יום רביעי, 2 באפריל 2014

כל סוף הוא התחלה חדשה - פינה חדשה בבלוג



בזמן האחרון אני נתקלת בהמון בלוגים שהחליטו לעשות פינת "חיסלתי מוצר עהעהעה!" אז החלטתי לעלות על הגל ולעשות פינה כזאת גם כן! :)

זוהי בפינה קצרצרה, שלא תכלול ביקורות ארוכות ומפורטות כמו שאני בד"כ עושה (אבל כמובן שיהיה קישור לביקורת המלאה, אם תהיה כזו), ויהיו בה כמה מילות פרידה צנועות למוצר, עכשיו כשהוא כבר לא איתנו יותר. לא תהיה הפרדה בין איפור, טיפוח, בישום וכו'. מדי פעם יהיו מוצרים שלא הייתה להם ביקורת קודמת בבלוג, ולכן ארחיב במעט, אבל עדיין אשתדל לא להגזים ולגזול יותר מדי מזמנכן :)


אז היום אני אדבר על מוצר שהספיק לי בדיוק לשבועיים: שמן רחצה פטצ'ולי-לוונדר של סבון של פעם.




מדובר בבקבוקון מזערי שמכיל 125 מ"ל, במרקם שומני-סמיך, שקוף, שקצת קשה להקציף. הריח בסדר, אני פשוט לא ממש מתלהבת מחבורת פטצ'ולי-לוונדר-וניל, אבל זאת היתה מתנה אז ניחא. הרגשתי שצריך כמות עצומה של חומר בשביל לממש את מלוא הפוטנציאל שלו מבחינת ניקוי ומריחה על הגוף. אם אפשר היה להקציף אותו איכשהו אולי הוא לא היה נגמר לי כל כך מהר.
ציון זריז: 3/5

אגב, המוצר הזה מגיע בסט מתנה ביחד עם שמן גוף בגודל וריח זהים (סליחה, אין תמונה כי הבקבוקון נזרק לפני שהספקתי לצלם). השמן נהדר! העור ממש מרגיש איך הוא נשטף במערבולת נפלאה של לחות לשעות ארוכות (אם לא ימים!!), הריח מחזיק עד למקלחת הבאה, המרקם נהדר, חלק ומאוד נעים על העור, באמת שאני מופתעת לטובה. אני לגמרי מתכוונת לקנות אותו בנפרד יום אחד כשיזדמן לי להגיע לחנות של סבון של פעם (רק לא בריח הזה, כן?).
ציון זריז: 5/5 (אם להתעלם מכך שהריח לא ממש חביב עליי)


תודה לכולכן על הזמן שהקדשתן לקריאה, ושיהיה לכן יום טוב!


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה