יום חמישי, 27 במרץ 2014

לק היום

אז הבלוג שלי חוגג 10,000 צפיות!!! וואו!!! לזה לא ציפיתי!

כשהתחלתי לכתוב פה, בכלל לא תיארתי לעצמי שמישהו יטרח לבזבז את זמנו החופשי פה, לקרוא את מה שאני כותבת, להתעניין, לשאול, לבקש עצות מדי פעם. אני מאוד מעריכה כל אחד מהקוראים פה וכבר מתכננת הגרלה שתתחיל בקרוב!! :)

היום החלטתי לעשות משהו מיוחד לרגל המאורע המשמח, ולעשות ציפורניים המנציחות את הדובון של הבלוג!



ועכשיו אני אראה לכן איך עשיתי את זה~


אז מתחילים עם ציפורניים נקיות.



עוברים למחזק טוב.



לק חום כלשהו לבחירתכן (עדיף להשתמש בחום יותר בהיר, פשוט לא היה לי אז השתמשתי בטואופ הזה :))




עיגול לבן באמצע הציפורן.



2 עיגולים קטנים שחורים מעל לעיגול הלבן, ואז עיגול קטן נוסף באמצע העליון של העיגול הלבן הגדול. למשוך את העיגול הקטן האחרון בשני פסים למטה ימינה ולמטה שמאלה.



לתת לכל הדבר הזה להתייבש, ולנעול את היצירה שלכן בלק שקוף או מחזק שקוף! :)



תודה לכולכן על הביקור בבלוג ושיהיה לכן יום מקסים!


2 תגובות :