יום שלישי, 29 באפריל 2014

לק היום

השבוע הרגשתי יצירתית והתחשק לי לק משולב עם שני צבעים, אבל לא כשכל הציפורניים משוחות בצבע אחד, ורק הקמיצה (האצבע שליד הזרת) בצבע אחר.

קראתי פעם באיזו כתבה (רק שעכשיו אני לא מוצאת את זה, יופי גוגל) שמקור ה"טרנד" הזה הרבה יותר עתיק משנדמה לנו: לפני מאות שנים, בארצות ערב ססגוניות, כשהזנות הייתה אסורה ודינה עונש מוות ללקוחות ולנותנות השירות, הנשים האלה שבסך הכל חיפשו דרך להתפרנס בלי להסתכן במוות, פיתחו "קוד" סודי שאפשר ללקוחות לאתר אותן בפומבי- ציפורניי ידיים משוחות בלק בצבע אחד, כשרק הקמיצה משוחה בלק בצבע אחר. ולמה דווקא הקמיצה? כי היא מסמלת את אצבע ה"אהבה", האצבע עליה עונדים את טבעת הנישואין.

נכון שעכשיו הרסתי לכן?

אז בכל מקרה, בגלל שרציתי מניקור קצת יותר צבעוני מבד"כ, עשיתי סוג של פרנץ', רק עם צבעי תכלת וצהוב.

שני הלקים הינם לקים של בורז'ואה מסדרת ה-1 Seconde (שאני מעריצה).
התכלת מספרו 26 - Blue no blues, ולכיסוי מלא הייתי זקוקה רק לשכבה אחת.
הצהוב מספרו 21 - Sunny sunday, ולכיסוי מלא הייתי זקוקה ל-3 (!!!) שכבות.

אני חייבת לציין שמכל הלקים של הסדרה, ולי, ברוך השם, יש הרבה מהם, הלק הצהוב נורא אכזב אותי. לא נמרח באחידות, ממש לא מגיע לכיסוי מלא במריחת שכבה אחת (גם אחרי 2 עדיין רואים את הפס הלבן של קצה הציפורן). אני מאוד ממליצה על הלקים האלה, אבל לדעתי דווקא מהצהוב אפשר וכדאי להימנע. משהו בו לא בסדר, ולוקח לו שנים להתייבש! :(




תודה לכולכן על הביקור בבלוג ושיהיה לכן יום מקסים!


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה