יום רביעי, 21 במאי 2014

כל סוף הוא התחלה חדשה



לאחרונה אני מסיימת המון מוצרים! הפעם מדובר בשני מוצרי איפור, ועל שניהם נכתבה סקירה מלאה!



המוצר הראשון הינו "קרם הפלאים" של גרנייה. 



מי רצתה סקירה מלאה ולא קיבלה?

לא באמת סיימתי אותו, בחרתי לתרום אותו לאמא שלי. הגוון הסופי יותר מתאים לה (למרות שהקרם מחליף צבעים, תת-הגוון הצהוב לא החמיא לי בכלל), הוא יותר טוב לעור היבש שלה, ובאופן כללי קצת נמאס לי ממנו ואני לא ממש בטוחה למה. 

המוצר השני שחיסלתי הינו הפריימר הכי טוב לעיניים שאני מכירה! כן כן, ההוא של אטוד האוס, שהיללתי ושיבחתי בבלוג! :) 



מי רצתה סקירה מלאה ולא קיבלה?

אין לי יותר מדי מה לומר מלבד זה שהפריימר הזה הוא הדבר הכי טוב שקרה לי אי פעם במחלקת הפריימרים. אחרי התגלית הזמנתי 2 נוספים ואני לגמרי רואה את עצמי משתמשת בו לנצח ולעד, ומזמינה עוד ועוד ממנו (למרות שחלק מהחומר שעל הדפנות בלתי ניתן להוצאה).


תודה לכולכן על הזמן שהקדשתן לקריאה, ושיהיה לכן יום טוב!


2 תגובות :

  1. האמת שהייתי בספונטניות בגרמניה לפני כחודש ואחרי שקראתי עליו אצלך קניתי אותו (ועוד כמה דברים..) ועליי הצבע הזה מעולה.
    בקשר לפריימר-אני שוקלת להזמין אותו כששלי יגמר-אין אפשרות "לנסר" את החלק הפלסטי של המיכל כדי להוציא את שאר החומר? (כמו שעושים עם הפריימר של אורבן דיקיי)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה שעלייך הצבע היה טוב! :)
      לא ממש ניסיתי לנסר את החלק הפלסטי של המיכל, אבל גם ככה הוא התחיל קצת להסריח כי הוא היה פתוח יותר מדי זמן וכי לא הספקתי לגמור את כולו (בזמן האחרון אני לא ממש משתמשת בצלליות) אז החלטתי להימנע מסכנת מוצר מקולקל על העיניים ופשוט לזרוק את מה שנשאר ממנו. מזל שלא נשאר הרבה! :) אני חושבת ששווה לנסות ולנסר חלק ממנו, אבל אני לא ניסיתי לעשות כן (עצלנית שכמותי)

      מחק