יום ראשון, 9 במרץ 2014

ככל שיש יותר מבחר, כך קשה יותר לבחור - ביקורת - Review

Laka - Hand Cream

קרם ידיים הוא אחד מהדברים האלה שתמיד יש לנו מצבורים עצומים שלו בסטוק הקרמים, ושלא משנה כמה יש לנו מהם- עדיין נמשיך לקנות עוד ועוד מהם. אולי בגלל המניפולציות השיווקיות של חברות הפארם שדוחפות לנו מבצעים על ימין ועל שמאל, אולי בגלל ש"אוי אני רואה פה קרם חדש שעוד לא ניסיתי!!", אולי בגלל שאנחנו לא רוצות להסתבך בבחירת קרם אחד אז אנחנו קונות 10, ואולי בגלל שעוד רגע נגמר הקרם האהוב עלינו אז נקנה ישר עוד 4 ממנו- ליתר בטחון.
במקרה שלי, זה האחרון הוא הנכון. מצאתי את הקרם ב-ה' הידיעה, ובהמשך קניתי את כל 4 הריחות שלו. פעמיים.
ואיך מצאתי אותו מלכתחילה? חברה שעבדה בדוכן של לאקה בקניון שעבדתי בו פעם, והמליצה לי לקנות. הו, כמה שאני אסירת תודה לנסיכה הזאת!








תמונות של הרכישה שלי






ההבטחה
"קרם ידיים קליל ולא דביק הנספג במהירות ומותיר את עור הידיים נעים, משיי ומגן עליו מפני יובש. הקרם מבוסס על מי ים המלח ומכיל שמן חוחובה להרגעה, שמן נר הלילה לטיפול בציפורניים, שמן אבוקדו, תמצית צמחי קמומיל וויטמין E המעניק לחות מירבית."


מבחר
יש 4 "צבעים" לבחור מביניהם (ורוד, סגול, כתום וצהוב) כאשר לכל אחד ריח שונה.


מרקם
הקרמים האלה קלים ונמרחים כמו חלום! רכים, עדינים, והכי חשוב- נספגים בשנייה ומשאירים ידיים יבשות כלפי חוץ ורכות ולחות מבפנים! אין דברים כאלה בעולם! לא נתקלתי אף פעם בקרם כל כך טוב שנספג בכזאת מהירות. הידיים גומעות כל טיפת קרם בשמחה וכמעט מיידית נראות רכות ונשיות יותר. בפועל התוצאה לאחר השימוש בכל 4 הצבעים זהה לחלוטין, אבל! בהנחת הקרם הצהוב הרגשתי עקצוץ על כל האזור שעליו מרחתי אותו. העקצוץ הזה מטריד, אבל שוב- אין שום הבדל בתוצאה לאחר השימוש. לא הרגשתי גירויים או החמרה במצב העור, רק עקצוצים בעת ההנחה. ורק בצבע הצהוב.


ריח (מסודר מהחביב עליי אל הפחות חביב עליי)
ורוד - ריח נהדר של פרחים טריים, מורגש ועם זאת עדין. פשוט ריח נפלא, כמו של המון עלי כותרת רעננים שנאספו ביחד ונמעכו לתוך הקרם. ריח של נסיכות! :)
סגול - המתוק מבין ה-4. יש לו ריח כמעט זהה לבושם "אנג'ל" של טיירי מוגלר, אבל טיפה יותר מתוק.
כתום - ריח מתוק, כימי ולא מוגדר. מאוד קשה לי לעלות על מקור הריח, הוא מתוק עם נגיעה קלה של חמצמץ, נעים, אבל פשוט not my cup of tea..
צהוב - ריח שמאוד מזכיר גרידת לימונים. לא ריח של לימון, אלא ספציפית של קליפת לימון מגוררת. יש לו ריח לוואי קל מריר מוזר. 


התוצאה
הידיים שלי רכות, לחות, העור שמסביב לציפורניים נראה יותר טוב מאי-פעם, וכשיוצא לי להשתמש בקרם בלי לק על הציפורניים- הן כמעט מיידית נראות מלאות חיים ולחות (משהו שלא קורה לי עם כל קרם). אני מתארת לעצמי שזה בזכות שמן נר הלילה שאמור לשפר את מראה ואיכות הציפורניים. ולמען האמת, הן גם פחות נשברות לי כשאני משתמשת בקרם הזה.
אני אוהבת להשתמש בקרם הזה בכל הזדמנות כי הוא נספג בשנייה ומאפשר "חזרה לשגרה" בצורה מהירה מאוד.


מחיר
15 ש"ח למיכל קטנטן שמכיל 30 מ"ל של חומר. קשה להגיד שזה זול, אבל זה גם לא הון תועפות. אני אסכם את המחיר כמחיר בינוני, אבל אם להתייחס לתמורה הנהדרת שאנחנו מקבלות מהקרם הזה- הייתי אומרת שהוא בהחלט שווה את זה.


אריזה
נראה כמו שפופרת של צבעי שמן עם פקק "מתברג" מפלסטיק. אני מאוד אוהבת את הגודל של הקרם, שמאפשר לי לקחת אותו איתי לכל מקום. רקע השפופרת כסוף ובתחתיתה צבע הקרם. אריזה חמודה ומאוד פשוטה, שמעניקה קסם וטוב טעם לכל העניין.


קנייה חוזרת
כן, אבל רק את שני הורודים, כי הריחות שלהם משגעים!


לסיכום

יתרונות
*נספג במהירות שיא
*מבחר ריחות לכל טעם
*בהחלט טוב לידיים ולציפורניים
*גודל שימושי ונגיש, שמאפשר את לקיחת הקרם לכל מקום 
*מחיר בינוני
*מרקם רך ולא שומני יתר על המידה


חסרונות
*עקצוץ מוזר בעת שימוש בקרם הצהוב (כנראה רגישות כלשהי שלי)
*כמות קטנה - נגמר מהר


ציון: 5/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


2 תגובות :

  1. אז היכן ניתן לרכוש? האם יש חנות מקוונת? ואגב אני מתה על הכתיבה שלך וקונה המון בהמלצתך, המשיכי כך :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על המחמאה! :) אם אפשר להתעניין מה כבר קנית וניסית, ומה הדעות שלך על המוצרים? :)

      בקישור שאני מצרפת יש רשימת סניפים! :)
      לפי מה שאני רואה באתר, אין אפשרות להזמין דרך האינטרנט, אלא רק בהגעה לאחד הסניפים.
      http://lakamanicure.com/index.php/locations

      מחק