יום חמישי, 19 ביוני 2014

You proved me wrong! - ביקורת - Review

Maybelline - Color Whisper

אני לא יודעת למה, אבל עוד מגיל צעיר היה לי הרושם שמייבלין היא חברה זולה ולא איכותית. אז זולה היא כן, כי בכל זאת מדובר בחברת דראגסטור שדוגלת במחירים נגישים ביותר. אבל לא איכותית? שטויות! מי בכלל הכניס לי את הרעיון הזה לראש לכל הרוחות?? השפתון הזה הוכיח לי אחת ולתמיד שטעיתי, ובגדול!






תמונות של הרכישה שלי







ההבטחה
"שפתון קולור וויספר של מייבלין ניו-יורק. שפתון בעל פיגמנטים של צבע במרקם ג'ל, לתחושה קלילה, רכה וסקסית. פשוט נשיקת ברק!"


מבחר הצבעים
20 גוונים מהממים בכל צבע אפשרי, לא קיימת האישה שלא תמצא פה את האחד (או יותר) שהיא אוהבת.


מרקם
הרבה מאוד בלוגרים אחרים עושים את ההשוואה בין השפתונים האלה לבין שפתוני ה-Lip Butter של רבלון. אני לא יודעת אם יש אמת בדבר, פשוט מאוד כי מעולם לא ניסיתי את אלה של רבלון, אבל אם להתחשב בכך ששתי החברות נהנות מהרבה מאוד הייפ ואהבה סביב הסדרות האלה- כנראה שהן עושות משהו נכון!
המרקם חמאתי מאוד, רך ונעים על השפתיים. סופר נעים ומפנק. מידת האטימות של הצבע תלויה לגמרי בכמות המריחות- שכבה אחת תספק לכן את "נשיקת הברק" המובטחת (גלוסיות מובהקת עם מעט מאוד צבע, סוג של "my lips but better" מרומז), שכבה שנייה תיתן לכן צבע יותר מורגש אבל עדיין בגדר ה"יותר גלוס פחות צבע", ושכבה שלישית תיתן לכן צבע אטום כמעט זהה לצבע המדבקה של מספר הגוון.
אני מאוד אוהבת את המרקם, הוא לח מאוד, השפתיים שלי מאוד אוהבות אותו והצבע מחמיא ביותר לצבע השפתיים הטבעי, בין אם מרחתי שכבה אחת ובין אם מרחתי ארבע. הגלוסיות של השפתון באמת סקסית! ;)
לדעתי השפתון הזה מושלם מהבחינה שאי אפשר לטעות בו. לא משנה כמה תמרחו אותו, השפתיים אף פעם לא ייראו מוגזמות ויותר מדי "ניקי מינאז'י"! הסדרה הזאת מושלמת לשימוש יומיומי, והצבעים האדומים-פטליים שלהם מושלמים לדייט מבטיח בערב קיצי לוהט~!


ריח
מתקתק, מאוד מזכיר ריח של סוכר וניל. נעים ועדין בשפופרת ולא מורגש בכלל על השפתיים.


עמידות
בערך כשעתיים-שלוש לאחר המריחה הברק והצבע יתחילו להתפוגג מעצמם, בעיקר במרכז השפתיים (גם אם לא אוכלים כלום), אבל זה לעולם לא יגיע למצב שיש לכן טבעת צבע מכוערת במסגרת השפתיים ואפס צבע במרכז. יישאר לכן צבע דהוי מעט על השפתיים, אבל בהחלט נראה לעין, ואם לכווץ את השפתיים בתנועת מריחה, הצבע שמעט יותר מודגש במסגרת, יימרח באופן שווה על כל רחבי השפתיים ויהיה לכן אפקט מאוד יפה של "כן אני מאופרת, אבל ממש בקטנה, כי אני אוהבת את היופי הטבעי שלי". מספיק לי למרוח את השפתון פעם אחת בבוקר לפני יציאה מהבית לעבודה, ועוד פעם אחת בצהריים אחרי האוכל, לשפתיים רכות ועדינות, שיש להן רמיזת צבע מסתורית.
בקיצור- הצבע לא עמיד, אבל הוא לא מתפוגג לגמרי כך שתהיו חייבות לחדש אותו תדירות במהלך היום וכל הזמן להסתכל על עצמכן במראה מחשש שתיראו מגוחכות. ממש לא. יש תחושה שהצבע "נספג" בשפתיים באפקט טינטי.


מחיר
אני ממש לא בטוחה במחיר שבו הוא נמכר בסופר-פארם, אבל בתמרוקייה המקומית ליד העבודה שלי קניתי אותו ב-38 ש"ח. לא אתפלא אם בסופר-פארם הוא עולה לפחות 100, החולירעות האלה יודעים איך להמציא מחיר מוגזם.


אריזה
מיכל שפתון רגיל שבסיסו כסוף, והמכסה שלו שקוף ובצבע שתואם את משפחת הגוונים (למשל, יש 3 שפתונים בעלי גוון כתמתם בסדרה, בשלושתם המכסה שקוף וכתום, אבל לא הכתום שתואם את צבע השפתון עצמו). מצד אחד האריזה פשוטה ודי תמציתית (אין יותר מדי "פלצנות" והשקעה מטורפת), מצד שני היא לא נראית יותר מדי "זולה" ולא מזמינה. נייטרלי ביותר.


קנייה חוזרת
יום לאחר שניסיתי את השפתון הזה לראשונה, רצתי לחנות וקניתי 2 גוונים נוספים, אז כנראה שזה עונה על השאלה! :)


תמונות להמחשה
לפני מריחה

130 - Pink Possibilities



430 - Coral Ambition





440 - Orange Attitude





לסיכום

יתרונות
*מרקם חמאתי סופר רך ונעים על השפתיים (אין צורך בשפתון לחות במהלך היום)
*צבע ניתן לבנייה
*מחיר נגיש ביותר (כל עוד לא קונים ברשתות ענק קפיטליסטיות מרושעות)
*מבחר צבעים נהדר ומתאים לכל נפש


חסרונות
*הצבעים הבהירים נוטים להדגיש קמטוטים ויובש (למרות שמריחה נוספת תסתיר זאת בהצלחה)


ציון: 5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה