יום ראשון, 27 באפריל 2014

סלחי לי גברתי, האם יש לך כמה רגעים לשים מסכת רגליים? - ביקורת - Review

Holika Holika - Baby Silky Foot One Shot Peeling

לקראת הקיץ אנחנו לאט לאט רואים פחות מגפונים ויותר סנדלים. ציפורני רגליים המשוחות בלק צבעוני ושמח מגיחות מכל עבר, כאילו קוראות לך להעיף בהן מבט ארוך ונוגה. ואז פתאום מתגלה הזוועה. העור מסביב לציפורני הרגל, יבש וסדוק, עור העקב קשה ומקולף למחצה, והקרסול מכוסה בשכבה לא מוגדרת של פירורי עור יבשים לבנים ומגעילים. למה? אתה שואל את עצמך. למה. הן. לא. עושות. משהו. עם . הרגליים. האלה.
כשהקיץ החל ממשש ובא, החלטתי שאני לא רוצה להיות מהבנות שגורמות לאחרים להעלות מבטי גועל ברחוב, אלא מהבנות שגורמות לאלה הראשונות לרוץ אליה בתחינה שתגלה להן את הסוד שלה.

**אזהרה, הפוסט הזה מכיל הרבה, הרבה, הרבה תמונות של כפות רגליים מזעזעות ומגעילות!** 
אבל הסוף טוב, מבטיחה! :)







תמונות של הרכישה שלי



ההבטחה (בתרגום לעברית)
"לא עוד עור קשה ומחוספס על רגלייך! זוהי מסכת פילינג נוחה שמורידה את העור הקשה והמת על רגלייך. תמציות מ-16 צמחים בפיתרון הפילינג ורכיבים מן החי המכילים AHA הופכים את רגלייך לחלקות כמו כפות רגליים של תינוק. רכיבי פיטונציד נותנים אנרגיה לכפות רגלייך העייפות ורכיבי הזנה מחמאת שיאה מעניקות להן לחות. השוויצי בכפות רגלייך הנקיות והבריאות!"
למעשה, מסכת הטיפול הזאת היא פילינג כימי (אבל לא מהמפחידים שעושים צלקות ונזקים בלתי-הפיכים לעור). כלומר, יש שם רכיבים כימיים שפועלים על שכבות העור הפנימיות, מעודדות ריכוך וחידוש שלהן, ולמעשה בזאת הם גורמים לעור "החדש" להיפרד מהעור "הישן" ולהשיל אותו כמו שנחש משיל את עורו. הנה תמונה של רשימת הרכיבים, המון המון רכיבים שונים ומשונים שמתוכם המון הם תמציות והמון עם חומצות למיניהן:


מבחר
ישנן 2 מסכות טיפול שונות להצלת כפות הרגליים: 1- מסכת פילינג כימי (בסקירה הנוכחית) שאמורה להיות על העור שעה וחצי, ו-2- מסכת לחות אינטנסיבית (לא מעודדת קילוף והורדת עור יבש, אלא הזנת עור שכזה) שאמורה להיות על העור 15-20 דקות. כמו כן יש גם מסכת לחות אינטנסיבית לכפות הידיים (שגם כן אמורה להיות על העור 15-20 דקות).


מרקם
התחושה די איכסית כשהרגל בתוך הגרב והנוזל הקר והחלקלק הזה כל שנייה זז ועושה גלים. בעעע..


ריח
ברגע שפתחתי את המיכל עם הנוזל, ריח אלכוהול חריף מילא את נחיריי. לא מפתיע, בהתחשב בכך שהרכיב השני אחרי מים, שמופיע ברשימת הרכיבים, הוא אלכוהול. ציפיתי לריח יותר "ירוק" שמדמה מוצרים בוטניים, שכן הבטיחו לנו 16 תמציות שונות של צמחים, אבל הציפיות שלי התבררו ציפיות שווא. הריח אלכוהולי מאוד, בכל השעה וחצי שהרגליים שלי היו מושרות בתוך הגרב עם הנוזל הרחתי את הריח והוא ממש לא הלך ונחלש. הריח די נוראי, אבל בהתחשב בתוצאות לדעתי אפשר להתאפק ולסבול קצת.


התוצאה
חברים וחברות, הדבר הזה באמת עובד! מיד לאחר השימוש הרגליים שלי הרגישו רכות וחלקות יותר, בשלושת הימים שאחר כך המצב נשאר פחות או יותר זהה, והחל מהיום הרביעי החלה התקלפות ונשירת עור מטורפת באזור האצבעות והעקב, שבינתיים התפשטה גם לאזור מרכז כף הרגל. בימים הבאים הורדתי שאריות אחרונות של עור חצי-יבש באמצעות אבן לרגל, וביום השמיני היו לי רגליים של נסיכת דיסני. ויאמר- אמן!


מה הבחור אומר
" אני רואה שיש לך עוד כמה כאלה מבצבצים מהשקית, יש מצב תתני לי לנסות אחד?"


מחיר
אני קניתי את הערכה בכ-25 ש"ח, ועכשיו פתאום אני רואה שהמוכר העלה את המחיר ל-35!!
אני יכולה רק להציע לעשות חיפושים באיביי, ולקנות את זה שמוכר במחיר הנמוך ביותר, רק תיזהרו לא לקנות בטעות את הטיפול של ה-20 דקות!
כרגע הכי זול שמצאתי זה 30 ש"ח.


אריזה
כפי שראיתן, בתוך קופסת הקרטון ישנן 2 שקיות המכילות את נוזל הפלאים (בצורת כפות רגליים, כמה זה חמוד??), ושקית שקופה נוספת שמכילה את הגרביים. אריזה מאוד נקייה, אפשר להגיד אפילו "חצי סטרילית" (כי סטריליות מלאה יש רק במעבדות), הכל סגור וארוז, יפה ונוח.
אני חייבת לציין שעל גבי האריזה כולה יש הוראות והסברים בקוריאנית לצד אנגלית, והאנגלית שם טובה וברורה למדי! אני מאוד מופתעת, כי בד"כ האינגריש של הקוריאנים ממש מצחיקה וקלוקלת! :)
ההוראות מאוד מובנות ואין מקום לסיבוכים ואי-הבנות.


קנייה חוזרת
כן!! הרגליים שלי מעולם לא נראו כל כך טוב, במיוחד כאשר החברה ממליצה (רק למי שבאמת זקוק לזה, למשל אני) לעשות את הפרוצדורה פעם נוספת (ואחרונה) בדיוק 28 ימים אחרי השימוש הראשון. לא רק שאני מתכוונת לקנות לעצמי עוד אחד, אלא אני מתכוונת לקנות גם לאמא שלי ושלו, לסבתות שלי, ובערך לכל אישה נוספת שיש לנו במשפחה.



תמונות להמחשה
ככה נראות ה"גרביים" המצורפות

ככה נראתה הרגל שלי לפני השימוש. מתנצלת על הגועל, אבל הזהרתי אתכם!



בתוך שקית הניילון יש מעין שקית בד נוספת, שאליה אנחנו אמורים להכניס את הרגל


מפרידים את שתי השקיות

יש סדק לפתיחה נוחה של הנוזל (ואני בכל זאת העדפתי להשתמש במספריים, לך תדע מתי פתאום המוצר יחליט שבא לו להישפך עליך)

שופכים את הנוזל לתוך גרב הבד הפנימית (ממש על הרגל)

קושרים היטב

עושים את אותו הדבר גם ברגל השנייה

בודקים מה השעה, והולכים להתעסק בדברים אחרים שעה וחצי

 שעה וחצי עברו, בואו נראה מה קורה עם הרגליים האיכסות שלי :)

הגרב נראית ממש רטובה מבפנים, ואכן ככה היא באמת

החלטתי לפתוח את הגרביים במקלחת, לא רציתי שכל המה שלא יהיה שם יישפך לי על רצפת הסלון

שוטפים את הרגליים היטב, מורידים כל זכר מהחומר

ככה נראתה הרגל שלי מייד לאחר השטיפה (כבר יותר טוב, but wait, there's more!)

ככה נראתה הרגל שלי יום אחד לאחר השימוש

ככה נראתה הרגל שלי יומיים לאחר השימוש

ככה נראתה הרגל שלי שלושה ימים לאחר השימוש
ככה נראתה הרגל שלי ארבעה ימים לאחר השימוש (מתחיל ממש להתקלף)

ותראו את זה, גם העקב נכנס לפעולה (לפני כן הוא היה יחסית חלק)

ככה נראתה הרגל שלי חמישה ימים לאחר השימוש (ואחרי קרצוף אינטנסיבי במקלחת, עם אבן)


ככה נראתה הרגל שלי שישה ימים לאחר השימוש (לפני קרצוף)


ואחרי קרצוף (תראו את ההבדלים!!)


ככה נראתה הרגל שלי בדיוק שבוע לאחר השימוש


ככה נראתה הרגל שלי שמונה ימים לאחר השימוש
(סליחה שהתמונה הראשונה טיפה מטושטשת, משום מה בפלאפון זה נראה בסדר)
עדיין יש קצת עבודה לעשות על כרית כף הרגל, אבל בדיוק בשביל זה יש לי חבילה נוספת שמחכה לי לשימוש נוסף בעוד חודש ;)

לדעתי השינוי האמיתי מתחיל ביום הרביעי שלאחר השימוש, ושמונה ימים אחרי השימוש הרגל שלי נראית הרבה יותר חלקה ורכה


לסיכום

יתרונות
*למרות שתמיד מרחתי קרם לחות על הרגליים כל יום לפני השינה, הטיפול הזה הוא הדבר הראשון שבאמת עזר לשפר את מצב הרגליים הנוראי שלי!
*הטיפול לא מלכלך (אין סכנת טפטוף/נזילה) ואת השאריות זורקים לפח
*חד פעמי (מקסימום דו פעמי, למי שבאמת צריך)
*אריזה נקייה ונוחה
*ההוראות על האריזה מגיעות באנגלית מאוד ברורה (שזה לא ברור מאליו אצל הקוריאנים!!)


חסרונות
*ריח מאוד חזק של אלכוהול
*הטיפול לוקח זמן רב (שעה וחצי)
*תחושה די מגעילה כשהרגל בתוך הגרב הרטובה והקרה
*לא נמכר בארץ


ציון: 4.5/5
(כי למי יש כוח לשבת עם זה שעה וחצי..)


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:



14 תגובות :

  1. יווו! אני כבר חצי שנה מיסתכלת על זה ומתלבטת אם לקנות...אחרי הכל זה 35 שח למוצר חד פעמי וזה יקר יחסית....שיכנעת אותי לגמרי! הגלוג שלך משפיע לא טוב על ארנק שלי (אבל זה בסדר המוצרים זולים חחח)

    השבמחק
    תשובות
    1. בכלל מוצרים קוריאניים זה דבר נהדר! :) אני קונה המון ויוצאת בהפסד יחסית קטן למה שהייתי מוציאה בקנייה מקבילה בארץ! :)

      מחק
    2. וואו ספרי לי על זה....הפקידה בדואר כבר מכירה אותי...כל כך קשה לעמוד בפיתוי כשיש מוצרים כל כך יפים ואיכותיים שעולים גרושים!(כשה זה מצטבר זה כבר לא גרושים חח)

      מחק
    3. לגמרי!! הפקיד רואה אותי, כבר לא מבקשת ת.ז. וזוכר את השם ושם משפחה שלי בע"פ חחח

      מחק
    4. ד.א אני עכשיו קניתיJeju Super Volcanic Pore Clay Mask 100ml שקראתי שזאת המסכה הכי טובה שיש ל...(שחורים..איכס) כל בלוג שקראתי אמר שזאת המסכה הכי טובה שניסתה! אני כבר מתה לנסות אותי ואני ממליצה מכל ההמלצות שכתובות!

      מחק
    5. לי יש את המוריד שחורים ההוא של The Face SHop שכתבתי עליו בבלוג, הוא מספיק לי לנצח ואפילו הבחור שלי משתמש לי בזה P:
      שחורים זה מכה..

      מחק
    6. כן...קניתי אותו בעקבות ההמלצה שלך אבל הוא בקושי מוריד משו...אולי 2 3 וזהוא...ניראה איך המסכה שקניתי תעזור P:

      מחק
    7. תאמת בזמן האחרון גם לי היא לא עושה ממש הבדל, פעם היא הייתה מורידה לי הרבה יותר שחורים (או שפשוט האף שלי נקי יותר?? :))

      מחק
  2. בדיוק ברגע זה אני עם השקיות על הרגליים (עוד 45 דקות to go) והאמת אני לא מרגישה ריח חריף במיוחד... אבל כן קצת הסתבכתי עם הקשירה כי יש שם פתח כזה שלא הצלחתי להכניס אותו לקשר...
    תודה על הtutorial ועל ההמלצה!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני טיפה הסתבכתי עם הקשירה, אבל אם הולכים בזהירות רבה אז היא לא נפתחת, לא קריטי שהרגל תהיה אטומה לחלוטין במהלך הטיפול :)
      תודה רבה, תמיד שמחה לעזור ולכתוב! D:

      מחק
  3. אלקסנדרה יש לך סקירה על הפנדה לעיניים? הבלוג מהמם אבל ממש קשה למצוא כאן משהו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. קודם כל לא, אין לי סקירה על הפנדה לעיניים, אני לא הכי מתלהבת ממוצרי טיפוח לעיניים אז לא ממש קונה..

      שנית- יש למעלה בצד ימין של הבלוג, איפה שהבאנרים, שורת חיפוש ("מה אתן מחפשות"), כל דבר שתחפשי שם תמצאי. ויש גם תגיות לפי קטגוריות, למשל "טיפוח" שאפשר לחפש בה (להבא, כי כאמור, את הפנדה אין אצלי בבלוג).

      בכל מקרה מקווה שעזרתי, ואם יש לך טיפים להפיכת הבלוג ליותר נגיש ונוח לדפדוף, אשמח לשמוע אותם! :) יום נהדר!

      מחק
  4. לפני שאני מוסיפה לסל הקניות שלי גם את הדבר המדהים הזה.. והכפות רגליים הבעיתיות שלי בהחלט צריכות אותו
    איך אדע להבחין בין שני הסוגים ולא להתבלבל ?

    השבמחק