יום ראשון, 13 באפריל 2014

כל סוף הוא התחלה חדשה



היום אספר לכן על שני מוצרים שהספקתי לסיים לאחרונה, ושניהם קשורים לרחצה.


הראשון הוא תחליב הרחצה בריח אפרסק-קוקוס של חברת Balea שרכשתי לי בפראג!



מי רצתה סקירה מלאה ולא קיבלה?

החצי השני התבאס שהתחליב נגמר (כי הוא מאוד אהב את הריח שלו), אבל בסך הכל התחליב הזה לא היה משהו מיוחד במינו ויש טובים ממנו.

המוצר השני הוא מסכת שיער של שוורצקוף.




המסכה מאוד חביבה עליי, יש לה ריח מטריף חושים של משהו לא מוגדר אבל מאוד מאוד נעים (אם כי כימי מובהק). מבחינת שימוש, היא מאוד נוחה וזריזה בפעילותה: לאחר חפיפה בשמפו רגיל, על שיער רטוב, יש להניח את המסכה על השיער, להשאיר דקה ולשטוף.
במהלך השטיפה של המסכה הרגשתי שהשיער שלי "מצופה" בחומר חלקלק ומעט שומני-סבוני.
לאחר השטיפה וייבוש השיער (כמובן שמומלץ עד כמה שאפשר להימנע מייבוש באמצעות פן, אלא לאחר הספגת המים העודפים מהשיער בעזרת מגבת רכה ועבה (ולא לשפשף! אתן לא רוצות שיער שבור ופגום!!), לתת לשיער להתייבש באופן טבעי באוויר), השיער נראה יותר מבריק ובריא, יותר רך, קל יותר לסירוק, ויש לו ריח מדהים. כמו כן, אני לא בטוחה אם זה קשור ישירות למסכה או למשהו אחר, אבל יש לי פחות נשירה מאז שאני משתמשת בה!
קניתי אותה בזמנו במבצע בסופר-פארם ב-25 ש"ח, אז אני מאוד מרוצה. תמורה הולמת מאוד למחיר.
ציון זריז: 5/5


תודה לכולכן על הזמן שהקדשתן לקריאה, ושיהיה לכן יום טוב!


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה