יום רביעי, 7 במאי 2014

ההתלבטות - ביקורת - Review

Dermacol - Magnum Waterproof Mascara

ברוכות הבאות לסקירה של מוצר נוסף מהשלל שלי מפראג! הפעם אדבר על מסקרה חומה מחברה מקומית (בפראג) מאוד מוכרת, שרק לאחר הקנייה התברר שהיא עמידה. אני לא טיפוס של מסקרות עמידות. אני לא זקוקה לעמידות שלהן, ואני מרגישה שהמרקם הדביק שלהן בד"כ רק מקשה עליי במריחה על הריסים ובהסרת האיפור. אז מהן המסקנות שלי לגבי המסקרה שנקנתה בטעות?





תמונות של הרכישה שלי




ההבטחה
"צבע ונפח עמידים"
יש יותר קצר מזה?


מבחר הצבעים
ישנם 4 צבעים לבחור מתוכם, ואף אחד מהם אינו שחור! :) מדובר בצבעים מקסימים ומאוד מחמיאים של חום, סגול, כחול, וטורקיז.
אני תמיד מעדיפה צבעים יפים על הריסים, ולאמיתו של דבר, יש לי הכי פחות מסקרות שחורות בארסנל. רוב המסקרות שלי חומות (זה ה-must שלי באיפור יומיומי, לא תראו אותי עם מסקרה שחורה ביום חול!), ויש לי גם אחת סגולה, אחת כחולה, ואחת טורקיז. המבחר כאן שימח אותי מאוד!


מרקם
אני לא אוהבת את המרקם הזה. הוא דביק נורא, אני מרגישה שאני ממש נלחמת עם הריסים כשאני מורחת את המסקרה. הדבר הטוב היחיד בעצם במסקרה האת היא שהיא לא עושה גושי מסקרה מגעילים על הריסים! הופתעתי לגמרי. בד"כ מסקרות חדשות תופסות יותר מדי חומר במריחות ראשונות ועושות לנו "ריסי עכביש", אבל לא במקרה הזה!
היא מתייבשת ממש מהר מרגע המריחה, כך שכל צורה שעשינו תחזיק ותישאר, הו הו, אין לכם מושג כמה שהיא תישאר, הדבר הזה בלתי ניתן להסרה. קשה נורא להסיר אותה, גם עם מסיר איפור דו-פאזי ושפשופים נמרצים.


ריח

ריח כימי קצת חמצמץ, מזכיר דבק פלסטי. לא הכי נעים בעולם, אבל הוא לא מורגש בכלל בעת המריחה ורק אם תדחפו את האף לתוך המיכל תרגישו בו.


עמידות
מסקרה עמידה היא מסקרה עמידה לכל דבר. עד כדי כך שנורא קשה לי להסיר אותה מהריסים בסוף היום, ואני צריכה להחזיק מעל לעין צמר גפן ספוג במסיר איפור במשך דקות ארוכות, לשפשף נמרצות, ואז לחזור על התהליך פעם נוספת, הכל בשביל איכשהו להחזיר את הריסים לקדמותן.
מצד שני- אין שום סיכוי שבעולם שהמסקרה הזאת תימחק, תימרח, תדהה או תתפורר במהלך היום, גם אם 40 מעלות בחוץ.


מחיר
מחיר מצחיק לגמרי- 20 ש"ח בודדים! אם רק הייתי שמה לב לכך שהמסקרה עמידה והייתי לוקחת אחת חומה לא עמידה במקומה, הייתי נופלת על מכרה זהב ככל הנראה!


אריזה
המסקרה מגיעה במיכל שמבנהו מאוד מזכיר לי את מסקרות ה-Diva's Lashes של פופה (פייבוריט שלי, לצד ה-Diorshow של דיור), המיכל צר בתחתיתו והולך ומתרחב כלפי מעלה אל הידית. המברשת עבה (אבל לא כמו זאת של פופה) ובעלת סיבים צפופים.


קנייה חוזרת
לא יודעת. בתחילת היחסים שלנו ממש שנאתי אותה. היא אפילו שכבה כמה שבועות בארסנל עד שהעזתי להשתמש בה שוב, אבל בזמן האחרון אני מוצאת את עצמי משתמשת בה יותר ויותר, כי הגוון שלה מחמיא לי מאוד, כי היא עומדת בתלאות הקיץ הנוראי שלנו, וכי היא עושה לי ריסי מניפה מהממים (שאפילו הבחור החמיא לי עליהן).


תמונות להמחשה
לפני מריחה, מבט מקדימה

לפני מריחה, מבט מלמטה

אחרי מריחה, מבט מקדימה

אחרי מריחה, מבט מלמטה

וככה נראיתי באותו יום



לסיכום

יתרונות
*מבחר צבעים כיפי
*עמיד (למי שאוהבת מסקרות עמידות, שזה לא אני אבל בכל זאת רשמתי את זה כיתרון)
*מחיר פצצה
*מחזיק ביעילות רבה את הצורה שעשיתי עם מעגל הריסים שלי


חסרונות
*מרקם מאוד דביק במריחה
*נורא קשה להסיר אותה
*לא נמכר בארץ
*ריח מוזר


ציון: 3.5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:



אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה