יום ראשון, 22 ביוני 2014

הדבר החדש הכי טוב בעולם האיפור כרגע - ביקורת - Review

Etude House - Color Lips-Fit

כחלק מהטרנד האחרון בקוריאה בכל הקשור לשפתיים, גם חברת אטוד האוס הפופולארית הוציאה שפתון-נוזלי-מאט שכבש את הרשת (אפילו יותר מזה של Innisfree). אז מה דעתי בנוגע למוצר המהמם הזה שמגיע בגוונים הכי יפים שאפשר לדמיין?
חשוב לציין שצבע אחר מסדרת השפתונים האלה הוענק במתנה בהגרלה האחרונה בבלוג! :)



תמונות של הרכישה שלי







ההבטחה (בתרגום לעברית)
"זהו שפתון נוזלי מהפכני, שמחליק בלחות על השפתיים בצבע בולט ומתייבש במרקם אבקתי קליל."


מבחר הצבעים
המוצר "המהפכני" הזה מגיע ב-7 צבעים גורג'ס לחלוטין, כשישנו אחד נוסף שקוף וגלוסי (בשונה משאר הצבעים) שמטרתו להוסיף ברק למי שרוצה בכך, וכמו כן לחות לאלה בעלות השפתיים היבשות במיוחד מבינינו.
הצבעים נעים על סקלת הגוונים הפופולאריים הקיץ, שהם הכתום והסגול. הקוראליים כתומים במיוחד, והורודים סגולים במיוחד. צבעים מאוד יפים, ובקטלוג הם נראים מאוד מחמיאים ו"לבישים" ליום-יום.
בפועל, הקשיבו טוב, הצבעים שונים בתכלית ממה שאנו רואות במסך.
הזמנתי את גוון RD301, שבמסך נראה כמו דובדבן-חורפי עמוק וקסום, ובפועל קיבלתי אדום. אז אדום מהמם, אבל לא דומה בכלל למה שחשבתי שראיתי במסך. כמו כן, אצל כל הבלוגרים מחו"ל שאני קוראת אצלם, ללא יוצא דופן, ראיתי תמונות שנראו שונות בתכלית ממה שהחברה מפרסמת. הצבעים הבהירים ממש מחווירים, והצבעים הכהים הרבה יותר כהים משנדמה לנו!


מרקם
המרקם הזה מיוחד במינו וכבש אותי לחלוטין. אני אפילו אוהבת יותר את המרקם הזה מאשר את המרקם של Innisfree (שהיה מדהים בפני עצמו)!
בתוך המיכל וגם ברגעי המריחה הראשונים, המוצר נוזלי (יותר מזה של Innisfree). הוא מתייבש די מהר, אבל זה לא אומר שצריך לעבוד במהירות שיא בשביל אחידות וסימטריה. הוא כמעט מיידית הופך למאט חלק ומדהים ביופיו ובאחידותו, והתחושה על השפתיים היא כאילו פידרתן אותן כהוגן, אבל לא יבש ומכאיב! אפשר להסתובב כל היום עם המוצר המעלף הזה בלי לחשוש שהשפתיים שלכן התייבשו ונראות כמו מדבר צחיח.
דבר נוסף- כשנכנסתי לבלוגים אחרים וקראתי על השפתונים האלה, לתדהמתי הרבה ראיתי שהם קיבלו המון שינאה ובוז! רוב המשתמשות טענו שהוא מייבש בטירוף ומדגיש כל חריץ בשפתיים, שהריח שלהם נורא, שהגוונים לא מחמיאים. לדעתי הן טעו בכל אספקט- כי אני לחלוטין מאוהבת בשפתון הזה. אני שורדת איתו יום שלם בלי שהשפתיים שלי יתייבשו, בלי שהחריצים ייראו בולטים במיוחד, אני חולה על הריח שלו, והצבע אמנם בולט אבל יפה מאוד!
ההמלצה היחידה שיש לי מניסיון שלילי אחד ויחיד שהיה לי עם המוצר הזה - אם אתן מחדשות מריחה על השפתיים, מומלץ קודם לנקות את שאריות המוצר הקודמות מהשפתיים. אחרת המוצר נמרח בגושים בולטים ולא מאוד מחמיאים, שמאוד צועקים תחת תאורה ישירה (במיוחד אור שמש. במשרד לא ראו בעיה, ורק כשיצאתי לעולם פתאום שמתי לב שזה נראה נורא. מאז אני מקפידה מאוד להסיר קודם את השכבות הקודמות ורק אז לחדש).


ריח
כמיטב המסורת של אטוד האוס - סופר מתוק!
מזכיר לי מאוד את הסוכריות מחליפות הצבעים שהייתי אוכלת ללא הפסקה ביסודי.
ריח מטריף, סופר שמח ומתוק, שונה מכל דבר שהכרתן עד היום. ייחודי ביותר!


עמידות
הדבר. הזה. מדהים!!
מעולם לא נתקלתי בעמידות שכזאת במוצר מחברה כה עממית! נשנשתי ערגליות (תות, אלא מה?) עם תה, השפתון לא מש ממקומו! קצת חומר עבר אל שפת הכוס, אבל השפתיים נשארו אחידות ואטומות כפי שהיו לפני האכילה! לא נזדקקתי לחידוש אחרי הארוחה.


מחיר
המוצר עולה כ-30 ש"ח באיביי (קישור לאיביי).


אריזה
אריזת קרטון צבעונית ושמחה (ברור) שבתוכה מסתתר מיכל שמנמוך ושקוף, הם הדפס לבן עליו, ומכסה לבן מתברג. האפליקטור הינו ספוגית רכה (בעלת קצה מחודד, למריחה מדוייקת) שנטויה על הצד למריחה נוחה וקלה.


קנייה חוזרת
בהחלט! אני מרגישה כמו אלילה עם נוזל השפתיים המאט הזה. גם צבע מרהיב, גם מאט מעלף, גם לא מייבש את השפתיים, גם נוח לשימוש, גם ריח טוב, וגם מחיר טוב! מה עוד אישה יכולה לבקש?


תמונות להמחשה
לפני מריחה

לאחר מריחה

אם זה לא גורג'ס, אז מה כן?



לסיכום

יתרונות
*מאט שלא מייבש את השפתיים!
*ריח מתוק מאוד (טוב בשבילי, אבל לא בשביל רגישות לריחות!)
*אפליקטור-ספוגית מוטה הצידה בעל קצה מחודד (רך, ונוח למריחה מדוייקת וקלה)
*מבחר צבעים מאוד עדכני לעונה
*מחיר טוב


חסרונות
*הצבע שבמסך לא קרוב בכלל לצבע שבמציאות (אבל עדיין סופר יפה)
*צריך להסיר שכבות קודמות של המוצר לפני חידוש שלו, אחרת הוא נמרח בגושים לא אחידים


ציון: 5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


10 תגובות :

  1. ואוו, השפתון הזה נראה מדהיםםם!! מבחינת עמידות - כמה זמן שמת לב שהוא נשאר עלייך?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!! :) הוא סוחב 6 שעות (המקסימום שניסיתי, אבל לדעתי הוא ישרוד גם הרבה יותר) כמו כלום, אלא אם כן את אוכל משהו חם ושומני :)

      מחק
  2. נראה ממש טוב!!! מתפתה להזמין ! אבל אין לי צורך בעוד מוצרי שפתיים! דילמת הקיום.

    השבמחק
    תשובות
    1. אבל זה הרי ברור שאין לאף אחת מאיתנו צורך בעוד מוצרי שפתיים! :) ובכל זאת אנחנו קונות וקונות. בגלל זה אני מכריחה את עצמי להסתפק רק באחד בודד במקום להזמין את כל הסדרה ;)

      מחק
  3. וואו קיבלתי היום אחרי 6 ימים- הכי מהיר שיש והוא פשוט מושלםםםםם

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה תענוג!! :) הקוריאנים באמת זריזים לאללה במשלוחים שלהם!
      תספרי חוויות! ותעלי תמונות ;)

      מחק
  4. אוף. אני קוראת את הביקורת ובא לי ממש לקנות אותם.
    מה שמעצבן אותי זה חוסר מבחר הצבעים (לחורף לחורף! לא להרוג אותי!).
    הצבעים האלו נהדרים לקיץ, ואני מתכננת על 2 צבעים 001/101 שיהיו ניודים יחסים וישמשו אותי ליומיום.
    אבל ברור לי שהקוריאנים הארורים האלו לא יעשו צבעי חורף דרמטיים לסדרה הזאת כי הם אוהבים צמר גפן וחיבוקים.
    אוף.

    השבמחק
    תשובות
    1. קחי בחשבון שהצבעים הרבה יותר בהירים ובולטים ממה שהם נראים בתמונות!! הייתי לוקחת צבעים יותר כהים במקומך, כי נראה לי שאלה יהיו חיוורים בצורה מלחיצה :O (או לפחות ככה זה נראה מסווטצ'ים שראיתי ברשת). תקחי את הסגול שקרן הזמינה וסקרה בבלוג שלה! הוא נראה לגמרי כובש לבבות, והוא האחד החורפי באמת שיש בכל הסדרה :O בכל מקרה, אני מסכימה לגמרי, הצבעים האלה גורג'ס לחלוטין לקיץ :)

      מחק
  5. פוסט מעולה, כהרגלך! קראתי, קניתי ניסיתי ואהבתי! מחזיק שעות רבות על השפתיים - תודה רבה על ההמלצה :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, איזה כיף לשמוע!!!!!! :) אני מאוד שמחה שאת מרוצה! 3>

      מחק