יום ראשון, 25 במאי 2014

בזמן האחרון אני ממש מגזימה עם כל הכתום הזה - ביקורת - Review

Essence - Blush Stick

היום אני מסקרת מוצר נוסף מהשלל שלי מפראג! הפעם מדובר בסומק קרמי של חברת Essence האירופאית שנמכרת בכל פינה אפשרית בפראג.



תמונות של הרכישה שלי



ההבטחה (בתרגום לעברית)
"סטיק סומק למראה רענן - בכל רגע ובכל מקום. המרקם הרך קל למריחה ישירות על הלחיים וקל לטשטוש עם האצבעות".


מבחר הצבעים
ישנם 3 צבעים לבחור מביניהם- ורוד (עדין מאוד, סוג של ורוד בייבי), כתום (מאוד אפרסקי, עם נגיעת ורדרד קלושה), או חום (יותר בז'י, ולמען האמת קשה להאמין שהוא יתאים למישהי, כי הוא נורא בהיר).
אני חייבת לציין שהמבחר קצת דל, חסרים לי פה צבעים.. :(


מרקם
הבטיחו לנו מרקם רך שקל למריחה ישירות על הפנים, ואכן מימשו את ההבטחה! הסטיק מאוד רך, אפילו חמאתי, ומאוד קל לטשטש אותו. המרקם שלו סופר קל לעבודה.


ריח
ריח שמאוד מזכיר פטל, מתוק אבל גם קצת חמצמץ. נעים! 


עמידות
ככל הנראה בגלל שיש לי עור שומני, הוא מאוד מתקשה להחזיק עליי יום עבודה שלם. במהלך היום הוא פשוט מתחיל לדהות ולהיעלם מהפנים (לא לזלוג, אבל כן להיעלם), למרות שאני מפדרת מעליו ומחזקת את הצבע בסומק אבן בגוון מתאים. אבל! ממש אין לי בעיה לקחת אותו איתי לחידושים, והוא כל כך קל לשימוש שהוא לא מצריך לקיחת אביזרים נוספים, מה שכמובן מעולה.
בכל מקרה, אם אתן מאלה ששמות בבוקר איפור ולא נוגעות בו כל היום- לא הייתי ממליצה לכן על הסומק הזה. הסומק הזה מחייב חידושים, לפחות מבחינתי.


מחיר
20 ש"ח, כלום כסף! :) אם היו עוד צבעים הייתי קונה עוד.


אריזה
מיכל פלסטיק קטן וחמוד בצבע התואם את צבע הסומק עצמו. המכסה נסגר בקליק. מאוד נוח ושימושי לנשיאה!


קנייה חוזרת
כן! אילו רק היו עוד צבעים..


תמונות להמחשה
לפני מריחה

מטפיחים מעט מהחומר על האזור הרצוי

וככה זה נראה אחרי טשטוש

איפה האף שלי??


ושלא תגידו שאני מעלה רק תמונות עם מגבת על הראש: המראה הגמור שלי לאותו יום



לסיכום

יתרונות
*מחיר מאוד זול
*נוח לנשיאה ולחידושים במהלך היום
*ריח נעים
*מרקם מאוד נוח לשימוש


חסרונות
*מבחר צבעים דל וחסר (שלושה צבעים כשאחד מהם בכלל לא ראוי להיקרא סומק)
*לא עמיד על עור שומני


ציון: 4/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה