יום רביעי, 9 באפריל 2014

מהו בעצם הקשר בין חמאה לניקיון? - ביקורת - Review

The Body Shop - Sumptuous Cleansing Butter

דברים רבים ונהדרים שמעתי על חברת בודי שופ העולמית, ולכן קיננה בי כבר הרבה זמן ההחלטה שכאשר אטוס לחו"ל, אקנה מייד מוצר כלשהו. לאחר מחקר מעמיק לקראת הטיסה שלי לפראג, החלטתי לנסות דווקא את המוצר הזה. זהו מוצר נוסף מהשלל שלי מפראג!






תמונות של הרכישה שלי



ההבטחה (בתרגום לעברית)
"חמאת ניקוי"
קצר וקולע!


מבחר
לא נתקלתי בחנות בחמאות ניקוי נוספות, אבל כן ראיתי מסיר איפור קמומיל נוסף (נוזלי בבקבוק).


מרקם
אחד הדברים המיוחדים שראיתי בחיי. החומר נמצא מוצק בתוך המיכל, כמו גוש של סבון קשיח, בפעם הראשונה שהיד נוגעת בו החומר טיפה "נלחם" (כמו שמקלפים ביצה קשה ויש את השכבה הזאת שבין הקליפה לביצה עצמה, כמו צעיף דקיק שצריך להוריד בכוח), ואחרי שפרצתן את השכבה הזאת הוא מתחיל להתחמם ולהתמוסס לכדי מרקם חמאתי-שומני מאוד נוח למריחה. 
צריך לעבוד עם החומר בזהירות, כדי חלילה לא לאסוף יותר מדי ממנו (אחרת לא תחזירו אותו בחיים לתוך המיכל). 


ריח
אם מישהי פה אי פעם בישלה קמומיל בתוך סיר (תרופות סבתא, מישהי? או שאני היחידה?), זה בדיוק הריח של החומר. לא בדיוק מתוק, ריח "פראי" ומעט חמצמץ, מאוד נעים ובוטני.


התוצאה
זה ממש פלא להסתכל איך שהחומר הזה עובד. אני פשוט מורחת אותו על פנים מאופרות (ואני מדברת איתכן על קולורסטיי, ומסקרה עמידה במים!!), מתחילה באזור הלחיים (אני משאירה את העיניים לסוף, כי חובה לעבוד לאט ובזהירות באזור הזה), האיפור פשוט נמס מהעור לתוך הידיים בצורה נוזלית-שומנית. לגבי העיניים- אחרי שסיימתי עם כל שאר הפנים, אני שוטפת אותן במים פושרים (ההמלצה של החברה היא לאחר המריחה של החומר, להוריד אותו ואת האיפור המומס באמצעות מגבת לחה וחמה, או לשטוף את הפנים במים פושרים עד להורדת כל זכר לחמאה ולאיפור), מנקה היטב את האצבעות (וגם מנגבת אותן, שהן יהיו יבשות), שוב נכנסת לתוך המיכל, אוספת ממש ממש מעט חומר על קצות האצבעות, ומנקה את איפור העיניים בסבלנות והמון עדינות (בפעם הראשונה בטעות לקחתי יותר מדי חומר ולכמה דקות הראייה שלי הייתה כאילו מבעד למסך ערפל לבן, עד שהוא התמוסס בתוך העין וירד לגרון (וכשקינחתי את האף ראיתי שאריות של מסקרה)). האיפור יורד לגמרי, גם העמיד ביותר, אבל חשוב להיזהר באזור העיניים.


מחיר
50 ש"ח באחת מחנויות הרשת. מחיר בינוני ולא שערורייתי.


אריזה
אריזת פח שטוחה וחמודה עם מכסה "מתברג". מאוד קלאסי ונוח (אם כי לא הכי היגייני בעולם).


קנייה חוזרת
כקנייה חד פעמית זה אחלה גימיק ומוצר מאוד מעניין להתנסות בו, אבל לא, אני כנראה לא ארצה לקנות אותו שוב. אני לא אוהבת להשתמש בכמה מסירי איפור בו זמנית, וכל הזהירות שכרוכה בניקוי העין עם החמאה הזאת פשוט מעיקה עליי ואין לי סבלנות לזה. אני אסיים את החמאה ואמשיך להסיר איפור עם מסירי איפור נוזליים שמספיגים בפדיות לפנים.


תמונות להמחשה
לפני מריחה, אני מאופרת בקולורסטיי, ואייליינר ומסקרה עמידים.

נגיעה ראשונה בעיניים, כמעט מייד האיפור נמס

אחרי כמה שפשופים זהירים, האייליינר ירד כמעט לגמרי, והמסקרה עדיין זקוקה לניקוי

וסיימתי! אני נקייה ורעננה


לסיכום

יתרונות
*העור מרגיש מאוד רך לאחר השימוש (לא חבה למרוח קרם לחות לאחר הניקוי)
*גם איפור עמיד יורד במלואו
*ריח מאוד טבעי ופראי
*מרקם סופר מיוחד


חסרונות
*דורש זהירות רבה בניקוי העיניים
*אם בטעות החומר נוגע בעין, יש ערפל לבן זמני (עד שהוא נשטף)
*לא נמכר בארץ
*לא מאוד זול
*מיכל לא היגייני (צריך לטבול אצבעות)


ציון: 3.5/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:



אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה