יום ראשון, 8 במרץ 2015

שלל - מאק - Haul - M.A.C

שלל - מאק!
תחילת שבוע נהדר לכולן! 
איזה כיף שהתחיל לחזור הקיץ?! 
קיץ זאת העונה האהובה עליי, ואחרי כל הסופות והגשם שהיה בזמן האחרון אין כמו קצת שמש כדי להתחמם קצת D:
אבל אולי הדבר שהכי אהוב עליי בקיץ זה שמחשיך מאוחר! אפשר לעשות כל כך הרבה דברים ביום, וכשבחורף מחשיך כבר ב5 זה מבאס ומרגיש שהיום נגמר מהר :(

לפני יומיים הלכתי למאק כדי לבדוק כמה דברים, ויצאתי עם שלל לא רע בכלל, אז חשבתי לשתף :)









קניתי:
ליפסטיק מאט- Heroine
ליפסטיק מאט- Please Me
עיפרון שפתיים- Subculture
סומק- Harmony


נתחיל מהסומק-





קניתי את הסומק בגוון חום כדי שישמש אותי בתור ברונזר\קונטור, וחיפשתי משהו שלא יהיה כתום כי אני ממש בהירה וכתומים לא נראים עליי ממש טוב. הברונזר של סליק שמשמש אותי נאמנה עד כה הולך ונגמר והייתי חייבת למצוא לו תחליף :(  (שלא יהיה תלוי בדואר ישראל)

ממה שניסיתי עד כה, הוא מאוד פיגמנטי והוא מתאים לגוון העור שלי :)







חיפשתי עיפרון שפתיים שיהיה טבעי מאוד, שיוכל להשתלב עם כל אודם או סתם ככה לבד. 
דווקא עפרונות של מאק אין לי, אבל כששמתי בחנות הוא החזיק לי כל היום! אז יש לי ציפיות גבוהות :)








אני כל כך אוהבת את הליפסטיקים של מאק! :)
המרקם שלהם, הצבעים, העמידות, והריח! הו, הריח. כמו קאפקייק וניל שמלא בכל טוב. :)
הצבעים האלה לא איכזבו אותי!
מימין- Heroine, משמאל- Please Me.
Heroine הוא סגול כהה, שלמרבה הפלא מאוד נוח לי ללכת איתו ואני לא מרגישה שזה צבע מוזר לשפתיים. צבעים כאלה עושים לי טוב על הלב :)
Please Me הוא ורוד ניוד, מאוד my-lips-but-better, ואני מאוד אוהבת את הגוון הטיפה קורלי שלו (שבד"כ אני לא מתחברת לצבעים כאלה).


סווצ'ים-

משמאל לימין- סומק Harmony, עיפרון שפתיים Subculture, ליפסטיק Please Me, ליפסטיק Heroine.

עליי-

 עיפרון שפתיים- Subculture



 Heroine


Please Me


שיהיה לכולן שבוע נהדר :)

10 תגובות :

  1. תתחדשי יקרה!! איזה תענוג זה קניות ממאק!

    השבמחק
  2. מקסים! באמת כיף..בדיוק מה שהייתי קונה לעצמי, אולי חוץ מהגוון של עפרון השפתיים (: תתחדשי!

    השבמחק
  3. איזה פוסט כייפי! הסומק הזה בוויש ליסט שלי הרבה זמן, נראה לי שבקרוב אכנע ואקנה אותו :) כנראה בנוסף ל-Please Me שנראה מעולה!!! תתחדשי על הכל!

    השבמחק
  4. לא נראה לי שאקנה אחד או יותר מהדברים האלה אבל כיף לשמוע למה את אוהבת קיץ
    3>

    השבמחק
  5. אוי...הירואין...אני כבר חצי שנה מתכננת לקנות אותו וזה אף פעם לא יוצא לפועל...משהו תמיד מפריע. פוסט נהדר, ההרמוני גם נכנס לא מזמן לוויש ליסט שלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא מהמם! אני אוהבת אותו יותר ויותר ככל שאני משתמשת בו. אם אין לך בעיה עם צבעים עזים כאלה אני אומרת לכי על זה! :)

      מחק