יום ראשון, 16 במרץ 2014

האני באני - ביקורת - Review

TonyMoly - Pocket Bunny Sleek Mist

כפי שכולכן בוודאי כבר יודעות, יש לי חלושה לדברים חמודים ומתוקים, בייחוד אם זה בצורת חיות. ולכן כאשר ראיתי שלחברה קוריאנית מצויינת שאני מאוד אוהבת יש ספריי לפנים בצורת ארנבון- נו באמת! מי תגיד לא לזה???







תמונות של הרכישה שלי





ההבטחה (בתרגום לעברית)
"רכיב מרכזי: מים קלטיים איכותיים מצרפת, שעברו סינון ע"י זרימה על גבי שכבות רבות של אבנים מינרליות. בארנב הורוד: אפרסק, פטל, תפוח. פירות אדומים טריים מעניקי לחות וגמישות לעור. בארנב הלבן: כרוב, אננס, לימון. תמציות פירות וירקות לבנים, היעילים בשליטה על שומניות והענקת תחושת רעננות."


מבחר
ישנם 2 ארנבונים חמודים לבחור מהם:
*ארנבון Moist ורוד שמיועד לעור יבש עד רגיל, והוא מעניק לחות לעור הפנים.
*ארנבון Sleek לבן שמיועד לעור מעורב עד שומני (והוא גם זה שקניתי), ומטרתו "לאדות" את השומניות מעור הפנים ולתרום למראה עור מאט.


מרקם
נוזלי מספיק בשביל להיות מושפרץ, וסמיך מספיק בשביל "לשבת" על העור כמה שניות ולעשות את הקסם שלו. תוך חצי דקה הוא כבר נספג בעור, והחברה ממליצה להטפיח את הנוזל לתוך העור במהלך הספיגה, לאפקט יעיל יותר. אני דווקא גיליתי על עצמי שאני מעדיפה לא לגעת עם האצבעות בפנים במהלך היום, כי השומניות מחמירה והתוצאה, כמובן- חצ'קונים.


ריח
לגבי הארנבון שאני הזמנתי- הריח שלו מאוד "ירוק", כמו תה ירוק עם לימון ולואיזה. משהו מאוד רענן וטבעי, לא עושה המון רעש וצלצולים אבל בהחלט נעים ומעלה חיוך.


התוצאה
כשרק הזמנתי את הארנבון, הייתי בטוחה שהוא סוג של "ממיס שומנים" לעור הפנים, ושהוא לא נותן שום לחות אלא רק מייבש לחות עודפת. הו, כמה שטעיתי!
זהו תרסיס לחות, בדיוק כמו כל שאר תרסיסי הלחות שקיימים בשוק, אבל הוא כן מסייע ביצירת מראה מאט יותר. הוא  מייבש שומניות עודפת, אבל לא מייבש או מבליט חלקים יבשים בעור (למשל לבעלות עור מעורב, שזה מה שאני). מה שכן, הוא לא מצליח לייבש את השומניות ב-100%, אלא בערך ב-60%, הייתי אומרת. אתן לא תהיו בעלות עור מאט לחלוטין, הוא כן יישאר טיפה מבריק, אבל הרבה פחות מקודם.
מבחינתי התרסיס הזה מעולה לקיץ- ריח מרענן ומאוד טרי, גם נותן לחות לחלקים יבשים, וגם מייבש חלקים שומניים מדי. לא נורא שהוא לא הופך אותי ל-100% מאט- הרי כל הפואנטה באיפור (או טיפוח, לעניין זה) טבעי, הוא שזה ייראה טבעי ולא כאילו הרגע יצאתי מצילומים בסטודיו.
אני כן מרגישה רעננה וכאילו אחרי מקלחת לאחר השימוש בתרסיס.


מחיר
קניתי את הארנבון בכ-30 ש"ח מהמוכר הזה באיביי: http://www.ebay.com/usr/cosmeticmarket2012
אבל עכשיו פתאום אני רואה שהמחיר אצלו קפץ כמעט כפליים ל-55 ש"ח!
בהחלט ניתן לחפש ברחבי איביי את הארנבון במחיר שאני קניתי בו, אבל אצל מוכר אחר.


אריזה
הארנבון המתוק בעולם, במיכל לבן ונקי. לארנבון יש עניבת פפיון, שהיא הדבר הכי חמוד עלי אדמות, ושתי אזניים שמנמנות וחמודות! הראש שלו הוא פקק נשלף פשוט, לא מתברג או מסתובב. מתחת לפקק מסתתר לו לחצן תרסיס- כמו של בשמים.
הגודל שלו קטן וחמוד, אבל לא מספיק קטן בשביל לקחת אותו בקלאץ' לאירועים, למשל. במהלך היום, בעבודה, אני לוקחת איתי תיק עצום (או כמו שאני קוראת לו: "גודל פרחה", כי זה הגודל הסטנדרטי לתיק של פרחה ממוצעת), אז אני כן יכולה להרשות לעצמי לקחת אותו לרענון במהלך היום.
מה שעוד מעולה במיכל הזה, הוא שהוא ניתן למילוי מחודש. הלחצן של התרסיס ניתן להוצאה (הוא מתברג למיכל), וכשהוא ייגמר תוכלו למלא אותו בכל דבר אחר שתרצו. מעולה!


קנייה חוזרת
כן, בהחלט. ובכוונתי לנסות גם את הארנבון השני.



תמונות להמחשה
לפני השימוש
(וצילמתי בכוונה מזווית כזאת מכוערת את כל התמונות, בשביל שיראו את מלוא הברק על פני העור)



כמה שניות לאחר השימוש, החומר עדיין לא נספג במלואו



כחצי דקה אחרי השימוש, אחרי שהחומר נספג והפעיל את קסמיו



לסיכום

יתרונות
*חמוווווווווווווווווד שאין דברים כאלה
*לא מייבש חלקים יבשים על העור
*כן מייבש שומניות מסויימת
*תחושה מרעננת על העור
*ריח מאוד נקי ורענן


חסרונות
*לא נותן מראה מאט 100%
*לא מייבש את השומניות ב-100%
*לא נמכר בארץ


ציון: 4/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:



6 תגובות :

  1. אהבתי. באמת יש כמה מוכרים שהמוצר נמכר אצלם במחיר של כ- 30 ש"ח. תודה.

    השבמחק
  2. כמובן שלא עמדתי בפני המתוק הזה ורכשתי חיש מהר!
    הוא הגיע עם הביצים ועם דוגמיות..
    העניין הוא שמרוב ההתלהבות לא הבנתי בדיוק מתי משתמשים בו :/
    חחח
    אשמח לעזרתך..

    השבמחק
    תשובות
    1. סליחה על העיכוב!! :O
      בגדול זה תרסיס רענון לעור הפנים, או מיסט בשמו הלועזי. התרסיס לעור שמן מסייע לאדות שומניות עודפת מהפנים, וזה שמיועד לעור יבש מוסיף לחות :)
      את יכולה להשתמש בו עם איפור, בלי איפור, איך שבא לך. הוא לא פוגם בעמידות האיפור.

      מחק
  3. הזמנתי וקיבלתי את המאמי הזה..
    הוא נפלא, והכי מצחיק שהילדים שלי התמכרו אליו..

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע!! והחלק הכי טוב- כשהמיסט ייגמר אפשר להוציא את הפקק ולמלא את המיכל בכל נוזל שרוצים, אפילו סתם מים לרענון ביום חם! אני לגמרי שומרת את הארנבון לשימושים עתידיים :)

      מחק