יום רביעי, 28 במאי 2014

דברים רעים באים בצרורות - ביקורת - Review

Clinique - Butter Shine Lipstick Palette

לפני כמה שבועות עשיתי קנייה גדולה בסטרוברי, ושמתי לב לעמוד "מבצעים מיוחדים" שהציע כמה מארזים שונים של קליניק במחירים מדהימים. אז בחרתי לי אחד מהמארזים! כי מארז של 6 פריטים שונים של קליניק ב-120 ש"ח, גם אם בגדלים מיוחדים, לא הייתי מוצאת בארץ בחיים.




תמונות של הרכישה שלי



pink-a-boo

rosalita

raspberry rush

cranberry cream

אם במקרה הגוונים השני והשלישי נראו לכם זהים- הנה תקריב על שניהם ביחד :)

שמות הגוונים תואמים לגוון שמאחוריהם, כלומר הפוכים במדבקה. 


ההבטחה (בתרגום לעברית)
"צבע השפתיים הכי קרמי, עשיר ורך שאת יכולה לדמיין. פורמולת הג'ל המהפכנית שלנו מעניקה לך ברק של גלוס, ונוחות של אודם. שוטף את השפתיים בלחות ובצבע עסיסי שמחליקים על השפתיים ברכות חמאתית, ומרגיש חלק ויוקרתי".
טוב שלא הגזמתם, קליניק..


מבחר
הרבה פעמים חברות יוקרה גדולות משאירות שם של סדרה במשך שנים, אבל בכל פעם מעדכנות את הגוונים ומוסיפות חדשים או מורידות קיימים. כרגע, ישנם 15 גוונים בסדרה (כאשר אחד מהגוונים שקיבלתי בפלטה החמודה הזאת כבר לא נמכרים בסדרה יותר!).


מרקם
אני יודעת שקליניק חברה יוקרתית, אני מניחה שבטח הם השקיעו מאמצים ומשאבים רבים ביצירת ה"אודמים" האלה, אבל.. משהו פה התפספס להם. תכל'ס, מחברה בסדר הגודל הזה, הייתי מצפה לאודמים קצת יותר.. איך אני אגיד את זה.. יותר "וואו".
מה שזה באמת זה גלוס במרקם של אודם משנות ה-50. איכס אחד גדול ומוזר.
אני חושבת שהם לא ראויים לשימוש בקיץ בכלל. הם נראים ממש "שומניים" על השפתיים, סמיכים ומבריקים כמו גלח"ץ נעליים צבאי. הפיגמנט הכמעט בלתי נראה לעין (מלבד בגוון "cranberry cream" שפיגמנטי בטירוף וגם משאיר הכתמה לכמה שעות טובות) מחייב מריחה של שכבה נדיבה ורצינית על השפתיים אם אתן רוצות לראות צבע, מה שמרגיש כבד ומעט דביק על השפתיים. התחושה על השפתיים מאוד דומה לגלוס "Gloss In Love" של לנקום, רק שלנקום החכימו וקראו לזה גלוס במקום לנסות ולהתפלסף איתנו. אם הייתי מתבקשת לתת הגדרה יותר מדוייקת למוצר הזה, הייתי קוראת לו "גלוס מוצק".
הגוון היחיד בחבורה שאני לא יודעת מה לעשות איתו הוא לצערי הגוון שבמיכל נראה הכי יפה ומתוק מכולם, "pink-a-boo", מעין וורוד-מעושן ועדין. בפועל הדבר הזה שקוף ומבריק כמו שמן זית.


ריח
ריח של כלום. ברצינות, הסנפתי את הפלטה הזאת במשך דקות ארוכות, לא עלה בידי לשאוף חלקיק של ניחוח. אבל זה חלק מכל הפרופגנדה שלהם: מוצרים ללא ריח (שזה מעולה לרגישות! סוף סוף מישהו שמתחשב גם בהן!).


עמידות
יש לי דעות מעורבות לגבי העמידות של המוצר.
מצד אחד, הפיגמנט של שלושת הגוונים מלבד "cranberry cream" דוהה מאוד מהר ולא טורח להכתים את השפתיים.
מצד שני, הברק נשאר שעות על גבי שעות כל עוד לא אוכלים/שותים/נוגעים.
הייתי אומרת שהעמידות מעט יותר טובה מהעמידות של הגלוסים העממיים הפשוטים, אבל ממש לא וואו וממש לא מצדיקה מחיר מטורף.


מחיר
הזמנתי מסטרוברי מארז (שהכיל פלטת 4 אודמים מוקטנים, גלוס מוקטן, קרם עיניים מוקטן, מסיר איפור מוקטן, מסכת לחות אנטי-אייג'ינג ללילה מוקטנת, וסרום שיקום עור מוקטן) שעלה לי כ-120 ש"ח אחרי הנחות.
אני לא יודעת מה מחיר השפתונים האלה ברשתות בארץ, אבל באתר המקורי של קליניק אודם מהסדרה בגודל מיוחד של 4 גרם עולה כ-100 ש"ח, ואודם מהסדרה בגודל מלא של 10 גרם עולה כ-250 ש"ח.


אריזה
מיכל כסוף ארוך ומסתובב, ובתוכו האודם. די משעממת ולא יותר מדי יפה. ב-250 ש"ח הייתי מצפה לאריזת זהב משובצת יהלומים..


קנייה חוזרת
לא ולא! שום אודם שבעולם לא שווה 250 ש"ח לדעתי. גם על אודם של לנקום (שלדעתי הרבה יותר מוצלחים באודמים) אני לא מוכנה להוציא יותר מ-100 ש"ח (ואכן במחיר כזה קניתי אותו, גם כן בסטרוברי)!
אמנם האודמים האלה לא היו ממש גרועים, אבל גם לא עד כדי כך מדהימים שאהיה מוכנה להוציא עליהם 250 ש"ח..


תמונות להמחשה
לפני מריחה

pink-a-boo


rosalita


raspberry rush


cranberry cream



לסיכום

יתרונות
*מבחר רב של גוונים בסדרה
*כגלוס הם בהחלט נותנים עבודה (מבריקים לאורך זמן כל עוד לא אוכלים/שותים/נוגעים)
*הגוון "cranberry cream" משאיר הכתמת צבע על השפתיים לכמה שעות
*חסר ריח (טוב לרגישות)


חסרונות
*מחיר ממש מופרז
*מלבד הגוון "cranberry cream" הפיגמנטים לא ממש נראים לעין (וגם לא משאירים הכתמה)
*כדי לגרום לקצת צבע להראות את עצמו יש צורך במריחת שכבה עבה מאוד, מה שמרגיש כבד ולא נעים על השפתיים
*אריזה משעממת


ציון: 3/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה