יום רביעי, 26 במרץ 2014

קרם פלאים? מה זה הדבר הזה? - ביקורת - Review

Garnier - Miracle Skin Cream

גרנייה היא חברה שאני מאוד מאוד אוהבת. אין סיבה מיוחדת לכך, המוצרים שלהם פשוט כמעט תמיד עושים חסד לעור שלי, עובדים ביעילות וברכות, והריח שכאילו נלקח מהטבע, נותנים לי תחושה של טיפול מקצועי בתנאים ביתיים. היום אני אסקר מוצר ששמעתי עליו באינטרנט, פינטזתי עליו חודשים ארוכים, מסתבר שהוא לא יגיע לארץ בזמן הקרוב (ואפילו לא הרחוק), וכאשר התממש החלום שמחתי כמו ילדה קטנה שקיבלה גלידה. זהו מוצר נוסף מהשלל שלי מפראג!






תמונות של הרכישה שלי



ההבטחה (בתרגום לעברית)
לא מצאתי הודעה רשמית עדיין, כי המוצר באמת בחיתוליו ונמכר רק בכמה מקומות בודדים בעולם כרגע, אבל למיטב הבנתי המוצר מספק את הדברים הבאים: SPF20, פרו-רטינול (אין לי מושג למה הוא משמש), ויטמין C, ויטמין B3, ויטמין B5, מיצוק פפטידים (מה זה??), וג'ינג'ר למניעת חמצון. בטווח הארוך גרנייה מבטיחים שהמוצר הוא אנטי אייג'ינג, ומתאים את עצמו לצבע המשתמשת (גם כהות עור! אבל באמת שאני חייבת לראות כדי להאמין, כשמישהי שחומה תתנסה במוצר אשמח מאוד לדעת מהן התוצאות!), מבהיר כתמי פיגמנטציה, מפחית הופעת קמטים (ואם הם ישנם, אז מפחית את עומקם). מכמה בלוגרים גרמנים שונים שגוגל טרנסלייט הואיל בטובו לתרגם לי לאנגלית, הבנתי שהמוצר באמת מספק את הסחורה ומקיים את כל ההבטחות שלו!


מבחר הצבעים
הקרם הזה משנה את צבעו בהתאם לצבע המשתמשת, ולכן אין "מבחר". למיטב הבנתי הוא אמור לעבוד גם על כהות עור (מצאתי איפשהו בנבכי האינטרנט תמונה עם 3 בחורות שונות לפרסומת, כל אחת עם צבע עור שונה, וכולן מחוייכות ומרוצות, כרגיל..).
לתוצאה מקסימלית צריך לעבוד בכמויות קטנות של חומר (פחות מגודל של אפונה על חצי פנים!), ובשום פנים ואופן לא על כל הפנים בבת אחת! אחרת, יהיו לכם גושים צהובים ולא מחמיאים על העור, שמהרגע שיתייבשו- יסרבו לזוז ממקומם אלא אם כן תסירו אותו לגמרי. מהרגע שהחומר מתקבע על העור, אם השתמשתן ביותר מדי חומר- הוא יהפוך לגושים כדרוריים מוזרים, שנראים כאילו שייפתן את עור הפנים שלכן עם נייר זכוכית והשאריות נשארו שם. לעבוד בכמויות קטנות, וכל פעם על חלק אחר של הפנים.
לפני שהבנתי איך הקרם הזה עובד ומתקבע- הייתי שמה הרבה יותר מדי חומר וזה פשוט נראה מגוחך ומביך מהצד.


מרקם
מזכיר קרם לחות יותר מאשר מייקאפ. בעת המריחה יש תחושה שהוא אפילו משנה מעט את הרכבו ונהיה יותר נוזלי מקודם, מה שמאוד נעים למגע אבל מעט מקשה על מריחה אחידה על כל עור הפנים. 
המרקם לח מאוד, והלחות הזאת מורגשת גם על עור הפנים במהלך היום. מה שהיה לי עם הביביקרם של הוליקה הוליקה, כשעצמות הלחיים מתייבשות ושורפות אחרי כמה שעות? אין לכך שום סימן בקרם הפלאים של גרנייה. העור שלי מרגיש בריא, צעיר, גמיש ובעיקר רענן אחרי יום שלם איתו.
בגלל שהקרם כל כך לח, יש מעט "ברק" על האף ועצמות הלחיים לאחר ההנחה, ולכן פידרתי את האזורים השומניים בפנים. אחרי כ-5 שעות הברק החל להראות את עצמו שוב, אבל ממש בקטנה. גם כשנגעתי באף עם האצבע, לא הרגשתי שומניות. 
הקרם הזה נהדר לשימוש יומיומי. הוא מאוד קל לשימוש, חוסך מכם את הטרחה שבביצוע שלבים רבים בשגרת הטיפוח (גרנייה מבטיחים שהקרם הזה הוא גם קרם לחות, גם פריימר, גם מקדם הגנה, וגם בסיס- משנה את צבעו) ותוך 2 דקות אתן כבר מוכנות לצאת מהבית, רעננות ויפות.
חשוב לציין רק דבר אחד- הקרם לא מצליח לכסות חצ'קונים, צלקות, בליטות מוזרות, פצעים או כל פגם אחר בעור שאפשר לחשוב עליו. הקרם טוב למי שיש לה עור חלק כמו פורצלן, אחרת יש צורך בקונסילר פה ושם (וזה בדיוק מה שגם אני עושה).
אני משתמשת באצבעות למריחת הקרם על העור, למרות שבד"כ אני מעדיפה שימוש במברשת, בגלל שכך החומר לא מתייבש יותר מדי מהר ואפשר לעבוד איתו ביותר נינוחות.
החומר יושב מעולה על פריימר, יותר טוב מאשר על עור "ערום". על פריימר הצבע מצליח להשתלב טוב יותר עם שאר העור, הקרם מתייבש פחות מהר כך שתוכלו לטשטש אותו ביותר הצלחה, והוא גם מחזיק יותר זמן.


ריח
הריח סופר נעים, מזכיר מאוד את הריח הזה שיוצא מדשא טרי שהרגע נגזז. הוא עמיד מאוד, וכמה פעמים במהלך היום יצא לי להריח אותו על עצמי (הריח מתפרץ באופן אקראי). מאוד יכול להיות שמי שרגישה לריחות לא תוכל להשתמש במוצר הזה, כי הריח באמת חזק. אפשר למתן את הריח ע"י פידור.


עמידות
עמיד יותר מהביביקרם של הוליקה הוליקה, אבל כמובן לא משתווה לרמת העמידות של הקולורסטיי של רבלון. החזיק עליי 8 שעות עבודה כמו גדול, לא נזל, לא נמרח, לא "שקע בתוך הנקבוביות", אבל כן איבד מעט מהפיגמנט שלו לקראת השעה ה-9. בסך הכל מחזיק מעמד יפה מאוד, בהחלט מוצר שנותן פייט רציני בתוך זירת הביביקרמים/מייקאפים/'קרמי לחות בגוונים' הענקית שיש בימינו.


מחיר
המוצר הנפלא הזה עלה לי 12 יורו, כלומר: כ-60 ש"ח. לדעתי זהו מחיר הולם לתמורה הרבה של המוצר הזה.


אריזה
שפופרת רכה ונוחה לשימוש, עם פקק "פלאקי" שאפשר לפתוח באצבע אחת. אני דווקא לא אוהבת את הפקקים האלה, כי יש לי נטייה להצליח לשבור אותם בכל פעם. אני מקווה שהפעם אני לא אהרוס לעצמי ;)
בסך הכל אני אוהבת את האריזה. קלה ונוחה, ומאוד פשוטה. בלי בלאגן מיותר. ובגלל שהחומר בפנים רך על גבול הנוזלי, אין חשש שחצי חומר יישאר בפנים בלי לצאת. פשוט להפוך את השפופרת עם המכסה מטה, והקרם ינזול למטה בכוחות עצמו.


קנייה חוזרת
למרות שהוא לא תמיד בדיוק קולע לצבע העור שלי- כן. הוא סופר שימושי, מונע עיכובים מיותרים בשגרת הטיפוח והאיפור היומית שלי, מביא תוצאות מעולות בטווח הרחוק. אז אני משתמשת בקצת קונסילר מעל רק ליתר ביטחון, ביג דיל. המוצר הזה מעולה ואני ממש מקווה שהוא יגיע גם לארצנו המקופחת.


תמונות להמחשה
לפני הנחה

לבן בהנחה

מתחיל מעט לשנות את צבעו היכן שהאצבע נוגעת

אתן רואות איך הוא טיפה צהוב לי מדיי?

מורחת על פני כל העור ומנסה להיפטר מהכתמים הצהובים

מוכן!


לסיכום

יתרונות
*מחיר מעולה ביחס לתמורה
*עמידות יפה מאוד בשביל מוצר של חברה עממית
*משנה צבע בהתאם לעור (למרות שלי אישית זה לא הכי עובד, לאמא זה כן עובד, אז כנראה שהכל תלוי במזל)
*ריח נהדר
*לחות מורגשת לאורך היום, אין התייבשות של עצמות הלחיים
*SPF20 - יש הגנה מהשמש
*אנטי אייג'ינג
*קל מאוד לשימוש (מריחה וטשטוש מהירים)
*מעולה ליום-יום, כשאין כוח להתעסק שעות עם בסיס-פריימר-קרם לחות-מייקאפ וכו'..
*מעולה לחובבות המראה "אני? איפור? הצחקתם אותי!"


חסרונות
*לא ניתן להשיג בארץ כרגע 
*לא תמיד "קולע בול" בצבע
*לא נותן כיסוי מספק לחצ'קונים/בליטות מוזרות/פצעים/צלקות או כל פגם אחר בעור


ציון: 4/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


4 תגובות :

  1. נשמע מעניין ...מהתיאור שלך הוא מאוד מזכיר את הגימיק בקרם של לוריאל שמשנה את צבעו במגע עם העור ונותן כיסוי מאוד עדין לפגמים (גם לאסתי לאודר יש משהו בסגנון)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, זה גם מקביל ל-cc creams של הקוריאנים (cc = color correction) :)
      הם מחליפים את צבע העור בהתאם לצבע עור המשתמשת ואמורים לספק בעיקר טיפוח לעור יותר מאשר כיסוי, ובגדול הם מעולים לאלו עם מעט מאוד זמן התארגנות בבוקר :)

      מחק
  2. SPF זה הגנה מהשמש לצורך העניין :)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה די ידוע :) התכוונתי שאני לא יודעת מה זה פרו-רטינול, ומיצוק פפטידים

      מחק