יום שני, 14 באפריל 2014

ועוד היו לי כאלה ציפיות ממך.. - ביקורת - Review

Skin79 - Super+ BB Cream (Orange)

בפעם הקודמת היללתי ושיבחתי ביביקרם אחר מסדרת הביביקרמים של Skin79, והפעם אפרט את דעתי על הביביקרם "הכתום" שלהם.





תמונות של הטסטר שלי




ההבטחה (בתרגום לעברית)
"הגנה SPF50+ מפני קרני השמש, מלבין פיגמנטציה ומשפר את מצב הקמטים. אפקט הגנה חזק מפני קרני השמש המזיקות, מכיל 5 מולטי-ויטמינים שונים למראה עור נמרץ ובריא".


מבחר הצבעים (מעתיקה מסקירת הביביקרם הוורוד)
לביביקרם הזה אין מבחר צבעים, אבל יש 7 ביביקרמים מאותה סדרה, כאשר לכל אחד גוון, מקדם הגנה ולפעמים גם רכיבים שונים:
לבן - נקרא גם ביביקרם חילזון. מקדם הגנה SPF45. מכיל תמצית חילזון, קוויאר ותה. זהו הביביקרם השני הכי פופולארי של החברה.
זהב - מקדם הגנה SPF25.
כתום - מקדם הגנה SPF50.
ורוד - מקדם הגנה SPF25. זהו הביביקרם הפופולארי ביותר של החברה.
סגול - מקדם הגנה SPF40. 
ירוק - מקדם הגנה SPF30.
ברונזה - מקדם הגנה SPF50+. מיועד לעור שחום יותר מרוב הביביקרמים הקוריאניים.
(אני חייבת לציין שבינתיים, מבין הוורוד והכתום, הצבע של הכתום דווקא יותר מחמיא לי, וממש נראה כמו העור הטבעי שלי! הוא מעט צהבהב ומצליח לנטרל בצורה נהדרת את האדמומיות שיש לי בפנים. הוורוד מעט יותר אפרפר).


מרקם
מעט יותר נוזלי מהוורוד. מתייבש לא ממש מאט, מבריק קצת, אבל פידור קליל יסדר את המצב. אגב, לאחר הפידור, בקטע זהה כמו בביביקרם הוורוד, המברשת מחליקה על העור בלי "דביקיות" (שלפעמים אני חווה עם ביביקרמים/מייקאפים אחרים) באופן נהדר! התחושה לאחר שהביביקרם מתייבש היא באמת כאילו לא מרחתי כלום. נפלא!


ריח
קצת פחות מתוק מהריח של הוורוד, אבל עדיין מאוד דומה לריח של קרמי ההגנה שאנחנו מכירים.


עמידות
יכול להיות שזה קשור לעובדה שמקדם ההגנה כאן גבוה יותר, יכול להיות שזה בגלל כמה רכיבים שונים, אבל כבר שעתיים לאחר ההנחה הפנים שלי הרגישו שומניות (לא ממש הבריקו, אבל התחושה בהחלט לא הייתה יבשה ונקייה). 6 שעות אחרי ההנחה כבר הרגשתי שומנית מאוד ויכולתי לראות ברק כמעט על כל הפנים שלי. לא שורד יום עבודה בלי פידור מבוקר כל כמה שעות. אכזבה! :(
בכל מקרה, ראיתי פעם טבלת השוואה בין כל הביביקרמים מהסדרה, וכתוב שם שהוורוד מיועד ספציפית לשליטה על שומניות בעור שומני, והכתום מכיל המון ויטמינים ומקדם הגנה סופר גבוה (כלומר אין הבטחה לריסון השומניות).


מחיר
בגלל שקיבלתי את הטסטר בחינם באחת מהרכישות שלי, אפרט קודם מהי הכמות שנמצאת בטסטר ולכמה היא הספיקה לי, ואז על המחיר הכי זול שמצאתי באיביי.
אז הטסטר הזה מכיל 2 גרמים של מוצר, והוא הספיק לי ל-5 ימים! (להזכירכן, הוורוד הספיק ל-7 ימים, כנראה בגלל המרקם הנוזלי יותר של הכתום הזדקקתי ליותר חומר לכיסוי טוב).
מבחינת המחיר הכי זול באיביי, ניתן לקנות:
אריזה
המיכל זהה לחלוטין לזה הוורוד, רק כמובן מגיע בצבע כתום זרחני וצועק. אני לא יודעת למה הם בחרו ליין של כאלו צבעים מזעזעים ומסנוורים, כאילו באמת, למה לא וורוד עדין, ירקרק-מנטה, תכלת, למה ירוק מרקר, כתום מרקר, וורוד פרחה?? מה, הם רוצים לעוור את הקונים??
אוקיי נרגעתי.. :O
המוצר בגודלו המלא מגיע במיכל פלסטיק עם מכסה פאמפ, שזה מעולה (אין נגיעה ישירה בחומר עם אצבעות מזוהמות). המיכל אליפטי (ממבט מלמעלה).


קנייה חוזרת
לצערי לא. למרות שהצבע הזה מושלם בשבילי, מושלם! ולמרות שמקדם ההגנה מרשים ביותר, הביביקרם הזה לא מצליח לעבור יום עבודה שלם בשלום בלי להפוך אותי לבריכת נפט חלקלקה ושומנית.


תמונות להמחשה
לפני מריחה, אני אדומה ועם כתמים מוזרים פה ושם

אחרי מריחה על חצי פנים (צד שמאל של התמונה)
כבר נראה יותר טוב! תראו כמה נהדר זה מכסה את כל מה שהולך שם!

וואו! פנים מכוסות במלואן, תראו כמה מושלם זה נראה! ואני נשבעת לכן שזה מרגיש כמו עור אמיתי!!
כמה חבל רק שהוא לא עמיד.. :(

 שלא תגידו שאני מפחידה אתכן על הבוקר.. מאופרת עד הסוף:
פודרה שקופה של לנקום
מסקרה תכלת של בורז'ואה
אודם של Models Prefer (מאיזו פלטה שקיבלתי מתנה לפני שנים)
וה-סומק! לבבות של אטוד האוס


שלא תגידו שלא רואים את הסומק!
הוא כתום ושימרי לאללה, אבל אני אוהבת :)


לסיכום

יתרונות
*מקדם הגנה סופר גבוה (SPF50)
*5 מולטי-ויטמינים שונים להזנת העור (חבל רק שהם לא פירטו אילו)
*מחיר מצויין
*מיכל היגייני עם פאמפ
*מצליח לנטרל באופן נהדר את האדמומיות שלי
*ריח נייטרלי


חסרונות
*לא יתאים לעור שומני, ואפילו לא למעורב
*גוון יחיד, לא יתאים לכולן
*אריזה מזעזעת
*לא נמכר בארץ


ציון: 3.5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:



אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה