהבה. אם תשימו לב למחירים המגוחכים של המארזים האלה בסופר פארם (שאגב, אין לקנות יותר, כי אלו היו המחירים רק בראש השנה לצערי), תבינו שמדובר בתמורה הולמת מאוד ביחס למחיר. מנסים המון מוצרים, ולא מבזבזים הרבה! :) האריזות הן תיקי רחצה נחמדים ומגוונים (כל מארז מגיע בתיק אחר), והתיק הוא גם כן בונוס שנעים לקבל ולהשתמש בו. אחד התיקים אצלי עבר הסבה מקצועית לתיק לאחסון קרמי ידיים, והתיק השני עבר הסבה מקצועית לתיק לאחסון סבונים ושמפואים בגדלי נסיעות!


לסיכום

יתרונות
קרם רחצה היביסקוס ותאנה:
*העור מרגיש רך וחלק לאחר השטיפה
*מרקם נהדר, עדין ומאוד קל להקצפה

תחליב גוף היביסקוס ותאנה:

*מלחח את העור בצורה נהדרת, בלי להפוך אותו לשומני מדי
*נספג ממש מהר בעור בלי להיעלם לגמרי
*לא כבד על העור

קרם ידיים מינרלי:

*העור מרגיש מועשר ומוגן שעות ארוכות לאחר השימוש
*אין תחושה "מיוזעת" על העור לאחר השימוש
*ריח נפלא 

קרם לחות ליום לעור רגיל עד יבש:

*לא כבד על העור, יתאים גם לעור שומני לדעתי
*נספג ממש מהר
*מלחח מאוד
*מריח נהדר

מסכת לחות לעור הפנים:

*העור מרגיש רך משמעותית לאחר השטיפה
*אדמומיות וגירויים נעלמים כמעט באופן מיידי
*ניתן לשים ל-10 דקות או ללילה שלם 

תחליב גוף לוטוס וערמונים:

*ריח מעולה
*מעניק לחות מספקת לעור
*נספג ממש מהר
*מרקם נעים ולא כבד מדי 

פילינג גרגירי לניקוי הפנים:

*גרגירים מאוד עדינים, יתאים לעור רגיש
*ה"קרם" שבתוכות נמצאים הגרגירים, מאוד סמיך ועשיר, ומלחח כהוגן- מתאים לעור יבש

פילינג גוף מינרלי:

*ריח מאוד נעים שמזכיר משקה מוגז רוסי בשם "המפתח הזהוב" (מעין מיץ תפוחים מוגז ומתוק)
*גרגירים עדינים אבל יעילים, לא ישרטו את העור
*הג'ל שבתוכו הגרגירים שוחים מאוד מלחח

תחליב ניקוי וטונר 3 ב-1:

*מלחח את העור




חסרונות
קרם רחצה היביסקוס ותאנה:
*ריח לא הכי נעים, ודי חזק

תחליב גוף היביסקוס ותאנה:

*אותו ריח בדיוק כמו קרם הרחצה, לא נעים

קרם ידיים מינרלי:

אין! :)

קרם לחות ליום לעור רגיל עד יבש:

*אין!

מסכת לחות לעור הפנים:

*מרקם יותר מדי כבד ושומני לקיץ לטעמי

תחליב גוף לוטוס וערמונים:

*אין! (למרות שאין בכוונתי לרכוש אותו שוב, הוא באמת מעולה)

פילינג גרגירי לניקוי הפנים:

*אין! (למרות שיש לו תחליף כמעט זהה וזול בהרבה)

פילינג גוף מינרלי:

*אין! 

תחליב ניקוי וטונר 3 ב-1:

*ריח זהה לחלוטין לריח ההיביסקוס והתאנה שלא מצא חן בעיניי כלל וכלל 



ציונים
קרם רחצה היביסקוס ותאנה: 3/5
תחליב גוף היביסקוס ותאנה: 3/5
קרם ידיים מינרלי: 5/5
קרם לחות ליום לעור רגיל עד יבש: 5/5
מסכת לחות לעור הפנים: 4/5
תחליב גוף לוטוס וערמונים: 4/5
פילינג גרגירי לניקוי הפנים: 5/5
פילינג גוף מינרלי: 5/5
תחליב ניקוי וטונר 3 ב-1: 3/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


2 תגובות :

  1. יודעת שבחיים לא ניסיתי מוצר מהחברה הזו...אני תמיד רואה את זה בסופר פארם וכל זה אבל אף פעם לא ניגשת לזה. פוסט נהדר !!!

    השבמחק
    תשובות
    1. חכי למבצעים גדולים! :) בטח בפסח יהיו מלאאאאאאאאאאא מבצעים, הם תמיד מפנקים במארזים ממש ממש זולים. תקפצי על ההזמדנות ותקני לך מארז או שניים חדשים ;)
      תודה אהובתי! 3>

      מחק