יום חמישי, 15 במאי 2014

כל סוף הוא התחלה חדשה



היום אדבר איתכן על שני מוצרי אמבט שחיסלתי לאחרונה, כאשר אחד מהם ממש לא מזמן קיבל סקירה מלאה משל עצמו!


המוצר הראשון הוא פילינג-מלח מיניאטורי של ללין, בריח וניל ואלגם (sandalwood).



הריח שלו נסבל+, לא רע אבל גם לא מדהים (לא אוהדת גדולה של וניל וחבריו), מבחינת ביצועים כבר ניסיתי פילינגים מוצלחים יותר בחיי, ובחורף (כשפתחתי אותו) הוא פשוט קפא לי בתוך השפופרת וסירב לצאת ממנה (ולכן סיימתי אותו רק עכשיו, כשהטמפרטורות עלו קצת). המרקם שלו סמיך למדי, כמו משחת שיניים שהתקשתה קצת, לא הכי נוח למריחה כי הוא לא מתפשט טוב על העור. לא התלהבתי מהמוצר בכלל.
ציון זריז: 1.5/5

המוצר השני, והמוצלח מהראשון בהרבה, הוא סבון הרחצה האהוב עליי בכל הזמנים, בריח שוקולד-תפוז של חברת Dermacol האירופאית.



מי רצתה סקירה מלאה ולא קיבלה?

אין מספיק מילים בלקסיקון העברי שיוכלו לתאר את מה שחוויתי במקלחות עם הסבון הזה, הדבר הזה הוא שלמות לשמה, והאלים שבמרומי האולימפוס הביאו עלינו את חסדיהם הטהורים כשהם החליטו להעניק לנו את הסבון הזה. אני לא צוחקת אתכן. זהו הסבון הכי מדהים שאי פעם ניסיתי, אני ממש מבכה את העובדה שהוא איננו עוד, ורוצה לסקול את עצמי באבנים שלא קניתי עוד 10 כאלה.


תודה לכולכן על הזמן שהקדשתן לקריאה, ושיהיה לכן יום טוב!


4 תגובות :

  1. וואווו סבון בריח שוקולד תפוז ..אני רק יכולה לדמיין עד כמה מדהים זה מריח !

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן מדהים!! אני כל כך עצובה שהוא נגמר.. :(

      מחק
  2. אין איזה אתר דרכו ניתן לרכוש סבונים מתוצרת חברה זו?

    השבמחק
    תשובות
    1. לצערי רק באירופה (ברשת הסופרים DM בוודאות יש, כל מדינה שיש בה DM מוכרת מוצרים של Dermacol), באיביי יש רק את ליין הקוסמטיקה והאיפור שלהם (והמחירים מוגזמים). אם מתישהו יצא לך לטוס לאירופה, אני מאוד ממליצה לשים עין על סדרת השוקולד-תפוז הזאת ולקנות כל דבר אפשרי בריח הזה!!

      מחק