יום חמישי, 22 במאי 2014

To beer or not to beer? - ביקורת - Review

Pivrnec - סבון קצף לניקוי הפנים, הגוף והשיער

במהלך הטיול שלנו לפראג גילינו שהצ'כים (כמעט כמו כל שאר האירופאים) אוהבים בירה מאוד, ואפילו מתקלחים בה! יש בתי מרחצאות שמציעות ללקוחות אמבטיות בירה, חפיפות שיער בבירה, ושאר טיפולים שונים ומשונים באמצעות בירה. אני לא העזתי לנסות, אבל קראתי כמה מאמרים שטוענים שאכן בירה טובה לעור, אז קניתי כמה מוצרי בירה שונים לנסות בשלל שלי מפראג.


תמונה של הרכישה שלי


ההבטחה (בתרגום לעברית)
"קצף הניקוי העדין של Pivrnec מכיל שמרים של בירה ותמצית כשות, נוצר בהשראה מאופנת אמבטיות הבירה המודרניות שהוכחה כחיובית וטובה לעור. השילוב של שמרי בירה וגפני הכשות מעניקה לחות, מחטאת, מרפאת, ומונעת דלקות. מוסיף חלבונים, ליפואידים, ויטמינים ורכיבים בריאים רבים נוספים. איכות המוצר גבוהה, הוא מכיל רכיבים מרפאי עור, ומייצב את החומציות. ניקוי טוב ויסודי במקביל לשימור השכבה הטבעית המגנה על העור שלנו. נבדק דרמטולוגית".


מבחר
החברה הזאת מייצרת "מוצרי בירה" בלבד, ולכן אין עוד ריחות לסבון הזה.


מרקם
בתוך המיכל המוצר נוזלי לגמרי, אבל ברגע שאנחנו לוחצים על המשאבה, המוצר יוצא ממנה בצורת קצף סמיך ומאוד נוח למריחה ולפריסה אחידה על פני העור. 2 לחיצות מספיקות לי לניקוי כל הפנים + הצוואר.


ריח
כשניסיתי את המוצר לראשונה, ציפיתי לריח בירה, אבל בפועל הריח הוא פרחוני ועדין, לא מזכיר בירה בשום צורה. כנראה שמצאו דרך לבודד את השמרים מהריח! :)


התוצאה
אני מרגישה שבשביל העור המעורב שלי, הסבון הזה מצד אחד טוב בניקוי העור בלי לייבש לי יותר מדי את הלחיים (שמועדות ליובש, בשונה משאר הפנים), ומצד שני לא מספיק חזק בשביל למנוע התחצ'קנות יתר בסנטר ובאף. הייתי אומרת שהמוצר הזה מושלם לעור יבש עד רגיל, אבל לעור שומני הוא לא מספיק. אני אמשיך להשתמש במוצר, אבל כנראה שאשמור אותו לחורף (כשהעור נוטה להתייבש יותר).
אני מעדיפה להשתמש בסבון הזה כסבון "התעוררות" לבוקר, ולא כסבון ניקוי יסודי לפני השינה. 


מחיר
תהרגו אותי, אני לא זוכרת כמה הוא עלה!! :O אני קניתי אותו ביום האחרון שלנו בפראג, לא רציתי לחזור עם קרונות (המטבע הצ'כי) לארץ, ופשוט בשארית כספינו קניתי מלא שטויות ופיצ'פקעס, כך שאני ממש לא זוכרת מחירים! :O סלחו לי בבקשה!


אריזה
מיכל פלסטיק שקוף (מאפשר מעקב אחר כמות החומר! נהדר!), עם מכסה פאמפ היגייני. בכלל, אני מתה על המכסים האלה, שמוציאים לך חומר בצורת קצף! זה כל כך נוח ונעים למריחה! :)


קנייה חוזרת
ישנו מוצר דומה מאוד של גרנייה, קצף ניקוי אשכולית אדומה. אז אני מעדיפה את האשכולית האדומה. את הבירה לא אקנה שוב גם אם תהיה לי הזדמנות.


לסיכום

יתרונות
*מכסה פאמפ היגייני
*ריח נהדר שלא מזכיר בירה (למרות שדווקא הייתי רוצה שהוא כן יריח כמו בירה!)
*מרקם רך ונעים מאוד למריחה


חסרונות
*לא מספיק טוב לעור שומני (גם לא למעורב שלי)


ציון: 3/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה