יום שני, 8 בספטמבר 2014

השלל שלי מאייהרב #3

אחרי ההזמנה של תבלין הקארי לעוף בחמאה בפעם הקודמת מאייהרב, ידעתי שאני הולכת להזמין עוד ועוד מוצרים מהחברה הזאת. מה שהפך את ההזמנה השלישית שלי להזמנת אוכל נטו! :)




הנה התבלין המדובר, דבר נפלא ונהדר שאני הולכת להזמין עוד ועוד ממנו! אם לא הייתי סקרנית גם לגבי שאר המוצרים שיש לחברה להציע, הייתי מזמינה את כל החבילה רק עם התבלין הנהדר הזה.
(קישור לקארי עוף בחמאה)



תבשיל חומוס בקארי להכנה מהירה על הכיריים או במיקרו. לא טעמתי כי אמא ביקשה לקחת אחת מהחבילות האלה, והחומוס קרץ לה הכי הרבה. 
(קישור)



תבשיל שעועית אדומה בקארי להכנה מהירה על הכיריים או במיקרו. הכנתי וזה מאוד טעים! מספיק לארוחה אחד בינונית. לא אזמין שוב פשוט כי לא התלהבתי כמו מהתבשיל חמאה בקארי.
(קישור)



תבשיל עדשים שחורות בקארי להכנה מהירה על הכיריים או במיקרו. ככה-ככה. טעים אבל חמצמץ מדי לטעמי (אבל לא חמצמץ כמו מקולקל). לא אזמין שוב. 
(קישור)



תבשיל תרד וגבינת קוטג' להכנה מהירה על הכיריים או במיקרו. 
איכסוש. ממש לא טעים. אני בד"כ אוהבת תרד ואני מודעת לעובדה שהוא חמצמץ, אבל השילוב הזה של תרד חמצמץ וגבינת קוטג' חמצמצה ממש לא טעים, הכל חמוץ. לחובבי החמוץ בלבד! (ואני מאוד אוהבת קובה חמוסטה, אבל תבשיל התרד הזה יותר מדי חמוץ בשבילי..)
(קישור)

לסיכום אגיד שאמשיך להזמין מהחברה הזאת, אבל רק את תבלין העוף בקארי וחמאה. שאר המוצרים פשוט לא מוצלחים מספיק לטעמי.



ושוב קיבלתי סרט מדידה, ככל הנראה כדי לבדוק עד כמה התרחבתי אחרי כל האוכל הזה.. ;)


תודה רבה על הקריאה, ושיהיה לכן יום מקסים!



12 תגובות :

  1. חחחחחחחחחחחח סרט מדידה?? נדפק להם המוח או משהו?!!?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני קיבלתי מחק! אשכרה מחק שכתוב עליו אייהרב *sigh*

      מחק
    2. אני באמת מנסה להבין, מי שם בהנהלת אייהרב חושב שהדברים העלובים האלה באמת מועילים למישהו?? מי צריך מחק??

      מחק
  2. גם אני הזמנתי את התבלין עוף בקארי, אני מתכוונת להכין אותו השבוע..מעניין איך ייצא.
    וגם קיבלתי את הסרט מדידה וממש שמחתי כי זה דווקא משהו שהייתי צריכה (למדוד את עצמי לפני שאני מזמינה בגדים מאיביי)

    השבמחק
    תשובות
    1. את פשוט גאונה, את יודעת את זה? :) אפילו לא חשבתי להשתמש בסרט באופן הזה! את גילית לי עולם חדש עכשיו!!! :) :)

      מחק
  3. היי אלכסנדרה, אני קוראת קבועה שלך כבר תקופה ולרוב אני מאוד מזדהה עם האהבה שלך למוצרים מסויימים וגם הגבתי על חלקם שממש אהבתי (:
    אהבתי את הסירטונים החדשים שלך ביוטיוב אבל אין כמו הבלוג ! זה עניין של הרגל אולי אבל אני אוהבת לקרוא את הסקירות שלך !
    קיבלתי חבילה מאייהרב אתמול החמישית במספר כי אין מה לעשות אני פשוט מכורה לאיפור אבל אין לי אומץ להזמין את התבלינים הללו. מה גם שעניין הכשרות קצת מפריע לי. זה שהתבלין עוף בקארי בטעם חמאה הופך את התבלין לחלבי ? זה מצויין על האריזה במקרה ?
    אייהרב היקרים שכחו לתת לי עוד סרט מדידה הפעם אבל יש לי כבר סטוקים (:

    השבמחק
    תשובות
    1. תכלס, הבלוג ימשיך להיות הפוקוס העיקרי! :) היוטיוב הוא רק תוספת ;)
      בתיאור הפריט רשום שהוא כשר חלבי, אבל יש את התבלין הזה גם בכשר פרווה! ללא חמאה! למען האמת אני חושבת שלא חייב להגביל את התבלין החלומי הזה רק לבשר, אני מתכננת היום לעשות ארוחה של ברוקולי ושעועית ירוקה ברוטב הקארי וחמאה הזה! :)

      מחק
    2. תודה רבה את מקסימה !
      אצרף את התבלין להזמנה הבאה שלי

      מחק
    3. אני בטוחה שתיהני!! :) עדכון לגבי הניסוי עם הברוקולי והשעועית- זה יצא כל כך חריף שכמעט בכיתי!! כנראה שהשילוב עם הבשר הכי טוב כי הבשר מאזן את החריפות. אפשר לנסות להוסיף לתבשיל תפוח"א מבושלים חתוכים לקוביות, יכול לצאת טעים לדעתי.

      מחק
  4. אוי הרגת אותי עם האמירה שלך על סרט המדידה... :-*

    השבמחק
    תשובות
    1. הרגתי את עצמי בעיקר!! :)
      אני מאלה שחושבים שהם נורא מצחיקים וצוחקים מהבדיחות של עצמם.. ;)

      מחק