יום חמישי, 10 באפריל 2014

לק היום

הגוונים הקרים ממשיכים ללוות אותי השבוע, בהקבלה למזג האוויר הסגרירי שמסרב לעזוב אותנו, אבל בכל זאת התחשק לי לק עם קצת "אקשן", אז בחרתי בלק זוהר בחושך (1 מתוך 2 שיש לי)!

מדובר בלק של חברת BK (חברה סינית אם אני לא טועה).

והשוס- הוא באמת זוהר בחושך! ואני מתכוונת זוהר מאוד!! בצבע צהוב רדיואקטיבי רעיל למראה, אבל הווו כמה שהוא יפה! :) לצערי הרב, המצלמה שלי חלשה מדי (גם הנוכחית המשודרגת) בשביל להצליח לתפוס את כל הפאר וההדר של הלק בחשיכה.. בכל מקרה, גם אם אני לא יכולה להראות לכן כמה הוא מדהים בחושך, גם באור יום הוא מרהיב ביופיו! :)

שימו לב שהלק הזה פיצפון! הוא בערך חצי מהגודל של הלקים של ג'ייד.

ישנם המון צבעים זוהרים בחושך לחברה הזאת, וכולם מקוטלגים לפי מספר גוון. אז הגוון שאני בחרתי הינו מספר 06, ולרמת כיסוי כזאת השתמשתי ב-2 שכבות (עם שכבה אחת רואים את הפס הלבן של הציפורן).





תודה לכולכן על הביקור בבלוג ושיהיה לכן יום מקסים!


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה