יום ראשון, 7 בספטמבר 2014

על פצעונים ושאר עבריינים - ביקורת - Review

Skinfood - Trouble Clear Spot Patch

אני לא מאלה שעוקבות אחר הסרטונים של גברת מישל פאן, היוטיוברית הסופר-פופולארית, בעלת מראה הבת של השכן. יש לי איזו בעיה נדמה לי, שגורמת לי לסלוד מכל מה שפופולארי וסופר-מדובר. כשיצאו הספרים של הארי פוטר, שנאתי אותם, וכך גם שנאתי את ספרי שר הטבעות. לא משנה שאחרי שנים רבות אני מכורה לשניהם. אז רק לאחרונה התחלתי מדי פעם להעיף מבט בערוץ של הבחורה. מה אני יכולה להגיד? היא חמודה, יש לה קול נעים, היא מדברת קצר ולעניין, ומדי פעם היא מדברת על מוצרים מעניינים במיוחד, שמתחשק לי לרוץ ולהזמין מיד, ממש כמו המוצר שעליו אדבר היום. פלסטר קסמים שאמור להעלים חצ'קונים בכמה שימושים רצופים? סיקרנתם אותי! :)





תמונות של הפריט




ההבטחה (בתרגום לעברית)
"פלסטר שמגן על פצעים ושומר על הלחות שלהם להחלמה מהירה. יש לנקות ולייבש את הפצע, להסיר את השכבה המגינה על הפלסטרים ולהדביק את הפלסטר על הפצע. יש להסיר את הפלסטר כאשר הוא נהפך ללבן, מה שמעיד על ספיגה מלאה ותום היעילות שלו. יש להשתמש בפלסטר אחד או יותר באופן יומיומי עד להחלמה מלאה של הפצע."


מבחר
זהו מוצר יחיד מסוגו בחברה והוא לא משתייך לאף סדרה (בד"כ יש סדרת טיפול באקנה שלמה לכל חברה קוריאנית, אבל כאן אין).


מרקם
הפלסטר הזה לא מזכיר בכלל את הפלסטרים "הרגילים" שאנחנו מכירים. הוא גוש ג'לי שקוף ומוצק, גמיש וצמיגי, מאוד רך למגע ולא עושה שימוש בדבק הנוראי של הפלסטרים הרגילים, שתולש לנו שיערות וחלקיקי עור באגרסיביות רבה. הדבק שלו עדין מאוד ובכלל לא מורגש על העור.


ריח
ריח של כלום, ברצינות. ניסיתי להסניף אותו ישירות מהאריזה, אבל כל שעלה בנחיריי הוא שארית ריח "צמחי" וקצת רפואי, שיש לכל הפלסטרים הרגילים שאנחנו מכירים. מאוד ידידותי לאף!


התוצאה
מעשה שהיה: באחד הימים הייתה לי ציסטה בסנטר (מתי הן יפסיקו למרר את חיי??), שהופיעה בתזמון מושלם יחד עם הגעת הפלסטרים האלה לביתי הקט. שתי לילות רצופים הלכתי לישון עם הפלסטר על הציסטה, וביום השלישי כשבחנתי את הציסטה מקרוב שמתי לב שהיא הרבה פחות נפוחה ובולטת, וגם האדמומיות שהשתלטה על כל האזור נעלמה. כמו כן, היא כאבה הרבה פחות (אם כי עדיין טיפ-טיפה כאבה כשנגעתי והצקתי לה ישירות).
לגבי פצעונים סוררים פשוטי עם (אלה עם הלבן בפנים, הקטנים המעצבנים), קורה אחד משני דברים: 1- אם החצ'קון נמצא רק בתחילת דרכו ותפסתם אותו על חם לפני שהוא ייצר בתוכו את נקודת השומן הלבנה המגעילה, ואתם מדביקים את המדבקה ללילה, בבוקר אתם קמים בלי חצ'קון, בלי בליטה איפה שניצן החצ'קון היה, ונשבעת שגם בלי אדמומיות. כאילו כלום לא קרה שם בכלל. 2- אם החצ'קון נמצא בנקודת האל-חזור, כשיש בו כבר לבן והוא כואב אדום ונפוח, אתם מדביקים אותו ללילה, בבוקר אתם קמים עם חצ'קון יותר מפחיד (כתוצאה מ"שאיבת הג'יפה" שהפלסטר עושה, כשהוא עוד לא הספיק לשאוב הכל וליצור פתח קטן כדי להוציא את האיכסות ממנו), תיאלצו לישון לילה שני עם פלסטר חדש, ובבוקר, חי נפשי, אתם מורידים את הפלסטר והחצ'קון ריק מלבן- הפלסטר שאב הכל. בד"כ אחרי המקרה הזה כדאי לישון עם פלסטר חדש לילה שלישי, רק ליתר בטחון, כי הוא מרפא פצעים ויכול להחזיר את כל האזור לקדמותו. לפעמים התעוררתי אחרי בוקר אחד ויחיד כשחצ'קון כבר נקי ומטופל לחלוטין, ואין בו לבן, והוא כבר בתהליך נסיגה מהפרצוף שלי. אבל עם חצ'קונים עקשנים במיוחד 2 לילות זה מינימום.


מחיר
המחיר של מארז הפלסטרים הזה באיביי הוא כ-20 ש"ח, מחיר מזערי ובהחלט ראוי לקנייה חד פעמית, אם כי קצת יקר בשימוש והזמנה קבועים. לדעתי זה מוצר מעולה ל"מקרי חירום" ולפני אירועים מיוחדים. אני כבר מתכננת להזמין לי עוד כמה חבילות שישכבו בצד ואשתמש בהם לא על בסיס יומיומי. (קישור)


אריזה
המוצר מגיע ארוז סטרילית, כשלאחר הפתיחה יש אופציה לסגירה הרמטית, שזה מעולה למניעת איבוד היעילות של החומרים הפעילים בפלסטר! כמו כן, בתוך האריזה הזאת, ישנה עוד אריזה! אריזת בד מצד אחד וצלופן מהצד השני (סטריליות כבר אמרתי?). בתוך האריזה הזאת (שאפשר לפתוח עם הידיים), נמצאים הפלסטרים עצמם, כשאותם מכסה שכבת צלופן עבה נוספת.
אני חייבת לציין שהקוריאנים השקיעו במיוחד כאן, והעובדה שניתן לסגור מחדש את האריזה מאוד מוצאת חן בעיניי. 
עוד משהו שמאוד מצא חן בעיניי- המדבקות מגיעות ב-3 גדלים שונים: קטן לחצ'קונים פיציים במיוחד, בינוני לחצ'קונים "מפותחים", וגדול לציסטות (או לפחות זו החלוקה שגיליתי שהיא הכי נוחה לי אישית).


קנייה חוזרת
הרבה זמן התלבטתי, אבל אני הולכת להגיד שכן, אזמין שוב את המוצר. לא לשימוש יומיומי, כי זה יגרום לפשיטת רגל בחשבון הבנק שלי, אלא למקרי חירום שדורשים טיפול לילי. כמובן שזה לא מחליף שגרת טיפוח קבועה שאמורה לטפל בבעיית האקנה והציסטות שעוברת עליי לאחרונה, אבל זה מעולה כפיתרון דחוף ומהיר. 


לסיכום

יתרונות
*פלסטר רך ונעים למגע
*הדבק שלו לא "אגרסיבי"
*ריח נייטרלי
*מפחית באופן ניכר נפיחות וגודל ציסטות
*מפחית אדמומיות באזור הציסטה/פצעון
*מעלים ניצני חצ'קונים תוך לילה אחד
*מטפל ביעילות בחצ'קונים "מפותחים" (גדולים, לבנים וכואבים) (אבל זה לוקח יותר מלילה אחד)
*מגיע באריזה סופר סטרילית (3 שכבות של הגנה)
*האריזה ניתנת לסגירה הרמטית
*כמות גדולה ונדיבה של מדבקות ב-3 גדלים שונים לנוחות מקסימלית


חסרונות
*לא ניתן להשתמש מתחת לאיפור
*עלול להיות יקר בקנייה מתמדת


ציון: 4.5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


11 תגובות :

  1. סקירה מעולה פשוט!!!! אני לא מאמינה שהן נגנבו לי מתיבת הדואר!!! מעבר לזה אני הזמנתי את אינאיספרי ככה שמעניין לדעת אם מדבור באותה התוצאה או לא! לאב יו דובי!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אלה של איניספרי לא דומות בכלל!!! :( אבל חכי חכי, רק ביום רביעי או חמישי אפרסם את הסקירה עליהם.. ;)
      לאב יו מוווווורררררר!!!!!!! :* :* :*

      מחק
  2. אמג!!! איזה מוצר גאוני אלכס! אני מתה.

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט מוצר גאוני!! אני מאיצה בך לרוץ ולקנות לך כמה כאלה כבר עכשיו!!

      מחק
  3. כרגיל סיקור מעניין אני חושבת שאזמין לי סט כזה למקרה חירום... נשמע מוצר מעולה!
    שאלה קטנה - בחיפושיי באיביי ראיתי הרבה מוצרים שנקראים skin food כמו על המוצר שהמלצת השאלה היא אם זה שם החברה או שזה שם של מוצר? תודה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בנוסף הזמנתי את המוצר הזה: http://www.ebay.com/itm/301233065029?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
      יצא לך במקרה להשתמש במוצר הזה?

      מחק
    2. Skinfood זה השם של החברה! :) וחברה מעולה, לא סתם..
      לא ניסיתי מעולם את המוצר הזה שצירפת בתגובה, אבל אני ממליצה לקרוא סקירות לפני שאת מזמינה!

      מחק
  4. היי אלכס גם את המוצר הזה אהבתי אבל אני לא רואה לינק לרכישה. תודה וחג שמח

    השבמחק
    תשובות
    1. איפה שאני מפרטת את המחיר - (קישור). הזמנתי פשוט מהמוכר שהציע את המחיר הכי זול :)

      מחק
  5. היי עדיין ממליצה או שיש מוצר אחר טוב יותר?

    השבמחק