יום ראשון, 2 במרץ 2014

כשאני אומרת ביבי אני לא מתכוונת לפוליטיקאי - ביקורת - Review

Holika Holika - Aqua Petit Jelly BB Cream

גיליתי את נפלאות הביביקרם רק השנה, ולאחר חקירה מעמיקה בבלוגים האהובים עליי, החלטתי להזמין את הביביקרם הקוריאני הזה. הרעיפו עליו המון שבחים ואהבה, וסקרן אותי לגלות על מה כל המהומה.









תמונות של הרכישה שלי







ההבטחה (בתרגום לעברית)

"Aqua Petit Jelly BB המכיל תמצית מנטה, הוא ביביקרם במרקם ג'לי, המעניק לעורך גמישות ג'לית. הביביקרם הזה לח במיוחד בהשוואה לביביקרמים אחרים. הוא מכיל 80% תמצית מנטה, העשירה בוויטמינים מקרחונים קפואים, והופך את העור שלך לרענן לכל היום. הוא יעיל במיוחד במניעת היווצרות שומן על העור, ובתוך כך הופך אותו לרך ואחיד. הג'לי הימי מכיל תמצית קולגן ואצות, וכמו כן תמצית אגר."


מבחר הצבעים

הביביקרם הזה מגיע ב-2 צבעים בסך הכל, שניהם סופר בהירים וממש לא מתאימים לבעלות עור שחום. #1  Aqua Beige (Light Beige) הוא בעל תת-גוון ורדרד ומטרתו להחיות עור בעל צבע אפור "מת", והצבע השני, #2 Aqua Neutral (Natural Beige) הוא בעל תת-גוון צהבהב שאמור לנטרל אדמומיות, והוא הכהה יותר מבין השניים.
אני לקחתי את #2 כי יש לי נטייה לאדמומיות.
בפועל הקרם הזה לא הסתיר את האדמומיות שלי, אלא קצת טשטש אותה, כלומר נראיתי פחות אדומה אבל עדיין בגדר הוורוד+, כך שבנוסף אני נאלצת להשתמש גם בפריימר ירוק. לא אופטימלי.. :(


מרקם


לא המרקם "הרגיל" של שאר מגוון המייקאפים והביביקרמים, הוא לא יותר נוזלי אלא יותר "אוורירי", וקצת מזכיר מרקם של ג'לי שרוטט כשמזיזים אותו, אבל בלי להיות יותר מדי צמיגי. קל מאוד לערבוב וטשטוש, אבל מתייבש ממש מהר כך שמומלץ לעבוד בחלקים על הפנים. להניח ולמרוח, לא לשים גושים של הביביקרם על כל הפנים ורק אז לטשטש.
הייתי אומרת שהביביקרם הזה מעניק כיסוי של כ-40%. לא מספיק טוב לאירועים כמובן, אבל יותר מבסדר לשימוש יומיומי (במיוחד כאשר יש פה SPF20).
אי אפשר לבנות כיסוי יותר גבוה. ניסיתי, והגעתי למצב שיש לי שכבה בעובי בינוני על הפנים, שנראתה מאוד מלאכותית וקמחית. הביביקרם הזה נותן תוצאה מקסימלית בשכבות יותר דקות, ואפילו שכבה אחת מספיקה (או שכבה קצת יותר עבה במידה ועובדים עם יותר חומר).
העיקר לא לתת לו להתייבש לפני שמסיימים לעבוד איתו, להניח ולטשטש מהר!
עוד נקודה שחשוב לציין- אני לא מצליחה להבין מה עובר על ה"לחות" שלו. בדר"כ אני בעלת עור מעורב-שומני מאוד, ולכן כשהביביקרם הזה נזל מהפנים שלי אחרי 3 שעות בשימוש הראשון הבנתי שהוא פשוט לא מיועד לעור שומני אלא לעור יבש, אפילו לא למעורב. הגיע החורף, העור שלי התחיל להתייבש קצת (לא ברמות של קילופים וכאבים, אלא נטו דורש קצת השקעה וקרם לחות טוב יותר), וחשבתי לעצמי- "הי, עכשיו שהעור שלי לא כל כך שומני, אולי הביביקרם הזה יהיה לי טוב יותר?". ניסיתי, ושעה אחרי שיצאתי מהבית התחלתי להרגיש שכל הפנים שלי שורפות (כאילו שהוא מייבש לי אותן עוד יותר), גם עם קרם לחות מתחת, וביום אחר עם קרם לחות נוסף- כלומר, הבעיה היא לא בקרם הלחות אלא ספציפית בביביקרם הזה, שככל הנראה לא טוב לי.
התחושה שלי היא שהביביקרם הזה עושה מה בא לו, נוזל מעור מעורב ומייבש עור יבש עוד יותר. הדרך היחידה שאני מצליחה להשתמש בביביקרם הזה בלי שהוא ישרוף לי בימי החורף הקרים והמייבשים, הוא לשים פריימר על הפנים, על זה שכבה נדיבה של קרם לחות רציני (או מינימום לערבב אותם יחד ביחס של 1:1) ורק אז, אחרי שחסמתי כל נקודת מגע אפשרית בין העור לביביקרם, להניח אותו על הפנים. אחרת זה פשוט שורף, וממש לא בקטע נסבל. 


ריח

הריח הזה מדהים, אני יכולה להריח את זה יום שלם! הריח מתוק מאוד, אבל בלי להיות "מזויף וכימי", אלא כאילו הלכתי לאיבוד בשדה פרחי פרא מתוקים ומהפנטים. אבל החלק הכי טוב בריח? שהוא לא מורגש בכלל על הפנים! ברגע שהקרם נוגע בעור, פוף! נעלם לו הריח. אני חושבת שיש שם איזה יסוד כימי שברגע ההנחה מנטרל את הריח של הקרם.


עמידות


לא עמיד בכלל.
בלי בסיס הוא מחזיק בקושי 3-4 שעות, נוטה לזלוג מעצמות הלחיים אל הלסת וליצור מראה של בובת שעווה מומסת, ושום פודרה לא עוזרת לשפר את המצב.
עם פריימר טוב (או קרם לחות) הוא מחזיק 5 שעות גג, ועם פודרה מעל- 6. 
הביביקרם הזה לא עמיד בעליל, אוהבת להיעלם מהפנים ולגרום למראה של "קרחות" על עצמות הלחיים והמצח. אם בטעות במהלך היום תגרדו או תיגעו בעור שלכן, האצבע הנוגעת תחזור אליכן עם כתם ביביקרם שומני עליה.


מחיר


המוצר נקנה בכ-40 ש"ח מהמוכר הבא באיביי: http://www.ebay.com/usr/cosmeticmarket2012


אריזה


מיכל זכוכית שקוף-מאט עבה שנראה חסין לנפילות, אבל אני ממש לא מתכוונת לבדוק כי זה בכל זאת עשוי מזכוכית.. מכסה פלסטיק עגול ופשוט בצבע תכלת ועליו הכיתוב "Aqua Petit Jelly B.B" ושם החברה עם הלוגו שלה- מכשפה הרכובה על מטאטא. נראה מצועצע ולא בוגר, אבל בהחלט מפתה את הילדה שבתוכי.
כשהופכים את המיכל הוא נראה כמו "ג'לי מהילדות" (כשאמא הייתה מכינה לנו והופכת אותו על הצלחת וזה היה נראה כמו עוגה שקופה ורוטטת).
חמוד אבל לא פרקטי, ולא ידידותי לנסיעות בכלל.


קנייה חוזרת


לא.
מאוד התאכזבתי מהביביקרם הזה, קניתי אותו בכלל בהמלצה ממישל פאן (בלוגרית מפורסמת) אחרי שהיא שיבחה והיללה אותו בפני ההמונים. כנראה שמה שעובד טוב לאחד לא עובד בכלל לאחר.


תמונות להמחשה

לפני מריחה




אני תמיד משתמשת גם בקצת פריימר ירוק באזור הלחיים והאף (שמאוד אדומים אצלי)




בגלל שהביביקרם הזה מאוד שורף לי, אני חייבת לערבב אותו עם קרם לחות טוב ביחס של 1:1



כן, זה מדלל את הצבע, אבל זה עדיף על פני עור ששורף כאילו אלף שמשות חורכות אותו



צד ימין של הפנים כבר טושטש (ביביקרם, קרם לחות, והפריימר הירוק)
הנה השוואה של חצי פנים (+אף) שכוסו, לעומת חצי פנים שלא כוסו עדיין




ועם קצת יותר שמש




לא מכסה באופן אידיאלי, אבל הי, זה בסך הכל ביביקרם




הנקודות האדומות האלה מופיעות לי בכל חורף, כאשר אני נמצאת הרבה זמן במקום סגור וחם..
הן עוברות בסופו של דבר, עם הרבה הרבה קרם לחות טוב לפני השינה ומתחת לביביקרם/מייקאפ בכל בוקר





הפנים המכוסות במלואן




והנה שוב "הלפני", רק לשם השוואה





לסיכום

יתרונות

*ריח מעלף, ולא כימי בכלל
*זול
*מגיע עם כף מחוברת למכסה, כך שאין צורך לטבול אצבעות- הגייני!
*מגיע עם ספוגית להנחה


חסרונות

*מבחר מאוד דל של צבעים
*קשה לבחור צבע (כי אין דרך לוודא שהצבע יתאים)
*לא נמכר בארץ
*לא עמיד בכלל
*מאוד קשה לקיבוע
*מתייבש מהר נורא (עד כדי כך שקשה לטשטש אותו על העור)
*נוזל מהעור ביום חם, שורף על עור יבש
*מיכל שביר (ככל הנראה)
*נותן כיסוי מאוד קליל, וערבוב עם קרם לחות מקטין את רמת הכיסוי אפילו יותר


ציון: 2.5/5
(אני כל כך מאוכזבת, כמעט כל מי שקראתי סקירה של המוצר הזה אצלה אמרה שזה הביביקרם הכי טוב עלי אדמות, והוא פשוט לא עובד בשבילי... ;___;)


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:



2 תגובות :

  1. ממליצה לך לנסות BB שאינו במרקם ג'לי - עליי הם פחות עמידים ויושבים פחות טוב.
    אני מאוד אוהבת את ה-BB של סקיןפוד ושל etudhouse. הכי מומלץ לדעתי להזמין מגוון דוגמיות מאיביי, להתנסות ולמצוא את ה-BB המושלם. חבל לקנות בגודל מלא בלי להתנסות קודם.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, למדתי על בשרי.. להבא אדע \:
      וכ, יש לי בהחלט המון טסטרים של ביביקרמים קוריאניים מהמון רכישות שונות, כך שיום אחד אכתוב סקירה גם עליהם! :)
      אני מאוד אהבתי את הביביקרם של Elisha Coy (גם קוריאני), אבל לצערי אין לו מקדם הגנה אז הוא נמחק מרשימת ה"חובה לקנות אחרי חיסול הטסטר"..

      מחק