יום שני, 19 במאי 2014

כתום זה השחור החדש - ביקורת - Review

Essence - Gel Tint

עוד מוצר מעניין מהשלל שלי מפראג הוא הטינט ג'ל הזה של חברת אסנס האירופאית. בשנתיים האחרונות יש פופולאריות עצומה לכלל הטינטים למיניהם, ובשילוב עם הצבע הכתום השמח והאביבי שמככב בכל מקום בחודשים האחרונים- קיבלנו מוצר ששווה בדיקה! :)






תמונות של הרכישה שלי




ההבטחה (בתרגום לעברית)
"טינט במרקם ג'ל לצבע עמיד ואינטנסיבי על השפתיים. לאפקט של צבע בולט במיוחד, מרחי את הטינט מספר פעמים. הג'ל הוא על בסיס מים, לאפקט מקרר ותחושה נוחה על השפתיים".


מבחר הצבעים
הטינט מגיע ב-4 צבעים מהממים לבחור מתוכם, ואני בחרתי את מספר 3- Flashy Apricot, שהוא צבע כתום עז, בלי נגיעת וורוד. מושלם לערב קיץ חמים ומיסתורי!


מרקם
בעת המריחה החומר מרגיש מאוד נוזלי וגם לא כל כך אטום בצבעו, צריך למרוח קצת, ואז עוד קצת, ואז עוד קצת לקינוח. לאחר מכן החומר מתחיל להייתבש. הוווו איזה מרקם מוזר. הוא מתייבש דביק. כן כן, דביק, כאילו מרחתן דבק מימי על השפתיים. השפתיים נדבקות אחת לשנייה, ובשביל לחייך אתן צריכות קודם להפריד את השפתיים אחת מהשנייה. מעט שפתון לחות *מעל* (ולא מתחת!!) לטינט הזה, יקלו מעט על הדביקות, אבל צריך להשגיח ולזכור לחדש אותו מדי פעם. אם שמים שפתון לחות מתחת לטינט- הוא לא יתקבע לעולם.
חוץ מזה, קשה נורא למרוח אותו בצורה אחידה. המרקם שלו לא ממש ג'לי אלא נוזלי עם נגיעת סחלע, הוא נצמד לאזורים יבשים בשפתיים והופך אותם לתמרורים בולטים, ופוסח לגמרי על אזורים חלקים ויפים. בגלל זה צריך לעבוד איתו בחלקים, איפה שצריך עוד שכבה- למרוח עוד שכבה, עד שכל השפתיים יהיו אחידות. ואני חייבת לציין שעד למריחת הטינט הזה השפתיים שלי נראו נהדר ולא חשדתי בכלל שיש בהן משהו יבש או לא אחיד, פתאום אחרי המריחה קלטתי אזורים חשודים בשפתיים שלי.


ריח
יש לו ריח מדהים! ריח של סירופ פטל של ויטמינצ'יק, ממש ככה! ולא רק ריח, אלא גם טעם! אני בקושי מצליחה להחזיק את עצמי מללקק את השפתיים כל שנייה ולאכול כל שלוק מהטינט הזה.


עמידות
אני לא כל כך בטוחה שאסנס הבינו לגמרי מהי מהות הטינט. טינט אמור לצבוע את השפתיים לשעות ארוכות, להשאיר קמצוץ צבע שאמור להיראות טבעי על השפתיים, אבל במקרה שלנו אין שום דבר כזה. הטינט נמחק אחרי אכילה, שתייה, גם אם לא נוגעים הוא נעלם אחרי שעה, ובעצם העמידות שלו שווה ל-0. לא עמיד, צריך לחדש המון פעמים במהלך היום.


מחיר
20 ש"ח (או 15, אני לא בטוחה ב-100% כי זה היה לפני חודשיים). לא שילמתי עליו הרבה, אז לא יצאתי ממש בהפסד מביך.. לפחות יש לו צבע יפה!


אריזה
הטינט מגיע ארוז במיני-קופסה מקרטון, עליה רשומים כל הפרטים שנחוצים לנו בשביל לדעת מה אנחנו קונים. כאשר מוציאים את הטינט מהקופסא, זה נראה כאילו המיכל עצמו עשוי מזכוכית קשה ואיכותית (מהסוג שלא נשבר כשמפילים אותה), אבל היא בעצם עשויה מפלסטיק שקוף קשיח. המיכל נראה מאוד יוקרתי ומעניין, אפילו טיפה "חייזרי".
המכסה הכסוף "מתברג", ובקצהו אפליקטור ספוגית קעור משני צדדיו. נוח למריחה על השפה התחתונה, לא כל כך נוח למריחה על השפה העליונה.


קנייה חוזרת
כשעמדתי מול הדוכן של אסנס בקניון בפראג, והתלבטתי איזה צבע לקחת, כמעט ולקחתי צבע נוסף (פטל עמוק). מזלי שלא נכנעתי לתשוקות הפנימיות שלי ושלא לקחתי עוד אחד. כן, הצבע יפה על השפתיים, כן יש לו ריח וטעם מדהימים, אבל העמידות לא מרשימה, המרקם שלו איכסה, המברשת לא הכי נוחה, אז מבחינתי הקנייה לא הייתה שווה את הכסף.. :(


תמונות להמחשה
 לפני מריחה

אחרי מריחה



לסיכום

יתרונות
*ריח וטעם מעולים
*אריזה מאוד איכותית ובעלת עיצוב מעניין
*מיכל יוקרתי למראה
*זול


חסרונות
*דביק
*לא עמיד בכלל
*אפליקטור לא הכי נוח
*מבחר צבעים דל (רק 4 גוונים)


ציון: 2.5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה