יום שני, 30 ביוני 2014

חביבי החודש (יוני 14') - פינה חדשה בבלוג


אז לאחר סקר שוק פצפון, שמעתי מהרבה קוראים שאני פשוט חייבת להתחיל לרשום פינה בבלוג, שבה אפרט את חביבי החודש. בגלל שאני אוהבת אתכם, וכי גם ככה אין לי יותר מדי מה לעשות עם הזמן הפנוי שלי, החלטתי שאכן כך אעשה. אז אני מציגה בפניכם את חביבי החודש הראשון אי פעם! :)






אתחיל במוצר שמבחינתי סידר לי את הקיץ, לגמרי.



עזבו את העובדה שהפלטה עצמה נהדרת ואני עושה בה שימוש קבוע (בעיקר בקונסילרים כפי שאתם רואים), הפריט האחד בפלטה שבו אני משתמשת כרגע על בסיס יומיומי הוא הברונזר שבערכה. 



הוא נהדר להצללות לבהירות עור כמוני, הוא לא יותר מדי כהה ולכן אין יותר מדי קונטרסט, הוא בקושי שימרי (ממש בקטנה) ונראה סופר טבעי ומחמיא על העור.



מוצר נוסף שמאוד אהבתי החודש הוא שוב חלק מפלטה (והפעם גם אחת שקיבלה סקירה!).



הפלטה הזאת של לנקום נהדרת. גם כאן חלק מהמוצרים כבר חוסלו לחלוטין, כמו למשל האודם (הפאן התחתון מבין השניים הצרים), Voile De Rose (מס' 302), שמצא חן בעיניי עד כדי כך שהזמנתי אותו בגודלו המלא, והפודרה השקופה, שבהתחלה לא אהבתי בכלל אבל בחורף גיליתי כמה שהיא טובה לעור שלי.



המוצר האחד שאהבתי במיוחד בפלטה החודש זה הסומק. אני יודעת שהוא נראה, לפחות ביחס לשאר המוצרים בפלטה, מהפחות משומשים, אבל נשבעת לכם שהשתמשתי בו המון. הוא לא מאוד פיגנטי, אבל אפשר לבנות אותו אם מתאמצים. אני מאוד אוהבת את הסומק הזה כי הוא נראה מאוד טבעי עליי, ובד"כ סמקים ורודים לא מחמיאים לי (כי ניחנתי באדמומיות טבעית קבועה). 



סומק נוסף שמאוד אהבתי החודש הוא סומק הלבבות של אטוד האוס (סקירה, מישהו?).



גרפתי כל כך הרבה מחמאות על המראה שלי דווקא בימים שבהם השתמשתי בסומק הזה! הוא כתמתם בדיוק כמו שאני אוהבת, ושימרי בדיוק במידה בשביל לא להזדקק להיילייטר. הפיגמנט שלו ניתן לבנייה על הלחי ונראה נהדר.



אני חייבת להיות כנה אתכן, אני לא מתה על המסקרות של לנקום. הן פשוט לא עושות לי כלום! יש לי ריסים עקשניות וישרות, והמסקרות של לנקום פשוט לא מצליחות להתמודד איתן. כבר השלמתי עם העובדה שמעטות הן המסקרות שבאמת מצליחות לעשות שינוי בחיים שלי, אז אני פשוט משתמשת במה שיש גם אם אני לא רואה אפקט מדהים. 



המסקרה הזאת (הקטנטונת, החמודה) שכבה אצלי בסליק חודשים ארוכים עד שהחלטתי שאני חייבת להתחיל להיפטר מכל הדברים הישנים (או החדשים, במקרה זה) שיש לי, ובגלל שבכל מקרה לא הייתה לי אף מסקרה שחורה (כי אני מעדיפה מסקרות חומות פי אלף), אמרתי- למה לא? אז החודש השתמשתי בה המון (למרות ששוב, היא לא מדהימה, רק צובעת את הריסים) בשילוב עם שפתיים בולטות.



המסקרות החומות שבהן השתמשתי החודש הן שתי המקסימות האלה, של פופה ושל דרמקול (שקניתי לי בפראג).



המסקרה העמידה של דרמקול, משום מה, לאחר העלייה שלה לארץ החליטה שלא מתאים לה האקלים שלנו, והולכת ומתייבשת מיום ליום, לאחר פחות מ-3 חודשים של שימוש. אבל כל עוד אני יכולה לסחוט ממנה טיפת עבודה- אני משלבת אותה עם המסקרה המטריפה הזאת של פופה. דרמקול לשמירת צורה (כי מעגל ריסים זו לא מילה גסה לריסי המטאטא שלי), ופופה לנפח.



המסקרה של פופה חביבה עליי כבר שנים רבות. מאז שקיבלתי אותה במתנה מתישהו בנבכי הנעורים שלי (פתאום אני מרגישה ממש זקנה), אני תמיד דואגת שתהיה לי אחת כזאת בארסנל. היא מעניקה נפח שלא מהעולם הזה, ויש בה גם מיקרו-נצנצים קטנים וכסופים, שמוסיפים גלאם עדין לאיפור.



שני מוצרי שפתיים (שהם בעצם אחד) שלא הוצאתי מהתיק החודש הם שני הבייביז האלה.



אני יודעת שדיברתי עליהם לא מזמן בכלל, אבל מהרגע שקניתי אותם לא הפסקתי להשתמש בהם! כבר סיימתי יותר מרבע בכל אחד מהם!



הצבעים מרומזים אבל בהחלט מורגשים על השפתיים, אפשר גם לבנות אותם לגוונים יותר אטומים, הם מפוצצים בלחות, יש מבחר עצום של גוונים בסדרה, המחיר נהדר, ובעצם אין שום דבר באודמים האלה שאני לא אוהבת!



ומה לגבי איזה מייקאפ או ביביקרם?

ובכן, החודש היה לי מבצע צבאי בארסנל, והמטרה הייתה לחסל את כל הטסטרים שנאגרו אצלי ממוכרים שונים ומשונים באיביי, כשהרוב המוחלט שלהם היה ביביקרמים קוריאניים. זה גם מסביר למה בזמן האחרון היו כל כך הרבה סקירות על ביביקרמים! בגלל שכל כמה ימים השתמשתי בביביקרם אחר, לא הספקתי לגבש לי עדיין אחד שחביב יותר מכל השאר.

אוקיי, אז מה עם פודרה?

ברוב טיפשותי, שכחתי לצלם תמונה! הוא גם לא נמצא בתמונה הקבוצתית של כל המוצרים יחד. אבל אל דאגה, אני משתמשת בו עכשיו ללא הפסקה, ואין שום ספק שהוא ימצא את עצמו בחביבי החודש הבא!

ובכן, לאחר חפירות רבות, והרבה יותר מדי תמונות, הגענו לסיום! אשמח לשמוע אם גם אתן במקרה אוהבות את אותן המוצרים, אם בצירוף מקרים גורלי גם אתן השתמשתן בהם המון החודש, ואם אתן לא מתחרטות שהסכמתן לי לרשום פינה כל כך ארוכה! :)



4 תגובות :

  1. סקירה של סומק הלבבות של אטיות האוס בבקשה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. יש קישור לסקירה בתוך הפוסט (איפה שהתמונות וההסבר) :)

      מחק
    2. מצאתי :) חשבתי לקנות אותה, עכשיו אני אראה אם כדאי

      מחק
    3. היא מדהימה, אבל לצערי היא הייתה במהדורה מוגבלת ומעט המוכרים שעוד מוכרים אותה דורשים מחירים מטורפים עבורה.. :( כדאי לחכות לפעם הבאה שהם יוציאו שוב את הקולקצייה של אנטואנט שיוצאת פעם בכל כמה שנים ולקנות רק אז! :)

      מחק