יום ראשון, 23 במרץ 2014

חפש את המטמון - ביקורת - Review

תחליב רחצה בריח אפרסק-קוקוס - Balea

זהו המוצר הראשון שאני מפרסמת סקירה שלו מהשלל שלי מפראג! למזלי לא נאלצתי לחכות הרבה בשביל להשתמש בו, כי יום אחרי שהגעתי לארץ תחליב הרחצה הקודם שלי נגמר.


תמונות של הרכישה שלי




ההבטחה
אני מתנצלת המון, מה שכתוב באחורי האריזה כתוב בצ'כית, אז אני לא מבינה מה הולך שם. הדבר היחיד שהבנתי שם זה "pH", כלומר משהו שקשור לחומציות העור. אני מתארת לעצמי שהמוצר הזה דואג לאזן את החומציות או משהו כזה. גם לא מצאתי ברשת שום דבר עליו באנגלית.

מבחר
מבחר הסבונים שלהם הוא עצום, לכן אני ממש לא מתכוונת לפרט את כולם ;) (במיוחד בהתחשב בכך שהם כל הזמן מעדכנים ומוסיפים ריחות חדשים).


מרקם
תחליב רחצה כשמו כן הוא. נוזל סמיך וחלבי לרחצה, רך ונעים על הגוף.
דבר אחד שקצת מפריע לי- אני אוהבת את הסבונים שלי כאלה שעושים המון קצף ריחני וסמיך. הסבון הזה הוא לא אחד מהם.


ריח
הריח "נקטרינות וקוקוס" מאוד נעים ומתקתק-חמצמץ, אבל אני לא מרגישה שום מעורבות של קוקוס בכל העניין הזה. אין לי בעיה בכל מקרה, הריח מאוד ערב לי, ועושה שמח בלב בזמן הרחצה.
מה שכן, החצי השני תמיד דואג לדעת מראש מתי בדיוק אני מתכוונת להתקלח, פשוט כדי להיות באזור ולהריח את הסבון בפעולה. זה לא קרה לי אף פעם עדיין!


התוצאה
עור נקי ורך, אבל הריח לא נשאר על הגוף. קצת עצוב לי לצאת מהמקלחת ולא להרגיש כמו קליאופטרה שיוצאת מהאמבט הריחני שלה כששפחות מרססות עליה רסיסי ורדים וכוכבים. תחליבי הרחצה של דאב, למשל, משאירים את חותמם על הגוף למשך הרבה יותר זמן.



מה הבחור אומר
"איזה ריח טוב יש לך היום!" :)


מחיר
מחיר זעום של 10 ש"ח תמימים בעבור תכולה של 300 מ"ל. זול!


אריזה
אריזת פלסטיק פשוטה, עם מכסה פלסטיק פשוט. פשטות זו מילת המפתח בכל העניין.
האילוסטרציה על האריזה מציגה לנו פרוסות נקטרינה וקוקוס על רקע תכלת, ששואפת להעביר לנו תחושה של נקיון ורעננות.


קנייה חוזרת
אם היה יוצא לי להגיע שוב לפראג הייתי מנסה ריחות אחרים, סתם כי אני אוהבת גיוון. המחיר מעולה כמובן.


לסיכום

יתרונות
*זול!
*ריח נעים ומאוד טבעי (אם כי לא הרגשתי את הקוקוס)
*העור מרגיש רך ומועשר לאחר השימוש


חסרונות
*הריח לא נשאר ליותר מ-3 דקות על הגוף, וגם בשביל לקבל אותן צריך להתאמץ
*קשה להקצפה
*אי אפשר לקנות בארץ


ציון: 4/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:



אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה