יום רביעי, 12 במרץ 2014

לפעמים חלומות מתגשמים - השלל מפראג

היום אני אשוויץ בשלל הרב שקניתי בפראג ובגרמניה (הכל מעורבב כי אני, כהרגלי, לא זוכרת מתי ואיפה קניתי). אני לא אסקר אף אחד מהמוצרים אלא נטו אראה לכן מה רכשתי, סקירות יבואו בהמשך כשבאמת יצא לי להשתמש במוצרים. כמו כן ארשום מחירים משוערים (כי מי יתחיל לחשב עכשיו עד רמת האגורה, כן?), וכמו כן לא בכל המוצרים אני זוכרת מחיר אז בהם אני לא ארשום. הדבר היחיד הוודאי שאני יכולה להגיד לכן על המחיר הוא שאם אני קניתי, אז באמת שהמחיר היה שווה!


אתחיל במוצרי טיפוח:

מימין לשמאל:
ג'ל רחצה בריח שוקולד-תפוז - 15 ש"ח - (של חברת Dermacol)
ג'ל רחצה בריח ענבים וליים - 15 ש"ח - (של חברת Dermacol)
תחליב רחצה בריח אפרסק-קוקוס - 10 ש"ח - (של חברת Balea)
ג'ל רחצה עם גרגירי פילינג בריח תפוח-קינמון - 10 ש"ח -  (של חברת Balea)
ג'ל רחצה בריח אשכולית אדומה - 10 ש"ח - (של חברת איב רושה)
ג'ל רחצה בריח פטל - 8 ש"ח - (של חברת איב רושה)





דרמקול (Dermacol), וגם בלאה (Balea) הינן שתי חברות דראגסטור עממיות מקומיות שראיתי גם בפראג וגם בדרזדן בגרמניה, המחירים מאוד נמוכים בהשוואה למחירים שלנו, והמוצרים- זהב! הריחות פשוט מעלפים. דרמקול היא חברה שהולכת חזק על ריחות ששאיפה אחת שלהן תעשה לכן סוכרת, ואילו בלאה מעדיפה ריחות פירותיים עדינים יותר (למרות שגם אצל החברה הזאת הצלחתי למצוא כמה ריחות מתוקים למדי). איב רושה היא כמובן חברה מוכרת ברמה עולמית, עם ריחות מאוד אותנטיים של פירות.

כמובן שהייתי חייבת לרכוש גם מוצרים מיוחדים שמבטאים את החיבה הרבה שהאירופאים רוחשים לבירה ולמשקאות אלכוהוליים, והנה הם:


מימין לשמאל:
ג'ל רחצה בריח מוחיטו (של חברת Manufaktura)
סבון קשיח לגוף על בסיס בירה (של חברת Saela)


לכלל תושבי צ'כיה (ואירופה באופן גורף) יש חיבה מיוחדת למדיי כלפי בירה. בכל מסעדה (ואפילו דוכן נקניקיות ברחוב) שמכבדת את עצמה יש בירה מחבית (כי לא מחבית נחשב בלאי). כמו כן, ישנם המון מוצרים שמיוצרים מתוצרי בירה. חברת Manufaktura דוגלת בגישה שכל מה שאלכוהולי טוב לגוף, ומייצרת המון מוצרים בהשראת סוגים שונים של משקאות חריפים. באחת החנויות שלהם (שאליה נכנסנו בהגיענו לקניון "קטן" בגודל קניון עזריאלי) כמעט הלכתי לאיבוד בין כל המדפים שלהם, כאשר כל אחד מהם מציע מוצר מפתה כזה או אחר. כל המוצרים מיועדים לטיפוח ולרחצה, אין להם ליין של מוצרי קוסמטיקה ואיפור (לא שידוע לי כרגע). למרות שיש המון מוצרים מאוד מפתים, אותי דווקא משכה סדרת המוחיטו. לי ולחצי השני שלי יש מסורת. ב-7.2 בכל שנה (שהינו התאריך של הדייט הראשון שלנו, ועכשיו גם תאריך החתונה!), אנחנו שותים מוחיטו. אבל בפראג כמעט ולא מקובל לשתות קוקטיילים (בשום מסעדה שהיינו בה לא ראינו אפילו קוקטייל אחד!), והחלטתי שלמרות הכל אנחנו חייבים איכשהו להשאיר זכר למסורת המוחיטו. אז קניתי לחצי השני שלי סבון נוזלי בריח מוחיטו! :)

כמו כן הצ'כים מעריצים בירה (כמובן), ומייצרים מתוצרי קצף בירה המון מוצרים שונים ומשונים. קניתי קצף ניקוי לעור הפנים, הגוף, ואפילו השיער. לא הגזימו קצת עם המולטי-טסקינג?? כמובן שאני נורא סקרנית, ואני בקושי מצליחה להחזיק את עצמי מלנסות את המוצר במיידי.
מצאתי גם סבון מוצק לגוף, שנראה מעניין מאוד. מצד אחד יש חריטה של חבית בירה (!!), ומהצד השני של הסבון חריטה של הלוגו של החברה (שנראה מלכותי משהו). חכו לסקירה בשביל לראות תמונות! :)

והנה מוצר (ב-2 ריחות שונים) שלא תכננתי לקנות, אבל ברגע שעיניי נחו עליו במדף נסתר מעיני כל בספורה, ידעתי שאני חייבת לקנות!

מימין לשמאל:
שמפו יבש בריח פרחוני
שמפו יבש בריח המקורי
- 15 ש"ח כל אחד - (שניהם של חברת בטיסט)


וכמובן, איך לא, שני קרמי ידיים בריחות משגעים:

מימין לשמאל:
קרם ידיים בריח שוקולד-בננה - 20 ש"ח - (של חברת Essence)
קרם ידיים בריח שוקולד-תפוז - 15 ש"ח - (של חברת Dermacol)


גם את אלה לא תכננתי לקנות, אבל הריחות שלהם מטריפי חושים לחלוטין ולא יכולתי להתעלם מהם!

נכנסנו גם לחנות של חברת The Body Shop העולמית. זוהי כמובן חברה מאוד מוכרת, וקראתי המון ביקורות חיוביות על המוצר הזה באינטרנט, אז החלטתי לקנות אותו ולנסות אותו גם כן. במיוחד כאשר מסיר האיפור הנוכחי שלי (של לנקום) עמד להיגמר.


חמאת ניקוי איפור על בסיס קמומיל - 50 ש"ח - (של חברת בודי שופ העולמית)


ועכשיו אפרט מוצרי איפור (כי זה מה שבאמת מעניין את כולנו):


מימין לשמאל:
"קרם פלאים" - 60 ש"ח - (של חברת גרנייה)
שפתון לחות תפוז - 8 ש"ח - (של חברת Balea)
טינט לשפתיים - 20 ש"ח - (של חברת Essence)
סומק קרם - 20 ש"ח - (של חברת Essence)
מסקרה - 20 ש"ח - (של חברת Dermacol)


גרנייה היא כמובן חברה שמוכרת את מוצריה בארץ, אבל זהו מוצר שכרגע נמכר במהדורה מוגבלת רק בחלקים מסויימים באירופה. בפראג, למשל, לא מצאתי את המוצר הזה באף חנות או רשת פארם. בדרזדן מצאתי אותו מייד, בחנות הפארם הראשונה שנכנסתי אליה. עכשיו אני מתחרטת שלא קניתי יותר.. זהו סוג של קרם שאי אפשרת לקרוא לו סתם קרם לחות אבל הוא גם לא בדיוק ביביקרם. זהו קרם לבן שמשנה את צבעו בהתאם לצבע עור המשתמשת, מספק כיסוי קל לעור הפנים, ומכיל המון מאפיינים משפרי עור: אנטי אייג'ינג, שלל ויטמינים, מקדם הגנה SPF20 ועוד ועוד ועוד..

שפתון הלחות הוא בעל ריח תפוז מאוד אותנטי, כאילו הם סחטו תפוז טרי לתוך הפאן וערבבו אותו עם ג'לטין.

הטינט והסומק שניהם כתומים, וגם כאן אני מתחרטת שלא קניתי עוד ממוצרי האיפור שלהם, כי מסתבר שאלו מוצרים ממהדורה מוגבלת שלא נמכרים בכל חנויות הפארם (ובצדק, בכל הטיול ראיתי את המוצרים האלה של אסנס רק פעם אחת. במזל שכנעתי את עצמי לקנות!).

המסקרה חומה וגדולה, בדיוק כמו שאני אוהבת. בחרתי דווקא אותה כי היא מאוד הזכירה לי את המסקרה האהובה עליי- Diorshow של דיור (כמובן)- המברשת כמעט זהה, והצבע? אני פשוט חסידה גדולה של מסקרות חומות.

אז זה הכל יקירות, סקירות יבואו בהמשך! ובינתיים אביא לכן רק רמז קל למוצר הראשון שאסקר: תחליב רחצה בריח נעים עד כדי כך שהחצי השני תמיד מכניס את האף שלו למקלחת כשאני שם.

4 תגובות :

  1. הבננה-שוקולד נשמע חלומי... כ"כ חבל שאנחנו לא בפראג...

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, יש לו ריח פשוט מדהים!!! *_____* וגם התפוז שוקולד נהדר, בגלל הסבון שלו המקלחות שלי התארכו משמעותית..

      מחק
  2. איך אפשר ליצור איתך קשר בפרטי?

    השבמחק
    תשובות
    1. למה?
      סליחה שאני כזאת חשדנית, אבל כבר קרו לי בעבר מקרים שאני לא רוצה שיחזרו על עצמם, אז תקציר:
      אם את סוכנת של מוסד לימודי כלשהו לאיפור, לא, תודה, אני לא מעוניינת בקורס איפור, גם אם הוא כמעט חינם וגם אם יש סבסוד כזה או אחר.
      אם את סוכנת של חברת איפור כלשהי ורוצה שאני אקנה מכספי מוצרים בשווי אלפי שקלים בשביל לכתוב עליהם, לא, תודה, אין לי כסף.

      אם זה משהו אחר אז את מוזמנת לכתוב לי בתיבה "צרו איתי קשר" בבאנרים משמאל! :) אני אקבל את הפנייה למייל האישי שלי ונדבר משם.

      יום מקסים! :)

      מחק