יום ראשון, 29 ביוני 2014

הגיע הזמן באמת - ביקורת - Review

Revlon - Just Bitten Kissable Balm Stain

אני חושבת שכל תושבי האינטרנט כבר הספיקו לקרוא כל ביקורת ודעה אפשרית על המוצר שאספר לכם עליו היום, אז אני מתנצלת מראש על חוסר המקוריות, אבל הייתי חייבת להתנסות בעצמי ולראות אם הוא באמת מדהים כמו שאומרים שהוא!





תמונות של הרכישה שלי




ההבטחה
"זהו שפתון מפנק שמועשר במכתים עדין, בצורת עיפרון שמנמן ומתוק. השפתון נותן שפתיים רכות וחלקות יותר, עם שטיפה מושלמת של צבע שנשארת שעה אחר שעה. פורמולת הג'ל מגיעה ב-10 גוונים בולטים שמתאימים לכל מראה או מצב-רוח".


מבחר הצבעים
השפתון הזה מגיע ב-10 גוונים שאפשר לבחור מתוכם, ורובם דווקא לא מצאו חן בעיניי! ורודים מדי, סגולים מדי, חורפיים מדי. אין את הצבעים של ה"אמצע", שאני מרגישה איתם יותר בנוח. בסופו של דבר, מכל המגוון הקיים, רק שני צבעים משכו את העין שלי.
בסופו של דבר האחד שבחרתי הינו הגוון Honey.


מרקם
נמרח באופן חלק ורך על השפתיים, מייד מרגישים את הלחות ומבחינתי אין צורך בשפתון לחות מתחת למוצר הזה.


ריח
ריח מנטה עדין ומרענן, יש שיגידו שזה חיסרון אבל לדעתי זה דווקא יתרון! אני לא אוהבת ללעוס מסטיקים אבל כן אוהבת את ריח/טעם המנטה שהם משאירים אחריהם, אז השפתון הזה סוגר לי את הפינה של ריח המנטה הישן והאהוב בלי לעייף את הלסת.


עמידות
השם של השפתונים האלה מכיל את המילה Stain, וכפי שאפשר להבין ממנה- השפתונים מבטיחים להכתים לנו את השפתיים. אני יכולה לומר לכן שכן, הם מכתימים את השפתיים, אפילו זה הבהיר יחסית, שיש לי, מכתים את השפתיים לפחות ל-3 שעות (שזה יפה מאוד בשביל גוון בהיר!).


מחיר
את שלי קניתי במשביר, כשמחירו המלא היה 105 ש"ח ואחרי הנחות הוא נקנה בכ-50 ש"ח.
בתמרוקייה המקומית שלי הוא עולה 40 בלי הנחות, מחיר רגיל, אבל לא היה את הצבע שרציתי אז.. כן.
באיביי אפשר למצוא אותו בכ-40 ש"ח גם כן.


אריזה
צורת עיפרון שמנמן מפלסטיק, בצבע שתואם את צבע השפתון. המוצר ניתן להוצאה ע"י סיבוב החלק התחתון של המיכל.
חמוד מאוד וגם נוח לשימוש!


קנייה חוזרת
כן!!! יום אחרי שקניתי את הגוון הזה רצתי לחנות לחפש גוון שמאוד רציתי (Smitten, מין פטל קיצי כזה), אבל לצערי הוא לא נמכר (בכלל, וגם לא יגיע לארץ לעולם, אם לסמוך על המילים של הדיילות!!) במשביר, בסופר פארם או אפילו בתמרוקייה המקומית. כנראה שאאלץ להזמין מאיביי.


תמונות להמחשה
לפני מריחה


אחרי מריחה
אני יודעת שזה נדמה כאילו אין הרבה הבדל, אבל תסמכו עליי, בהחלט יש הבדל ניכר לעין (המצלמה פשוט לא משהו, סלחו לי בבקשה)

הצבע הוא mauve עדין (סגלגל-חום-אפרפר, איזה כיף שאין לזה שם בעברית), יותר מראוי ליום יום


לסיכום

יתרונות
*מחיר נגיש (אלא אם כן קונים במחירים מופקעים בחברות ענק מרושעות)
*נותן לחות לשפתיים
*מכתים את השתפיים לפחות ל-3 שעות (והגוונים הכהים לבטח יכתימו להרבה יותר זמן)
*ריח מנטה עדין ונפלא
*אריזה העיפרון שבתה אותי לגמרי
*נוח לשימוש


חסרונות
*אין מבחר מספיק גדול של צבעים לטעמי (ולמה לעזעזל לא כל הצבעים נמכרים בארץ???)


ציון: 5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


10 תגובות :

  1. אני מתה עליהם, קניתי אחד במקרה, והוא לא יוצא מהתיק שלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא נהדר לחלוטין!
      כל כך עצוב לי שאין שם הרבה צבעים לבחור מהם, הרוב המוחלט של מה שקיים יותר מדי בולט לטעמי! :(

      מחק
  2. אוי הריח של המנטה דווקא גורם לי פחות להשתמש בו, לדעתי מוצרי שפתיים צריכים להגיע נטולי ריח :/

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שכמוצר יחיד במינו שאין דומים לו (מבחינת טעם וריח, כמובן :)), הוא דווקא מעניין ומיוחד!
      אני דווקא מעדיפה מוצרי שפתיים עם ריח וטעם. בכלל, אני סאקרית של ריחות טעמים ומראות באיפור. כמה שיותר ריחני יותר טוב בשבילי! :)

      מחק
    2. חחח אני נוטה לסבול המון ממיגרנות ככה שריחות זה no no מבחינתי. אבל מה שכן, הצבע honey באמת מיוחד, אני חייבת לשאול, מה זו התמרוקיה הזו ליד ביתך שהמחירים בה כ"כ טובים?! את כול הזמן כותבת עלייה, אולי שווה ביקור!

      מחק
    3. אם את ירושלמית, את לבטח כבר מכירה אותה מקרוב מאוד! ;)
      מדובר בחנות עם כניסה קטנה וצפופה, שבתוכה מסתתר חלל עצום מלא במוצרים נפלאים של מותגי הדראגסטור (ג'ייד, לוריאל, מייבלין, גרנייה, בורז'ואה וכו'), היא ממוקמת ממש על צומת הרחובות קינג ג'ורג ויפו, היכן שתחנת הרכבת הקלה עוצרת. קוראים לה אדיקה קוסמטיקס! :)

      מחק
  3. אוי חשבתי משהו בת"א חחחח באסה לי :\

    השבמחק
    תשובות
    1. לשם שינוי יש סיבה טובה להיות ירושלמית.. :P

      מחק
  4. קניתי 4 בארה"ב כשזה רק יצא ועוד אחד היום בסופרפארם עם הקופון (פשוט מוגזם המחיר בארץ)
    יש צבע שדי דומה לsmitten בסוואטץ'- lovesick אם אני לא טועה

    השבמחק
    תשובות
    1. לאבסיק ממש וורוד! סמיטן יותר פטלי, בדיוק מה שאני מחפשת, והצבע היחיד שעוד אין לי בארסנל..! :O
      המחירים בארץ פשוט ביזיון.. \:

      מחק