יום ראשון, 20 באפריל 2014

לפעמים אני רוצה להישאר במקלחת לנצח - ביקורת - Review

ג'ל רחצה בריח שוקולד-תפוז - Dermacol

אז זהו מוצר נוסף שאני מסקרת מהשלל שלי מפראג, והפעם מדובר שוב במוצר רחצה. חיסלתי את הבלאה שלי בכזאת מהירות שהייתי חייבת לפתוח סבון כלשהו נוסף, והחלטתי ללכת על כל הקופה ולנסות את האחד שסיקרן אותי יותר מכל השאר!




תמונות של הרכישה שלי


ההבטחה (בתרגום לעברית)
"ג'ל רחצה עדין בניחוח תפוז ושוקולד מנקה ביסודיות את עורך ומשאיר אותו גמיש ורך. שמן התפוז מרענן, משפר את המרץ, מוריד מתח ומעודד את הנפש".


מבחר
מליון ואחד סוגים שונים של תחליבי וג'לי רחצה, כל אחד ואחד מהם יותר אורגזמי מהשני. היה שם ג'ל בריח פיסטוק שהיה חלומי, היה שם בריח אבטיח שממש רציתי (אבל השוקולד, כמובן, ניצח), והיו עוד המון המון ריחות טובים על המדף, אבל הגברים ככבר התחילו להתעצבן על לול התרנגולות התוססות שאני ואמא יצרנו בחנות אז הם די הכריחו אותנו להסתפק רק ב-2.. :(


מרקם
ג'ל רחצה שקוף וסמיך דיו, קל מאוד להקצפה.


ריח
אם זה היה חוקי להינשא לעצמים בודדים (בנוסף לנישואים לבני אדם), הייתי כבר מזמן נשואה גם לג'ל הרחצה הזה. זהו ללא שום צל של ספק הריח הכי טוב שאי פעם הרחתי ממוצר קוסמטי/טיפוחי. הרגשתי כמו עוגת תפוזים ושוקולד צ'יפס רכה ועסיסית, עם פירורים קראנצ'יים. התווים השולטים בריח הם תווי התפוז, פראי וחמצמץ, מאוד חזק ומתפשט במהרה בכל רחבי הבית. אחרי כמה שניות תתחילו להרגיש את ריח השוקולד המריר. ריח עמוק, מעט אדמתי אבל מתוק. מאוד מתחשק לי לגלות אם גם הטעם של זה כזה טוב! גרררר! מדהים. (מזל שקניתי גם קרם ידיים באותו הריח!)


התוצאה
אני יוצאת מהמקלחת רעננה ומריחה כמו הדבר הכי נעים עלי אדמות, וממשיכה לרחרח את עצמי במשך שעה שלמה אחרי שאני יוצאת מהמקלחת. זמן המקלחות שלי התארך משמעותית מאז שהתחלתי להשתמש בסבון הזה!


מחיר
קניתי את ג'ל הרחצה הזה בכ-15 ש"ח, שזה מחיר מעולה.


אריזה
שפופרת גומי רכה וגמישה, שבסופה נמצא פקק "פלאקי" להוצאת החומר. נוח!


קנייה חוזרת
הוווו, אם רק יזדמן לי להגיע שוב לפראג בעתיד, אני אקנה 10 כאלה!


לסיכום

יתרונות
*הריח הכי מדהים ביקום
*זול


חסרונות
*לא נמכר בארץ!! :(


ציון: 5/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:



4 תגובות :

  1. יש אפשרות למצוא אותו איפשהו באינטרנט?

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן! :) אני רק לא בטוחה לגבי מחירי משלוחים והאם שולחים לארץ, אבלב הנה שני קישורים לקנייה שמצאתי! (אין באיביי)
      http://iludus.ee/en/dermacol-aroma-ritual-shower-gel-belgian-chocolate-cosmetic-250ml.html
      http://www.starstyle.lv/en/Aroma-Ritual-Shower-Gel-Belgian-Chocolate-Dermacol-250ml-EN

      מחק
    2. בראשון אין משלוח לארץ ובשני המשלוח עולה כמו 8 בקבוקים :(
      חבל, רציתי להזמין לאמא :(

      מחק
    3. :O איזו באסה! חיפשתי עוד אתרים שאפשר לקנות דרכם, אבל אין! :(

      מחק