יום שישי, 9 במאי 2014

It's my first time, be gentle..



יום גדול הוא היום, שכן היום אני מכריזה על פתיחת ההרשמה להגרלה הראשונה שלי ever!
קולולולולולוש!

אז לכבוד מה ההגרלה? ובכן, הגעתי ל-20,000 צפיות בבלוג!
למען האמת, כשהתחלתי לכתוב בו, לא תיארתי לעצמי בכלל שמישהו יתעניין בדעה שלי אי פעם, יקח ממני עצות, וישאל שאלות כאלה ואחרות על מוצרים שונים ומשונים שאני מדברת עליהם. מסתבר שלפעמים דברים בלתי צפויים קורים! :)
כולכן יודעות שאני חובבת מוצרי קוסמטיקה ואיפור קוריאניים במיוחד, ולכן ההגרלה תורכב ממוצרים מחברות קוריאניות שאני אוהבת במיוחד!
אז מה יש בהגרלה? סוד!
אני אתן לכן רק 3 רמזים בנוגע למה שיש שם:
*ההגרלה מורכבת ממוצרי איפור בלבד
*יש שם מוצרים בגודל מלא, מיוחד וגם טסטרים
*על אף אחד מהמוצרים לא דיברתי בבלוג לפני כן

עדכון:
החלטתי לחשוף מוצר ראשון מתוך ההגרלה! מדובר בטינט הכי נמכר בקוריאה בכל הזמנים, בגודל מיוחד, של חברת טוני מולי!

עדכון:
היכונו לחשיפת המוצר השני מתוך ההגרלה! האם תוכלו לנחש באיזה גוון מדובר? :)


עדכון:
המוצר השלישי מההגרלה! :) האם תוכלו לנחש איזה גוון בחרתי להגרלה?


עדכון:
נשאר בדיוק שבוע להגרלה! חושפת מוצר נוסף, והוא היילייטר מתוק ביותר!


אז מהם תנאי ההגרלה?
!NONE
אני מרגישה שזה יהיה לא צודק ולא הוגן לדרוש מקוראים לעשות לי לייק או לעקוב אחריי בכוח, אני לא רוצה להכריח אף אחד לאהוב אותי. אני כמובן לא נגד, אני יותר משמחה על כל לייק ועל כל קורא שמצטרף לביתי הקט, אבל אני חושבת שזו תהיה רדיפת פרסום מיותרת לדרוש לייקים רק בגלל שאני "מחלקת מתנות". החלטתי לעשות את ההגרלה בשקט שלי, סתם ככה, באהבה, בלי לדרוש הרבה בתמורה, כי אני חושבת ש-20,000 צפיות זה לא משהו ברור מאליו ואני רוצה להגיד לכן תודה על כך.
אבל!
אני גם לא חושבת שקבלת בונבוניירות אמורה לבוא "בחינם" לגמרי, ולכן הגעתי לפיתרון שלא מצריך לייקים והצטרפויות!

אז מה עליכן לעשות? 
לכתוב לי שיר בחרוזים! כן כן, בחרוזים! :)
אבקש שמבנהו יהיה כדלהלן:

*2 בתים על ההיכרות עם עולם הקוסמטיקה (איך הכל התחיל, מה דרבן אתכן, האיפור הראשון שקניתן, בעצם כל דבר שעולה לכן בראש בנוגע לאיפור ושבא לכן לספר, אין חוקים)
*2 בתים על הניסיון שלך עם קוסמטיקה קוריאנית (מוצלחת או לא, ואם לא ניסית אף פעם אז תספרי איזה מוצר ספציפי היית רוצה לנסות)
*2 בתים על עצמך ועל למה מגיע דווקא לך לזכות
(אורך הבתים וכמות המילים במשפט לגמרי נתונים לבחירתכן)

**חשוב לציין שאת השיר הזוכה אני אפרסם בבלוג, ולכן נא לא לרשום בשיר דברים שלא הייתן רוצות לחשוף בפומבי!**

*נקודת בונוס:
מי שתשלח לי סרטון או תמונות (לא תמונה אחת, תמונות, ברבים) שימחישו את השיר שלכן (למשל, אם אתן מספרות על כך שניסיתן אודם שלא תאם לגוון שלכן בכלל, אז תמונה שבה אתן עם האודם המדובר ומסתכלות במראה במבט מזועזע, יהיה אחלה)
כאן אם תרצו שאפרסם את הסרטון או התמונות, אפרסם, אבל זה לגמרי נתון לבחירתכן, במידה ותזכו :)

את השיר שלכן יש לשלוח לי באמצעות המייל!
sandrulik@gmail.com
אם יש לכן גם סרטון, אז או לשלוח לי קישור ליוטיוב, או להעלות לשרת חיצוני ולשלוח לי קישור להורדה.
נא לרשום בנושא ההודעה "מצטרפת להגרלה" כדי שהפניות שלכן לא יגיעו לספאם חלילה!
כשאתן שולחות לי את השיר שלכן, נא לציין שם מלא, גיל ועיר מגורים, רק ליתר בטחון (אם יש, למשל, כמה בנות בעלות אותו שם, שאני לא אחשוב חלילה שמישהי מנסה להתחכם ואפסול מישהי תמימה לגמרי).

אני יודעת שזה אולי נשמע מגוחך, אבל כן, אני ממש רוצה לקרוא את השירים שלכן :)

אז מי תזכה? מי שהשיר שלה יהיה הכי יצירתי, הכי משעשע (יכול להיות גם שיר עצוב, שכתוב באופן עליז), הכי מעורר השראה, וכמובן- מי שתחרוז יותר טוב מכולן :)

ההרשמה להגרלה מתחילה היום (9.5.14) ומסתיימת בעוד חודש בדיוק (9.6.14)!

אשמח מאוד אם תעשו שיתוף לפוסט הזה דרך פייסבוק, למטה בתחתית הפוסט. ככה זה נראה:



שיתוף לא מהווה תנאי כניסה להגרלה, אני רק מקווה שאם תעשו שיתופים, יותר בנות שרוצות להתנסות במוצרים קוריאניים מגניבים (שאי אפשר להשיגם בארץ) יוכלו לעשות כן.

המון תודה לכן על הזמן שהקדשתן לקריאת הפטפוטים חסרי הפשר שלי, ולכל הבנות שירצו להשתתף בהגרלה- המון תודה מראש על הזמן שייקח לכן לכתוב לי שיר, אני ממש לא לוקחת את זה כמובן מאליו ואשקול בכובד ראש כל שיר ושיר.

בהצלחה לכולן! :)

30 תגובות :

  1. לייק לוקח בדיוק שניה!
    לעומת זאת כתיבת שיר, בחרוזים, לפי הכללים....
    הייתי רוצה להשתתף בהגרלה אבל זה דורש יותר מדי עבודה... חבל... הגרלה אמורה להיות משהו מהנה.
    בהצלחה למי שתרשם

    השבמחק
    תשובות
    1. זה גם מה אני חשבתי...
      אבל בהצלחה ליצירתיות!!

      מחק
    2. לדעתי כתיבת שיר זה סופר מהנה! אני אישית לא משתתפת בהגרלות שדורשות לייק, עם כל הקלות שכרוכה בכך וחוסר המאמץ, כי לדעתי זה רדיפת פרסום מיותרת (שאני לא מרגישה צורך בה), ואני ממש לא רוצה להיות "עוד לייק באוסף", אני עושה לייק למי שמגיע לו. ובמיוחד הבלוגים האלה שברגע שאתה נכנס אתה מקבל חלונית פייסבוק "תעשה לי לייק" בכוח, בחיים לא עשיתי ולא אעשה לייק לבלוגים שמשתמשים בשיטה הזאת, ולמען האמת אני גם משתדלת לא להיכנס יותר לכאלה. אין לי כוח לספאם פייסבוקי. אז חשבתי שאולי יש עוד בנות כמוני, שמחפשות ורוצות את השונה ואת המיוחד, שלא יהיו מיליון מצטרפים ולייקים, אלא נניח 30 משתתפים אבל כולם ישתתפו מאהבה לבלוג ובשיא הכיף :)

      מחק
    3. לייק הוא אינו חתונה קתולית; במקרה הטוב נחשפת לבלוגרית מעניינת ולתכניה ובמקרה הרע עשית לה unlike.
      עושה רושם שאת מחפשת להיות שונה על גבול "לעשות פרנציפ". לא כ"כ אהבתי את ההתנשאות הזאת..
      בכל אופן, ההשקעה הנדרשת (ולא כולן ניחנו בכשרון היצירתיות) לא שווה את הפרס העלום...
      חבל, עד עכשיו נהנתי מהבלוג שלך אבל כנראה שלא אחזור אליו יותר ולו רק בגלל הגישה.

      מחק
    4. אני מתנצלת אם איכשהו הצלחתי לפגוע בך, או להעליב בלי להתכוון, זו לא הייתה מטרתי. לפעמים אני טיפה קיצונית בלי להתכוון לכך, ולפעמים גם אני נופלת לתוך הבור של ללכת נגד הזרם גם אם בכוח (תודה לתלאות החיים, שלימדו אותי זאת). אולי נשמעתי יותר מדי אגרסיבית בהודעה הקודמת, אבל שוב, זו לא הייתה כוונתי חלילה. בסך הכל התכוונתי שההגרלה תהיה יותר בכיוון של כיף והומור, ולא חייב כישורי ספרות מטורפים לזה. גם אני לא סופרת, אבל משקיעה בשיר ממש ארוך משל עצמי בשביל הקוראות (2 בתים לכל מוצר, ובהגרלה הזאת יש יותר מ-10). אם יהיו קוראות שיטענו שחודש זה לא מספיק זמן, אוסיף עוד זמן, כמה שצריך, בשביל שתהיה אווירה נעימה וחיובית. ובכלל התכוונתי מדי פעם לפרסם מוצר מתוך ההגרלה, שהמשתתפות ידעו למה לצפות ולא להמר על חתול בשק. את הסקירות שלי אני רושמת ברוח נייטרלית בד"כ, אבל להגרלה כן הייתי רוצה להכניס קצת פן אישי, ושירה זה משהו שאני אוהבת. בהחלט אהנה מכל שיר שאקרא, ויותר מאשמח על כל משתתפת חדשה, גם יהיו רק 5 כאלה. ידעתי למה אני נכנסת כשבחרתי לנהל את ההגרלה כך, ואני לא משנה את החלטתי. אני לא יכולה להכריח אותך להשתתף או להמשיך לעקוב אחריי, אני יכולה רק לקוות שאת יודעת שהסקירות נכתבות ברוח שונה לחלוטין מההגרלה, ובחירתך וזכותך המלאה לעשות מה שנראה לך לנכון.

      מחק
    5. דווקא רציתי לענות לך בחיוב, אבל נתקלתי בתגובה של חברה שלך. תגובה מקוממת ומטופשת.
      בהצלחה בהגרלה.

      מחק
  2. אני חושבת שזאת הגרלה מתוקה, מקורית ומקסימה!
    אם אתן עצלניות מכדי להשקיע מעט מחשבה ומאמץ, אז חבל מאוד.
    אם לא נאה לכן, אל תשתתפו. אלכס עושה הכל מטוב ליבה, וגם קונה את המוצרים מכיסה הפרטי (אגב).
    אולי כדאי שתפנימו משהו קטן בחיים, אין מתנות בחינם! היא לא חייבת לכם כלום, וגם לא את ההגרלה הזאת. אתן גם לא חייבות לעקוב אחרי הבלוג שלה. בחרתן לקרוא ולעקוב כי היא מעניינת ומתוקה, והסקירות שלה עוזרות למי מכן שבוחרת לקנות מוצרים כאלו ואחרים.

    אני נגעלת מהתגובות האלו והחזירות, מה חשבתן שתעשו לייק ותקבלו איפור בחינם? אז זהו שלא. תשקיעו מעט זמן באלכס בדיוק כמו שהיא משקיעה זמן בבלוג הזה ובקוראות שלה.

    תתביישו לכן.

    השבמחק
    תשובות
    1. אלינה החמודה. נחמד שאת מגנה על חברה שלך בחירוף נפש.
      אף אחד לא חשב שאם נעשה לייק נקבל מתנות בחינם (כפי שאת יודעת, בהגרלות הסיכויים אינם עומדים לטובתנו).
      לא אהבתי את ההתנשאות של אלכס כשהיא זלזלה בעשרות הבלוגריות שבוחרות לנהוג אחרת וזלזלה באותן קוראות שידן "קלה על העכבר"..
      אין ספק שמצא מין את מינו.
      את המונח "חזירות" את מוזמנת לשמור לעצמך, אף אחת פה לא טיפשה וחושבת שבעבור לייק היא תקבל מתנה בחינם.
      תגובה גועלית. תמשיכי כך, זה יוביל אותך רחוק.

      מחק
  3. משימה קשה ביותר. אני כבר שלושה ימים מסתכלת עלהדף עם המשימה ומנסה להתחיל ונתקעת. :) סתם רציתי להגיד שאני מאוד נהנית מהבלוג שלך ומההכרות עם המוצרים הקוריאנים שלא הכרתי לפני. אמשיך לקרוא ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. לא חייב יכולות ספרותיות מדהימות בשביל זה! :) גם אני ממש מתקשה, וכבר יותר מחודש רושמת את השיר שלי (חשבתן שרק אתן תתאמצו? :P), אבל לפעמים נופלת עלי ההשראה ואני רושמת ברצף :) המשפט הראשון הכי קשה, אבל אחריו הכל זורם מהעיפרון לדף בשיא המהירות! תחשבי איך תתחילי את השיר שלך, מה המילים הראשונות שאת רוצה לרשום, ואחירהן יהיה הרבה יותר קל, מבטיחה :) "איך שיר נולד, כמו תינוק"

      מחק
    2. אז ישבתי על זה אתמול בלילה. עליי ההשראה נופלת בלילה :P התחלתי מהאמצע וזההתחיל לזרום. שובר שיניים זה בטוח! בקרוב אשלח :) זה שהצלחתי מרגש אותי מאוד. חברות טוענות שיצא מקסים חחחח.

      מחק
    3. אני בטוחה שיצא מקסים ומאחלת לך המון הצלחה!! :) שקלת לשלוח גם תמונות או סרטון שממחישים את השיר? :)

      מחק
    4. עוד לא כל כך הבנתי את הקונספט של התמונות. את יכולה לעזור :P
      זה חובה?

      מחק
    5. אפשר, לא חובה :)
      בגדול את יכולה להוסיף תמונות או סרטון שימחישו את השיר, למשל אם את כותבת שאת מכורה רצינית לאיפור, אז להראות תמונה של הארסנל. או אם סרטון, אז למשל את יכולה גם להמציא מנגינה לשיר ולשיר אותו בלייב :) מוסיף ניקוד לטבלת החישובים שלי, אבל בהחלט לא חובה :)

      מחק
    6. הייי, שלחתי לך שיר ותמונות. האם קיבלת? :)

      מחק
    7. אכן, קיבלתי!!! :) השיר שלך מדהים, המון תודה על ההשקעה והמחשבה הרבה!! התמונות מקסימות! ^.^
      בהצלחה בהצלחה בהצלחה!! :)

      מחק
  4. דובי מתוקה,
    אני מאד אוהבת ומעריכה את היצירתיות שאת דורשת מאיתנו. את שונה ומיוחדת ומקסימה! בבקשה שלא תרפינה ידייך בגלל התגובות הרעות למעלה.

    אני רק רוצה לבקש קצת הקלות (; אולי אפשר נניח שיר במבנה קצר יותר? בית אחד מכל קטגוריה במקום שניים?
    ואני לא חושבת שתוספת זמן תפתור את המצוקה וגם לא תפעל לטובת הבלוג. אסור לפספס את המומנטום. (גם חודש הוא זמן ארוך לדעתי)

    אז מה דעתך?

    תודה שוב
    הבלוג שלך מקסים כמוך
    חילה

    השבמחק
    תשובות
    1. חילה! מה שלומך?? :)
      אם את מבטיחה בית אחד, אבל שיהיה גדוש בכל טוב, אז כן! :)
      אני אישית (אני גם רושמת שיר) ניסיתי להישאר במסגרת הבית האחד, אבל לא הספיק לי, אז לדעתי 2 בתים זה יותר נוח ונותן מקום למידע מעניין :) אבל אם את מרגישה שבית אחד יספיק, אז בסדר גמור.

      המון הצלחה! :)

      מחק
    2. במחשבה שנייה- זה לא הוגן כלפי מי שכבר החלו (וסיימו) את השירים שלהן. אז אני מציעה אלטרנטיבה- בכל זאת 6 בתים מלאים, אבל! לא חייב 2 בתים לכל קטגוריה, את יכולה לשנות (למשל 3 בתים עלייך, 1 על איפור וכו') :) מקווה שזה יעזור!

      מחק
  5. שלחתי ממש עכשיו את השיר שלי .. אחרי הרבה מחיקות ותיקונים ... אשמח לדעת שהגיע ..ולא לתקיית הספאם ..
    מיכל אנגלנדר :)
    תודה על ההזדמנות לחרוז חרוזים ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. מיכל, קיבלתי את השיר שלך! :) הוא מקסים ומתוק ביותר!!
      תודה על ההשקעה הרבה, בהחלט נהניתי לקרוא, ובהצלחה! :)

      מחק
  6. בס"ד
    תודה על ההגרלה! זה רעיון מקסים לדעתי. שלחתי שיר. נראה...
    להתראות, בהצלחה ולילה טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. לאה- לא קיבלתי את השיר שלך! :O את רוצה לנסות לשלוח שוב? יכול להיות שהקלדת את כתובת המייל לא נכון?

      מחק
  7. רעיון ממש מקסים! וכיפי... מרגיש כמו לחזור לילדות..
    שלחתי לך שיר, מקווה שקיבלת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. קיבלתי!! הוווו, איזה שיר מתוק ומקסים, אהבתי מאוד!! :)

      מחק
  8. זה ממש כייף לכתוב שירים. היום, עם כל העידן המודרני ,לא מזדמן לי לכתוב שירים וזה החזיר אותי לעבר. מאוד נהיניתי בכתיבת השיר

    השבמחק
    תשובות
    1. אני כל כך שמחה לשמוע! :) זה בדיוק מה שחיפשתי, משהו "של פעם".. כשהייתי בחטיבה התחביב הכי גדול שלי היה לחלום בהקיץ בשיעורים ולכתוב שירים במקום ללמוד.. כתבתי אפילו על סתם שטויות, העיקר שזה היה בחרוזים ונהניתי נורא! :) אשמח מאוד לקרוא את השיר שלך, המון בהצלחה! :)

      מחק
  9. תודה:) את מקסימה... שלחתי לך שיר

    השבמחק
    תשובות
    1. לא קיבלתי שום שיר חדש בימים האחרונים!! :O אולי תנסי לשלוח שוב? אולי הכתובת הוקלדה עם טעות? :O

      מחק