יום ראשון, 15 ביוני 2014

כשלשם שינוי את עוקבת אחרי האופנה - ביקורת - Review

Etude House - Vivid Pop Stick

אני מסוג האנשים שבזים לאופנה. אופנה מבחינתי זה עניין של להיות כבש שהולך אחרי העדר, מלחך דשא באחו של מותגי האופנה הגדולים וחי מיום ליום בציפייה לעוד דשא (או גימיק חדש ומסקרן, שבד"כ ממוחזר כל כמה שנים). אבל לפעמים יש מוצרים חדשים שצצים על המדף (או באיביי), ואת מעיפה עליהם מבט, ואת מנסה לשכנע את עצמך שאת לא באמת צריכה את זה, ואת מנסה למחוק לך מהראש את המחשבה על הדבר המהמם ההוא שראית, ואת לא מצליחה לישון בלילות, ובסוף את פשוט חייבת לרכוש את זה. כי כמה אפשר להיות חמור שהולך בכוח נגד כולם?






תמונות של הרכישה שלי




ההבטחה (בתרגום לעברית)
"Etude House Vivid Pop Stick Matte Lip Crayons מכיל מגוון של 8 צבעים לבחור מביניהם. הם מכילים שמן סיליקון שעושים בו שימוש בפריימרים לפנים ולכן הוא מתקבע במאט רך וחלק על השפתיים. עמיד לשעות ארוכות. להוצאת חומר נוסף ניתן לסובב את תחתית המיכל, אין צורך בחידוד! אפשר להשתמש בו כעיפרון שפתיים, טינט, או אודם. טפחי קלות על השפתיים ליצירת גוון עדין או מרחי כאודם עם צבא מלא ואטום. לתוצאה מקסימלית מומלץ להשתמש בקונסילר שפתיים לפני השימוש בויויד פופ סטיק."


מבחר הצבעים
ישנם 8 צבעים מהממים לבחור מביניהם (אני מודה שהיה לי נורא קשה לבחור), כאשר הם נעים בין סקלת הכתמתמים-ניודיים-ורדרדים ועד לורודים מינאז'יים-פוקסיות-ואדומים בוהקים. כל אחת תוכל למצוא פה את הנפש התאומה שלה.
משהו מעניין הוא שהם קראו לסדרת הצ'אבי האלה Pop Stick, והשם של כל גוון לקוח משיר פופ פופולארי כזה או אחר. מי מצליחה לזהות את כל השירים? ;)
עוד משהו- הצבע בפועל על השפתיים נראה שונה מאוד ממה שרואים בתמונה. במס' 6 (Girls On Top) ציפיתי לורדרד-קורלי עדין לשימוש יומיומי בימי האביב החמימים, ומה שבאמת קיבלתי זה ורוד ברבי שמוציא את העיניים לעוברי אורח תמימים ברחוב.
מס' 3 שהזמנתי גם כן, במסך נראה כמו פטל בהיר, ובפועל נראה כמו האדום שבמס' 8.


מרקם
בהזמנה חששתי שהסטיק הזה ייבש לי את השפתיים, ומסתבר שדאגתי לשווא. אף על פי שהוא מתייבש במאט, הוא נשאר לח (יחסית, כן? בכל זאת, זה לא לאבלו..) והשפתיים לא מרגישות כאילו מחובר אליהן ערפד שמוצץ כל שארית לחות אחרונה (כמו שקרה לי עם הטינט של ליאואלי). התחושה שנוצרת על השפתיים בעת המריחה מעט שעוותית (עבה וסמיכה).
כמו כן, אני לא יודעת איך בדיוק הם הגיעו לצורת מריחה כזאת מושלמת וישרה, אבל אין מצב להגיע לזה בשימוש הרגיל. הסטיק עבה מדי. אם תשתמשו במברשת- אולי כן, למרות שגם כאן אני בספק. נפלאות הפוטושופ אולי?


ריח
ריח כימי שאפילו לא התאמץ להיות נעים. אבל! הוא מאוד חלש ובכלל לא מורגש על השפתיים בזמן או אחרי המריחה. הריח יורגש רק אם תדחפו את הסטיק לתוך מעמקי הנחיר שלכן.


עמידות
שתיתי כוס תה מהביל, הסתכלתי על הכוס לאחר השתייה, כל הדפנות היו מצופות בוורוד, לקחתי את המראה בחשש קל, הסתכלתי, והצבע עדיין שם! נשאר טינט עדין על השפתיים, אם כי יש קצת הצטברות חומר בתוך החריצים הפנימיים של השפתיים. זה לא נראה מזעזע, אין טבעת צבע מגעילולה מסביב לשפתיים, אבל יש צורך לחדש בטפיחות קלות.


מחיר
הויויד פופ סטיק נקנו בכ-30 שח מאיביי (קישור לאיביי).


אריזה
מיכל פלסטיק בצבע שתואם את צבע השפתון, עם תחתית מסתובבת לבנה להוצאת עוד חומר. חמוד, מאוד צעיר וססגוני, והשם "Vivid Pop Stick" מאוד הולם את הסדרה ואת צבעיה. לא נראה הכי בוגר בעולם, אבל הי, גם הצ'אבי סטיק של קליניק הוא לא בדיוק שיא הקלאסה והאלגנט.


קנייה חוזרת
לאחר התלבטויות והתחבטויות, עליי לומר "לא". זהו מוצר מעולה שלא מייבש לי את השפתיים, אבל כשאני מזמינה צבע מסויים אני רוצה שהוא ייראה בדיוק כמוהו, ולא כמו משהו שניקי מינאז' הייתה שמה על עצמה אם היא הייתה מצטרפת למשמרות זהב.


תמונות להמחשה
לפני מריחה

אחרי מריחה בגוון מס' 6 - Girls On Top (הוא נראה קצת יבש, אבל לא מרגיש יבש על השפתיים!)

אני לא אוהבת את איך שהוא גורם לשפתיים שלי להיראות "נפוחות" וגדולות יותר משהן באמת

אחרי מריחה בגוון מס' 3 - Just Dance (שימו לב שהוא נראה הרבה יותר טוב מהוורוד)




לסיכום

יתרונות
*לא מייבש את השפתיים
*מחיר נהדר
*מבחר צבעים מאוד צעיר וכיפי

חסרונות
*הצבע לא נראה כמו שאנחנו חושבות שהוא נראה על המסך, מה שמקשה על קנייה חכמה
*הצבעים הבהירים מדגישים מאוד יובש ונדבקים לחריצים של השפתיים
*לא נמכר בארץ


ציון: 3/5
(רק כי אין לי ממש שימוש בהם, את הוורוד בכלל מכרתי, ואדומים יש לי מליון)

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


8 תגובות :

  1. כולי מתרגשת מהסקירה, ואז אני מגיעה ל"קנייה חוזרת" וקוראת "לא" מאוד נחרץ... אני ממש רוצה אודם צ'אבי בלי להוציא עליו הון... יש לך המלצה?? ממש אהבתי את גוון 3..

    השבמחק
    תשובות
    1. סליחה שהרסתי!!! המרקם שלו נהדר, באמת, אבל אני ממש מאוכזבת ששני הצבעים שהזמנתי ממש לא דומים למה שחשבתי שהם יהיו.. רק בגלל זה לא אזמין עוד. אם את רוצה צ'אבי *מאט*, אז יש את אלה שבפוסט כל עוד את לוקחת בחשבון שהצבעים ממש לא דומים למה שבמסך, או את אלה של רבלון החדשים שעוד לא נמכרים בארץ ושאפשר לקנות מאיביי ב40-50 ש"ח בערך. אם את לא מתעקשת על מאט אז יש בסטרוברי את אלה של קליניק, הצ'אבי המקוריים, ב-75 ש"ח (הכי נמוך שאפשר למצוא כרגע) או שוב רבלון, גם ב-40-50 ש"ח באיביי. יש צ'אבי של ליאואלי שלא יצא לי לנסות אבל גלוסברי המליצה אז אפשר לסמוך עליה :)

      מחק
  2. יש מוכר באיביי שאת ממליצה עליו יותר מאחרים בכול הקשור לאיפור אסייתי?

    השבמחק
    תשובות
    1. בתכל'ס, כולם מעולים. לא יצא לי להיתקל עדיין במוכר רמאי או כזה שסירב לשלוח מוצר חדש (או להחזיר את הכסף) במקרה של מוצר שהגיע פגום. יש איזה 4-5 מוכרים שאני בד"כ קונה אצלם פשוט כי המחירים שלהם הכי זולים.. :) אין לי העדפה למוכר מסויים, אבל גם אין לי סלידה ממוכר מסויים.

      מחק
    2. כדאי לך לנסות את האתר http://koreadepart.com/ יש שם מוצרים יחסית זולים, אני מחכה למשכורת הבאה כדי לבזבז חחח, אגב אם את בקטע של איפור קוריאני\יפני, בקרוב יעלה haul בבלוג שלי של כול מה שקניתי ביפן, מוזמנת :)

      מחק
    3. אוי נהדר! :) אצפה בקוצר רוח, אשמח גם לעדכון! ובכלל הגיע הזמן שאכנס לבלוג שלך, כבר רצה לשם! :) הייתי פעם בביקור זריז באתר ששמת, איכשהו פחות התחברתי אליו ונשארתי עם האיביי, שבכל חודש וסחט ממני מינימום 200 ש"ח.. :P

      מחק
  3. יש את הצ'אביס החדשים של רימל שהם לא יקרים בכלל ואפשר להזמין מאסוס. יש להם לא מעט סווצ'ים באינטרנט ככה שאפשר להבין מה פחות או יותר מזמינים...

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ניסיתי! :) אשקול את העניין בשמחה, תודה רבה! בינתיים בגזרת הצ'אבי אני מכורה לרבלון, הם פשוט מעולים ומכתימים את השפתיים בטירוף! :)
      אם רימל לא יקרים אז בכלל סיבה למסיבה. תודה!

      מחק