יום שלישי, 3 ביוני 2014

ביביקרם קוריאני לשחומות???? - ביקורת - Review

Etude House - Precious Mineral BB Cream Bright Fit

שוב סקירה על ביביקרם קוריאני, שוב מארסנל הטסטרים האינסופי שלי! :)





תמונות של הרכישה שלי




ההבטחה (בתרגום לעברית)
"Precious Mineral BB Cream מקדם עור חלק כמשי, וכיסוי קל אבל טוב שמועשר בתמצית פנינים. מכיל אדנוסין וארבוטין לסיוע בהעלמת קמטים והבהרת העור."
כמו כן, הוא מכיל מקדם הגנה SPF30.


מבחר הצבעים
הביביקרם הזה מגיע ב-4 גוונים, ולמרבה ההפתעה הם יותר כהים מאשר בהירים! בד"כ הביביקרמים הקוריאניים נורא בהירים, הפעם זה נראה שממש התחשבו בשחומות העור שבינינו! אני קיבלתי את הגוון הבהיר ביותר, שהיה מושלם בשבילי.


מרקם
נוזלי כמו שביביקרם אמור להיות (טיפה יותר נוזלי מהביביקרם הוורוד של Skin79, אבל יותר סמיך מה-AA Base של Sheerskin). נוח למריחה, מתייבש אחרי כמה שניות ונראה מושלם עם קצת פודרה מעל. לא גושי ולא כבד, המרקם שלו מאוד קליל ונעים על העור.
מבחינת כיסוי הצבע, הייתי אומרת שהכיסוי הוא בינוני. מספיק טוב לשימוש יומיומי, לא מספיק טוב לאירועים.


ריח
מתקתק ועדין. לא סוכריות ופירות, וגם לא משהו כימי. הייתי אומרת שזה דומה למשהו באמצע בין קצפת מתוקה לבין וניל, אבל הרבה יותר עדין ממש שאתן בטח מדמיינות.


עמידות
הביביקרם הזה עומד יפה בתלאות היום החמים בישראל, חוץ מהאף שלאחר כ-6 שעות מתחיל להבריק הרבה יותר משאר הפנים.
מלבד זאת, הביביקרם לא זולג, נעלם, זז, לא שוקע בנקבוביות ולא נראה "עוגתי" על העור. בסך הכל המראה המתקבל הוא מראה טבעי ונינוח, אבל כדאי מדי פעם להעיף מבט במראה ולפדר את האף בעת הצורך.
לדעתי הוא יהיה מושלם לבעלות עור רגיל!


מחיר
הטסטר שקיבלתי הספיק לי ל-6 ימים בדיוק.
ניתן לקנות באיביי 3 טסטרים במחירים של כ-10 שקלים (לשלושתם ביחד), אבל צריך לוודא שאתן בוחרות את הגוון האחד שאתן רוצות לנסות.
כמו כן, ניתן לקנות מיכל מלא (60 גרם) של הביביקרם בכ-30-40 ש"ח, אבל גם כאן צריך לחפש את הגוון האחד הספציפי.


אריזה
שפופרת ורדרדה חמודה, עם פאמפ היגייני ומכסה! יפה ונוח!


קנייה חוזרת
זה לא שהביביקרם הזה היה רע, הוא פשוט פחות טוב לדעתי מהביביקרם הוורוד של Skin79. אני חושבת שאולי לבנות עם עור פחות שומני משלי הביביקרם הזה יכול להיות מעולה, כי העור שלי מצריך תותחים כבדים במיוחד.


תמונות להמחשה
לפני מריחה (סלחו לי בבקשה על הפרצוף העייף, התמונות צולמו ב-6 בבוקר)


צד שמאל של התמונה מטושטש (תראו איזה יופי הצבע משתלב עם הגוון הטבעי שלי!)

אחרי מריחה על כל הפנים

וככה נראיתי באותו יום!


לסיכום

יתרונות
*ריח עדין ונעים
*סוף סוף קצת גוונים שחומים אצל הקוריאנים!
*שפופרת פאמפ היגיינית
*מעולה לעור רגיל או יבש
*מחיר יפה
*מקדם הגנה SPF30
*כיסוי בינוני


חסרונות
*מתחיל להבריק באזור האף אחרי כ-6 שעות (לא מושלם לעור שומני)
*לא נמכר בארץ


ציון: 4/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


2 תגובות :

  1. נשמע מעניין. יכול להתאים לי.
    ניסית את Missha? איך הוא ביחס אליו?
    רציתי לשאול את כבר מזמן, למה המייל שנשלח ומודיע על פוסט חדש, תמיד נושא את הכותרת ״מוזר״ ?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי! :)
      לא ניסיתי מעולם את מישה, אבל ניסיתי המון מהביביקרמים של Skin79, ואני חייבת לציין שזה שאני מדברת עליו בסקירה הזאת נמצא אצלי איפשהו באמצע בין הביביקרם הורוד של Skin79 לבין הביביקרם הכתום של Skin79. פחות טוב מהוורוד אבל יותר טוב מהכתום.

      ואבוי, הייתי בטוחה שכבר מזמן זה השתנה לי, כל הקטע של ה"מוזר". העניין הוא שכשרק פתחתי את הבלוג לא ידעתי ממש איך מוסיפים את כל האופציות כמו שצריך, וכשלא הייתי בטוחה שאני עושה את זה נכון הייתי קוראת לזה "מוזר" ואז אם זה עבד אז הייתי משנה את השם למשהו אחר. אז בהירשמות למיילים כבר מזמן שיניתי את זה ל"עדכונים מהבלוג של אלכס" ומשום מה זה לא השתנה, כפי שאני מבינה. אחרי התגובה שלך מייד רצתי לבדוק, וזה אכן שמור כ"עדכונים מהבלוג של אלכס". אולי זה כי נרשמת לפני שהספקתי לשנות את השם? :O

      מחק