יום שני, 9 ביוני 2014

שירת האיפור והזוכה בהגרלה



קולולולולולוש!!
ההגרלה באה אל סופה, והנה אני מכריזה על הזוכה בהגרלה:

מיכל אנגלנדר כתבה שיר נהדר, מרגש, עם חרוזים נפלאים, בדיוק לפי הדרישות ו"המסגרת" שביקשתי בהגרלה הזאת!
אבל חשוב לי לציין שהיה לי מאוד מאוד קשה לבחור רק זוכה אחת, מבחינתי אם היה לי התקציב לשלוח לכל המשתתפות פרס ניחומים הייתי עושה זאת!
אני מודה לכל אחת ואחת מכן, מלבד התודה האישית ששלחתי לכן בפרטי, שוב באופן פומבי! המון תודה על ההשקעה, על הזמן, על החשיבה, על היצירתיות, על המאמצים הרבים שהיו כרוכים בכתיבת שיר!

אני יודעת שבימינו כבר אין את כל עניין ה"עיפרון ודף", כולם עם המסכים שלהם כל היום ואין את התחושה של המילה הנושמת, שבאה לתחייה תחת ידך.
מקווה שהצלחתי, לפחות לזמן קצר, להאיר בכן שוב ניצוץ של נוסטלגיה ילדותית, שובבות תחבירית, ואהבה למילים כמו שהיא הייתה מאז ומעולם ועד להופעת המחשבים בחיינו.

אז אני מציגה בפניכן את השיר הזוכה!

***


זה התחיל ביום גשום אחד
בו אמא השאירה אותי בבית לבד...
חשבתי לעצמי יהיה זה כה מעניין 
בשידת האיפור של אמא להתבונן 

בין כל הממתקים ששם היו צפונים
דבר אחד היה נראה לי מושך ומקסים  
סומק באריזת קסם ונצנצים 
שמיד מחצית ממנו היה מונח לי על הפנים ..
אבוי לבושה ! איך פדיחה זו מסתירים ??
מזלי שהייתי כה קטנה וחמודה שלה בד״כ סולחים 
          
כמכורת קוסמטיקה אמיתית 
אני תלמידה חרוצה ועדכנית
רואה,קוראת פוסטים לרוב 
כדי לדעת מה ״חם״ ומה הכי טוב 

יש לי חולשה למוצרים 
שמגיעים באריזות וצבעים 
אני בהחלט מסתכלת ב״קנקן״
ובמיוחד אם הוא מגיע בצורת שפנפן 
אז הבו לי גלוס ארנבון או צפרדע שמנמן ...

אז שלום ! שמי מיכל הקטנה
דרך אגב אני הראשונה !
זה הכינוי בו אני מוכרת בשכונה 
חובבת יופי,אסתטיקה,איפור ומה לא ? 
אשמח שתאהבי את השיר שלי 
כי הוא בעצם אני וכל עולמי .
          
למה לזכות אשמח ?
בדמיוני הביתה אגיע ..את המייל אפתח 
ושם תחכה הבשורה 
מיכל -את הזוכה ! 
כי בתוך תוכי עודני אותה ילדה קטנה 
שאיפור בשבילה הוא ממלכה קסומה ונפלאה ... 
ובמילה אחת -אהבה!

***

וכעת הגיע גם הרגע שבו אחשוף את כל שאר הפריטים שמיכל זכתה בהם, בצירוף השיר שכתבתי במו ידיי!








פריימר - Etude House (טסטרים)
זהו לא הפורפשנל המהולל והאהוב
אלא מוצר קוריאני שמתיימר לו לדמות
פריימר לעור הפנים הוא דבר מאוד חשוב
אם אתן רוצות להיראות כמו בובות

המוצר הזה מבטיח שלל הבטחות
מצד אחד נותן לחות, מצד שני מונע שומניות
מחליק את העור, מסתיר נקבוביות
ומוסיף לאיפור שלך עמידות


ביביקרם - Lioele (טסטרים)
ישנם מוצרים שלעתים פורצים
אל עולם הבלוגים בזיקוקים ופיצוצים
המוצר הזה חווה הייפ כה עצום
שאי אפשר להתעלם ממנו כאילו כלום 

יש לו מקדם הגנה SPF30
הוא מלבין את העור ואפילו מפחית קמטים
ואם כל המידע הזה אתכם לא מרשים
אז שתדעו גם שהוא מיועד לעור שומני




סומק קרמי - Etude House (גודל מלא)
אל תופתעו מגודלו הפצפון
גם אני שמטתי לסת בתדהמה 
על סומק קטנטן זה דובר ברשת המון
בין השאר כי מספיקה ממנו טיפה אחת קטנה

הסומק במרקמו מזכיר מעין משחה
הוא נמרח על העור בקלות וברכות
מעולה לעור יבש, זאת כלל לא בדיחה
ובין השאר הוא מבטיח לנו גם עמידות


פודרה - Innisfree  (גודל מלא)
הנה מוצר נהדר מחברה "ירוקה"
שמבטיחה מוצרים נקיים מכל חומר מזיק
הפודרה הזאת ברשת כבר הוכתרה כמלכה
וכמובן מסייעת במניעת שומניות ועור מבריק

היא ללא פאראבנים, טלק, שמנים מינראליים
פיגמנטים ומבשמים, ומוצרים מן החי
מעולה למניעת שומניות בשיער וגם כפריימר עיניים
מצמצמת נקבוביות, מוסיפה עמידות, אין אצלם דבר כזה "יותר מדי"!


היילייטר - Etude House (גודל מלא)
חברה זאת לא סתם מתמחה בייצור שלל מוצרים
אם לומר את האמת, היא גם החברה הכי נמכרת
בצדק, רבותיי, שכן המוצרים מתוקים
ולא רק זה, גם האיכות נהדרת!

ההיילייטר הזה הינו חלק מסדרה
שיוצרה בהשראת מיני מאוס האגדית
מבין כל המבחר הנהדר שהיה
בחרתי את זה שאתו אפשר תווי פנים יפות להבליט





צללית קרם - Skinfood (גודל מלא)
ואיך אפשר בלי מוצר של חברת Skinfood המהוללת?
דברים רבים ונפלאים נאמרו עליה ברשת
הנה צללית קרם עדינה באריזה מהודרת
למרוח אותה מומלץ עם אצבע, ולא עם מברשת

גוון השמנת אשר מחמיא לכולן
יושב יפה על העפעף ונראה טבעי
הוא יכול להיות גם בסיס צלליות מצויין
רק נא לא לשכוח שהוא לא פריימר אמיתי


עיפרון עיניים עמיד - Holika Holika (גודל מלא)
עוד לא נולדה בעולם המודרני האישה
שצבע חציל עמוק לה לא יחמיא 
בשבילנו איפור הוא, כידוע, חולשה
והמכשפה על המטאטא תמיד דואגת לנו ממתקים להביא

אייליינר העיפרון הזה לא רק מתאים למתחילים
הוא גם בעל מרקם קרמי רך ומלא בלחות
הוא אפילו עמיד במים ומלא במיקרו-נצנצים
רק נא לסגור את הפקק היטב, למניעת התייבשות


מסקרה - Missha (גודל מלא)
הנה מוצר של חברת יוקרה קוריאנית
בעלת ותק מרשים ורשימת מוצרים מפוארת
לכאורה המסקרה הזאת נראית כמו סתם עוד מסקרה בנאלית
אך המברשת המרובעת מוכיחה לנו אחרת

מבטיחים לנו עמידות בפני מים והזעה
וריסים עבות וארוכות כשל אלים יווניים
פורמולה המתייבשת במהירות ומונעת מריחה
והשו"ס הגדול: הקלה על גירויים!





טינט לשפתיים - TonyMoly (גודל מיוחד)
לפני כשנה העולם התמכר
לצפייה בסדרות קוריאניות מרגשות
בכל אופרות הסבון הפופולאריות ביותר
הכוכבות בטינט הזה משתמשות

ההמלצה של הקוריאנים כשזה נוגע לשפתיים
אם את רוצה להיראות רעננה וצעירה
לטשטש שתי טיפות על תפוחי הלחיים 
או רק בחלק הפנימי של השפתיים לאפקט סוכרייה


קרם שפתיים מאט - Etude House (גודל מלא)
אז אמנם כבר ראינו מספיק מוצרים
של חברת Etude House בהגרלה הנוכחית
אבל איך אפשר להתעלם משפתונים כה יפים?
במיוחד כאשר הם מבטיחים מריחה "אבקתית"

הוא עוקב אחר הטרנד הכי חם כרגע בעולם השפתונים
הוא מגיע בצבעי אביב יפים ושמחים
אבל שפתון זה מיוחד, שכן הוא ניחן בגימיק מגניב
לא רק של צבע בולט, אלא גם מרקם מאט מרהיב

***
אני רוצה להודות שוב לכל המשתתפות ומקווה שלא תתייאשו ושכן תרצו להשתתף שוב בהגרלות הבאות שיהיו בבלוג!

שיהיה לכולכם יום מקסים, ותודה על הביקור בבלוג!


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה