יום חמישי, 5 ביוני 2014

זו רק אני והמסקרות הצבעוניות שלי - ביקורת - Review

Bourjois - Volume Glamour Max Holidays Mascara
&
Bourjois - 1001 Lashes Mascara
&
Maybelline - Great Lash Mascara


אני אוהבת צבעים. אני חולה על צבעים. ואיפה הכי כיף וקל להשתולל עם כמה שיותר צבעים? בעיניים, כמובן!









תמונות של הפריטים

 Bourjois - Volume Glamour Max Holidays Mascara


Bourjois - 1001 Lashes Mascara


Maybelline - Great Lash Mascara



ההבטחות (בתרגום לעברית)

Bourjois - Volume Glamour Max Holidays Mascara:
"בורז'ואה מגיעה להרבה יותר מזוהר קסום עם המסקרה שלנו, באמצעות פי 10 נפח ועד ל-16 שעות של עמידות! המברשת המלאה והעגולה בעלת הסיבים הרכים, מכסה ו"מנפחת" כל ריס להענקת אפקט ה"וואו" המדהים! מועשרת בתמצית פנינה שחורה לצבע עשיר, ריסים בוהקות ונפח נראה לעין עד 16 שעות! והיא.. אפילו טובה לעיניים שלי! היא מכילה שעווה טבעית מגנה, תמצית פנינה שחורה עשירה, והיא מותאמת לעיניים רגישות ולאלו המשתמשות בעדשות מגע." 

Bourjois - 1001 Lashes Mascara:
"תיפרדי לשלום מהמסקרות שרק מעבות או מאריכות את הריסים! בורז'ואה מרחיקה לכת עד להכפלת הריסים שלך! הפטנט המהפכני של מברשת הסליל הכפול מכילה כוח מדהים: עם 12 שורות של זיפים, היא עובדת על כל ריס וריס, אפילו הקטן מכולם. במריחה אחת ויחידה, היא מגיעה לכל ריס ומכסה אותו במלואו מהשורש ועד לקצהו, בלי להתגבש." 

Maybelline - Great Lash Mascara:
"למה תאהבי אותה? המסקרה האהובה על אמריקה מרככת את הריס בעוד שהיא מעבה אותו, הפורמולה נמרחת בחלקות ומכפילה את עובי הריס למראה נהדר, המברשת מאריכת הריסים מסייעת לקבלת מראה רענן ללא גושים, בטוחה לשימוש אצל אלה המשתמשות בעדשות מגע, היפואלרגני. לתוצאה המקסימלית מומלץ לא לתת זמן להתייבשות בין השכבות."


הצבעים

Bourjois - Volume Glamour Max Holidays Mascara:
המסקרה הזאת מגיעה בשחור (כמובן) וב-3 צבעים נוספים מקסימים: כחול, טורקיז, וסגול.
אני לקחתי את הגוונים הטורקיז ("Green Lagoon") והסגול ("Purple Mania").

Bourjois - 1001 Lashes Mascara:
המסקרה הזאת מגיעה בשחור, חום, וכחול.
אני בחרתי את הגוון הכחול ("Bleu Exponentiel").

Maybelline - Great Lash Mascara:
המסקרה הזאת מגיעה בשחור (כמה מפתיע), אדום, ורוד, סגול, ירוק, כחול רויאל, וטורקיז.
אני בחרתי את הגוונים הורוד ("Wink Of Pink") והירוק ("Green With Envy").


המרקמים

Bourjois - Volume Glamour Max Holidays Mascara:
מרקם שעוותי בדיוק כמו שצריך, לא גושי מדי (גם לא בימי השימוש הראשוניים! מעולם לא היו לי ריסי עכביש עם המסקרה הזאת!), מתייבשת מספיק מהר בשביל לא להימרח לכל עבר במצמוץ הראשון. מבחינת ביצועים בעיגול הריסים- אחרי השימוש במעגל, המסקרה הזאת לא מצליחה להשאיר את העיגול מושלם כמו שהוא היה בהתחלה, הריסים נופלות מעט, אבל לא הופכות למטאטא. הייתי אומרת שהמסקרה מצליחה לשמור בערך על 40% מהעיגול של הריסים (שזה כי יש לי ריסים ישרות ועקשניות במיוחד!).

Bourjois - 1001 Lashes Mascara:
אקדים ואומר שלפני כשנה הזמנתי את המסקרה הזאת לסבתא שלי, בעלת הריסים הקצרות והעקשניות (כמו שלי!), שהייתה מרוצה מאוד. ההבדל היחיד בין הריסים שלנו הוא ששלי גם עבות וצפופות, ולסבתא שלי יש ריסים מאוד דלילות ודקות.
אני לא בטוחה למה, אבל כשסבתא שלי קיבלה את המסקרה היא הייתה ממש נוזלית, והמסקרה שאני קיבלתי יותר קרמית. אני לא יודעת איזה מהמרקמים אמור להיות הנכון, אבל אני מנחשת ששלי הוא החריג- יכול להיות שהנוזל התייבש מעט? יכול להיות שלכל צבע יש מרקם מעט שונה? הכל יכול להיות. בכל מקרה, זה לא פוגם באופי וקלות המריחה, החומר רך ונוח לשימוש (ונראה לי שאפילו טוב יותר שהוא לא ממש נוזלי, שלא תהיה סכנת מריחה על העפעף).
המסקרה הזאת לא מעגלת את הריסים, וגם אחרי עיגול עם מעגל ריסים- החומר מרגיש כבד ו"מפיל" את הריסים בחזרה למצבן הראשוני, וזה לא נראה יותר טוב עם ריסים קצרות וצפופות כמו שלי. המסקרה הזאת הייתה נראית הרבה יותר טוב אילו הריסים שלי היו ארוכות ועגולות מלכתחילה, ואולי גם יותר דלילות.
חשוב לציין שהמסקרה הזאת מפרידה ריסים באופן מצויין! הסוד טמון במברשת, שדווקא אותה אני מאוד אוהבת. 

Maybelline - Great Lash Mascara:
קרם רך וקליל שלא מרגיש כבד מדי על הריסים ושומר על צורת העיגול של מעגל הריסים. בעבודה בין שכבות, באמת מומלץ להקשיב להמלצת מייבלין, ולא לתת לשכבה הקודמת להתייבש (אחרת תקבלו ריסי עכביש).
המסקרה הזאת מצליחה לעגל *חלק* מהריסים שלי גם אם אני לא משתמשת במעגל לפני כן (שזה טוב! בד"כ אף מסקרה לא מצליחה לעגל לי אפילו ריס אחד ויחיד!).


הריח

Bourjois - Volume Glamour Max Holidays Mascara:
חמצמץ, כמו דבק פלסטי.

Bourjois - 1001 Lashes Mascara:
דומה לריח של ה-Volume Glamour Max Holidays, אבל חלש יותר.

Maybelline - Great Lash Mascara:
מזכיר לי ליקר דובדבנים! נעים, אבל לא חזק מדי, ולא מורגש בכלל בעת המריחה.


עמידות

Bourjois - Volume Glamour Max Holidays Mascara:
המסקרה מתחילה להתפורר בערך אחרי 9 שעות.

Bourjois - 1001 Lashes Mascara:
המסקרה הזאת מתפוררת כל הזמן, מרגע ההנחה ועד לרגע ההסרה. אחרי כ-7 שעות ההתפוררות הופכת לקיצונית יותר ופירורים שלמים נופלים לי על הלחיים.

Maybelline - Great Lash Mascara:
לא התפוררה בכלל לאורך יום עבודה שלם ועד שהסרתי אותה, כ-11 שעות מרגע ההנחה!


מחירים

Bourjois - Volume Glamour Max Holidays Mascara:
כשאני קניתי את המסקרה הזאת היה מבצע מטורף בסופר פארם, ומחירה היה 35 שקלים!
כעת היא עולה, כמובן, יותר. המחיר הנוכחי שלה שאני רואה בחנויות הוא בין 70 ל-100 שקלים.

Bourjois - 1001 Lashes Mascara:
אינני יודעת מה המחיר המלא של המסקרה הזאת, כי היא לא נמכרת בארץ, אבל קניתי אותה בכ-50 שקלים בסטרוברי.

Maybelline - Great Lash Mascara:
אני לא יודעת מה מחיר המסקרה הזאת בארץ, פשוט כי מעולם לא ראיתי אותה כאן (תודה מייבלין, שלא טרחתם להביא לכאן מהדורות מוגבלות), אבל את שלי הזמנתי באיביי במחיר של כ-25 ש"ח לכל אחת!! (לא כולל משלוח, שעלה לשתי המסקרות ביחד 20 שקלים נוספים). (קישור לקנייה)


אריזות

Bourjois - Volume Glamour Max Holidays Mascara:
מיכל שמנמוך ונוח ביותר. הידית קצרה וכמעט ואין שטח חשיפה ל"מוט" שמחזיק את המברשת עצמה, כלומר- אין סכנת מריחת חומר על הלחי! המרחק בין היד למברשת קצר (בגלל הידית הקצרה) וזה אומר יותר קלות דיוק במריחה! עם המסקרה הזאת קשה לטעות.
המיכלים עצמם הם בצבע של המסקרה.

Bourjois - 1001 Lashes Mascara:
מיכל דק וארוך בצבע לבן (מגניב!), שבתוכו מברשת דקה. המברשת עשויה מסיליקון והיא בעלת סיבים קוצניים אבל קצרים. הסיבים הקצרים מאפשרים מריחה מדוייקת והגעה לכל ריס, גם הקצרים ביותר.
על המכסה מוטבע הצבע של המסקרה.

Maybelline - Great Lash Mascara:
מיכל מלבני מוארך, עם מכסה עגול. המברשת פשוטה, "של פעם". 
הצבע של המסקרה מודפס על המיכל, בפס עבה ואלכסוני, יחד עם שם הגון.


קנייה חוזרת

Bourjois - Volume Glamour Max Holidays Mascara:
כן! אני אוהבת אותה מאוד, היא מצילה אותי בימים שבהם אני רוצה קצת שיק בלי להתאמץ יותר מדי, ולהרגיש יצירתית וצבעונית גם כשאני הולכת על המראה ה"נקי מאיפור". המחיר שבו קניתי את המסקרות ממש טוב, אבל לדעתי הן שוות גם את המחיר המלא! :)
כשייגמרו לי המסקרות השחורות בארסנל, אקנה את המסקרה הזאת בשחור!

Bourjois - 1001 Lashes Mascara:
לא. היא לא מעגלת (שזה בשבילי האישיו הכי גדול במסקרות), והיא מתפוררת כל הזמן. אבל! המברשת מעולה ואשמור אותה לשימושים עתידיים.

Maybelline - Great Lash Mascara:
כן! היא מאריכה מאוד, הגוונים שלה מטורפים ויפים כמו שאני אוהבת, המחיר שלה פצצה, והיא לא מתפוררת.


תמונות להמחשה

Bourjois - Volume Glamour Max Holidays Mascara:

"Purple Mania"
לפני מריחה


אחרי מריחה



"Green Lagoon"
לפני מריחה


אחרי מריחה



Bourjois - 1001 Lashes Mascara:

"Bleu Exponentiel"
לפני מריחה


אחרי מריחה



Maybelline - Great Lash Mascara:

"Green With Envy"
לפני מריחה


אחרי מריחה



"Wink Of Pink"
לפני מריחה


אחרי מריחה



שילובים:
ורוד בריסים העליונות, טורקיז בריסים התחתונות

ורוד בריסים העליונות, שחור בריסים התחתונות

סגול בריסים העליונות, ירוק בריסים התחתונות

סגול בריסים העליונות, חום בריסים התחתונות

טורקיז בריסים העליונות, חום בריסים התחתונות

טורקיז בריסים העליונות, סגול בריסים התחתונות

כחול בריסים העליונות, טורקיז בריסים התחתונות

כחול בריסים העליונות, ירוק בריסים התחתונות

ירוק בריסים העליונות, ורוד בריסים התחתונות

ירוק בריסים העליונות, טורקיז בריסים התחתונות

חום בריסים העליונות ("Diva's Lashes" של Pupa, מסקרה נהדרת, שימו לב לנצנצים), ירוק בריסים התחתונות

חום בריסים העליונות, כחול בריסים התחתונות


לסיכום

יתרונות

Bourjois - Volume Glamour Max Holidays Mascara:
*מברשת מאוד נוחה למריחה, גם מבחינת דיוק וגם מבחינת חוסר הטעויות (כמו מריחה על הלחי)
*מחיר טוב שווה את התמורה (גם במחיר המלא של 70-100 ש"ח)
*הצבע הסגול מאוד בולט ונראה לעין

Bourjois - 1001 Lashes Mascara:
*הכחול מאוד מחמיא וטבעי, יותר מראוי לשימוש יומיומי (אם הייתי רוצה מסקרה בכחול רויאל מחשמל, הייתי לוקחת אחת אחרת)
*מפריד את הריסים יפה מאוד (אבל לא מרים אותן!)

Maybelline - Great Lash Mascara:
*מחיר מעולה בהזמנה מהאינטרנט
*מגוון צבעים מאוד יפה ועשיר, כל אחת תמצא פה את המסקרה הצבעונית שהיא חפצה בה!
*ישנם צבעים בולטים יותר ובולטים פחות (מתאים למחפשות הגיוון)
*הוורוד הוא סופר וורוד, בולט וחזק! מושלם למי שמחפשת איך לדפוק הופעה בלי להתאמץ
*לא מתפוררת בכלל במהלך יום עבודה שלם!
*הירוק עדין ומאוד מחמיא


חסרונות

Bourjois - Volume Glamour Max Holidays Mascara:
*מתפוררת לאחר כ-9 שעות
*הטורקיז לא ממש נראה לעין, צריך שהשמש תבוא בזווית מושלמת בשביל שיראו את הצבע

Bourjois - 1001 Lashes Mascara:
*לא מצליחה להתמודד עם ריסים קצרות וישרות (לא מרים ולא מעגל, גם לא אחרי שימוש במעגל ריסים)
*מתפוררת כל הזמן

Maybelline - Great Lash Mascara:
*לא נמכרת בארץ
*הוורוד עושה אפקט של עיניים חולות (בקטנה, אבל לא ממש טוב לשימוש בימים ארוכים ומעייפים)


ציונים
Bourjois - Volume Glamour Max Holidays Mascara: 4/5
Bourjois - 1001 Lashes Mascara: 3/5
Maybelline - Great Lash Mascara: 5/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


4 תגובות :

  1. אין לי את האומץ לשים מסקרות צבעוניות.. אני זוכרת שפעם קניתי מסקרה סגולה, ומסקרה ירוקה של ג'ייד, וזרקתי אותן מלאות.. אני מתלהבת, ואז פשוט לא אוהבת את זה עליי.. נראה לי כמו עיניים של פיות! אהבתי ממש את השילוב של הטורקיז למעלה, וחום למטה עלייך.. וכמובן שיש לך עיניים יפות אז זה בכלל מוסיף :)

    השבמחק
    תשובות
    1. פעם לא היה לי האומץ, עד שהתפתחה אצלי עצלנות יתר באיפור עיניים ובמקום צלליות צבעוניות ומסקרות שחורות, עברתי ל-2 ב-1: מסקרות צבעוניות ;)
      אני ממש אוהבת את השילוב של ירוק למעלה וטורקיז למטה, נראה בת-ים :)
      תודה יקירה! D: תמיד שמחה לשמוע ממך!

      מחק
    2. אפשר קישור למייבלין באיבי ? תודה :-)

      מחק
    3. בוודאי! סליחה, ברח לי מהראש שצריך להוסיף קישור לקנייה בפוסט.. :O
      http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=maybelline+great+lash&_sop=15
      זה קישור לחיפוש של המסקרה, צריך לנבור שם קצת בשביל הצבע שאת רוצה.

      מחק