יום ראשון, 6 באפריל 2014

הבייבי שלי - ביקורת - Review

Skin79 - Super+ BB Cream (Hot Pink)

לפעמים קורים דברים בחיים האלה שאין לנו הסבר בשבילם. למשל כשאנחנו חושבים שמשהו הוא ככה, ובעצם הוא אחרת לגמרי. היום אני אדבר איתכן על מוצר שחשבתי שהוא מזעזע, ורק בגלל איך שהוא נראה לא רציתי לנסות אותו. רק כשקיבלתי טסטר במתנה באחת ההזמנות שלי מאיביי, הבנתי שמדובר במוצר מדהים שאני חייבת לרכוש בעתיד.






תמונות של הטסטר שלי


 וזאת הכמות שיש בפנים בפועל, בערך רבע עד שליש מהמיכל השקוף הקטנטן הזה התמלא

המיכל, אגב, נקנה בביוטיקר בזיל הזול


ההבטחה (בתרגום לעברית)
"מונע קמטים ומלבין את העור. חוסם קרניים אולטרה-סגולות (UV) באמצעות מקדם הגנה SPF25 PA++. הביביקרם הזה הוא בעל פעילות משולשת ומגן על העור מסביבה מסוכנת באמצעות תמציות חמנייה וקיסוס וכמו כן תורם למראה עור בריא וטהור."


מבחר הצבעים
לביביקרם הזה אין מבחר צבעים, אבל יש 7 ביביקרמים מאותה סדרה, כאשר לכל אחד גוון, מקדם הגנה ולפעמים גם רכיבים שונים:
לבן - נקרא גם ביביקרם חילזון. מקדם הגנה SPF45. מכיל תמצית חילזון, קוויאר ותה. זהו הביביקרם השני הכי פופולארי של החברה.
זהב - מקדם הגנה SPF25.
כתום - מקדם הגנה SPF50.
ורוד - מקדם הגנה SPF25. זהו הביביקרם הפופולארי ביותר של החברה.
סגול - מקדם הגנה SPF40. 
ירוק - מקדם הגנה SPF30.
ברונזה - מקדם הגנה SPF50+. מיועד לעור שחום יותר מרוב הביביקרמים הקוריאניים.


מרקם
קרמי סמיך. מחליק על העור בקלות ומתיישב על העור באופן אחיד וחלק. לא מבריק בכלל (נהדר!), לא מתייבש יותר מדי מהר (ככה שאפשר לעבוד איתו בנוחות), וגם כשהוא מתייבש העור מרגיש לח ומועשר (בשונה מהביביקרם של הוליקה הוליקה שעשה לי את המוות). הוא מצליח לעמוד בצורה נהדרת בהזעה, לא זז ממקומו גם אחרי 8 שעות עבודה (אלא אם כן אתן נוגעות בפנים כל הזמן), לא מאבד מצבעו ובאופן כללי נראה מאוד יפה וטבעי על העור (כאילו אתן בלי כלום על הפנים, ותמיד יש לכן עור נפלא של כוכבת הוליוודית). הכי נוח למרוח עם האצבעות. יש לו כיסוי בינוני עד גבוה, ובהחלט אפשר למרוח קצת יותר על כתמים/בליטות/חצ'קונים למראה אטום לחלוטין. אני לא מרגישה צורך בקונסילר עם הביביקרם הזה.
עוד נקודה שאני חייבת לציין- לאחר שאני מורחת את הביביקרם הזה אני מניחה פודרה, וזה לא משנה באיזו פודרה אני משתמשת מעל, המברשת פשוט מחליקה על הפנים כאילו אין שום דבר עליהם, כאילו זה-זה העור האמיתי שלי! תחושה נהדרת, מרקם שמתייבש מאוד חלק וטבעי על העור.


ריח
כמעט זהה לריחם של קרמי ההגנה הרגילים שאנחנו מכירים מימי הבריכה ביסודי. טיפה יותר מתקתק, אבל בגדול- same same. אני אוהבת, מזכיר לי קיץ! :)


עמידות
הביביקרם הזה עמיד בטירוף. הביביקרם של הוליקה הוליקה בוכה בפינה כמו ילד קטן לעומתו. אני אפילו לא מרגישה צורך להשתמש בפריימר מתחתיו, כי גם בלי פריימר הוא נצמד לעור כמו עלוקה עקשנית. הביביקרם עמיד בפני הזעה, ועם קצת פודרה מעליו- נראה מליון דולר. מי צריך מייקאפ כשיש ביביקם כזה נהדר??


מחיר
בגלל שקיבלתי את הטסטר בחינם באחת מהרכישות שלי, אפרט קודם מהי הכמות שנמצאת בטסטר ולכמה היא הספיקה לי, ואז על המחיר הכי זול שמצאתי באיביי.
אז הטסטר הזה מכיל 2 גרמים של מוצר, והוא הספיק לי ל-7 ימים בדיוק! (אולי כי אני גם משתדלת שלא להעמיס עם שפכטל על הפנים..)
מבחינת המחיר הכי זול באיביי, ניתן לקנות:


אריזה
המוצר בגודלו המלא מגיע במיכל פלסטיק עם מכסה פאמפ, שזה מעולה (אין נגיעה ישירה בחומר עם אצבעות מזוהמות). המיכל אליפטי (ממבט מלמעלה), בצבע ורוד-פוקסייה פרחי.
אני חושבת שאם הייתי רואה את הביביקרם הזה בחנות, לא הייתי קונה אותו, כי אריזת פלסטיק (ועוד בצבע כזה מזעזע), נראה קצת זול ומיועד לקהל של ילדות קטנות וצעקניות.
מזל שקיבלתי טסטר בחינם, אחרת בחיים לא הייתי חושבת שמצאתי את ביביקרם החלומות שלי!


קנייה חוזרת
ללא שום ספק, כן! המוצר הזה נהדר ועובד מעולה על העור שלי.


תמונות להמחשה
לפני הנחה

מתחילה מצד אחד בשביל שתראו את ההבדל

הצד הימני מטושטש לגמרי (שימו לב שאין הבדל בצבע, אלא רק בעובדה שצד אחד מבריק והשני לא)

 מטושטש בשני הצדדים

וכדי שלא תגידו שאני מלחיצה אתכן כשאני לא מאופרת, הנה תמונה עם איפור מלא
מעל לביביקרם הנחתי פודרה שקופה (לנקום), קצת קונטורינג יבש (לנקום), ומעט סומק כתמתם (אסנס)
על העפעפיים הנחתי צלליות (לנקום), ומסקרה (לנקום)
השפתיים נמשחו בטינט הכתום החדש שלי מאסנס


קצת היילייטר לא יזיק


לסיכום

יתרונות
*כיסוי בינוני-גבוה (ניתן לבנייה באופן ממוקד על אזורים בעייתיים)
*לא מתייבש מיידית (בשונה מהרבה ביביקרמים קוריאניים אחרים)
*מתייבש במאט (גם כן בשונה מהרבה ביביקרמים קוריאניים אחרים)
*לא מייבש את העור
*מחזיק שעות רבות בלי להימרח, לזוז, לזלוג, או לאבד מצבעו
*עומד בהזעה כמו גדול
*מחיר לא רע בכלל
*המיכל מגיע עם פאמפ (היגייני)


חסרונות
*גוון יחיד, לא יתאים לכל אחת
*אריזה קצת, איך אני אקרא לזה, מכוערת
*לא נמכר בארץ


ציון: 5/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:



7 תגובות :

  1. שלום לך,
    אני נהנית מאוד מהבלוג!
    האם ניסית פעם מוצר של CC CREAM? הבנתי שזה הדור הבא והמשודרג של הBB

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!! :)
      אכן כן, ניסיתי 2 עד כה. אחד מהם של גרנייה:
      http://dubibear.blogspot.co.il/2014/03/review_1035.html

      והשני הוא של טוני מולי, והחביב עליי מבין השניים:
      http://dubibear.blogspot.co.il/2014/06/review_8.html

      גימיק מגניב, בהחלט מעניין כשזה משנה צבע, אבל תכל'ס, אני לא רואה הרבה הבדל, וגם לא מרגישה אחד כזה על העור שלי.

      מחק
  2. היי שאלה,
    איך אני יודעת לרכוש את המוצר הנכון?
    אמר שניסית כבר BB קרם של הוקיטיטה(?) משהו כזה..
    והנוכחי יותר טוב
    אני מנסה למצוא את הלבן ולא יודעת איך לזהות את המותג שעליו המלצת פה..

    תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מבינה מה זה וקיטיטה :O לא מזכיר לי שום דבר..
      הביביקרם הזה של חברת Skin79 (יש לוגו בצד התחתון של אריזת הטסטר). יש קישור לאיביי בפוסט! :)

      מחק
  3. היי..איך אדע אם הצבע מתאים? אני סופר לבנה- יתאים? :)"
    וקלטת שהמחיר עומד כרגע באייבי על חמישים? :O

    השבמחק
    תשובות
    1. לדעתי יתאים, אבל תמיד כדאי להזמין דוגמיות לוודא שאכן לא טעית בגוון. :)
      ואני חושבת שגם 50 זה מחיר סביר בשביל ביביקרם כזה נהדר ;)

      מחק
  4. היי! את יודעת אם יש אחד מהסדרה שהוא ללא מלבין? אני מפחדת מפיגמנטציה...

    השבמחק