יום חמישי, 4 בספטמבר 2014

כשרוצים לנסות משהו קטן וחמוד - ביקורת - Review

Holika Holika - Snail Skin Care Kit

זמן רב תכננתי לרכוש מארז קוריאני שיאפשר לי לנסות כמה מוצרים, שטובים לעור שומני. ובכן, לא נאלצתי לחפש הרבה, שכן כמעט כל המוצרים הקוריאניים הם "קלי משקל", מעולים לעור שומני ומעולים בהדיפת הזעה (כי בקוריאה חם, חם מאוד, אצלינו הקוטב הצפוני לעומתם). כמו כן, במעט הבלוגים האחרים שקראתי סקירה על המארז הזה אצלם, נכתב שהוא מעולה לעור שומני ולא מכביד על העור. זה ועוד תמצית חילזון בכל אחד מהמוצרים?? שכנעתם אותי.



תמונות של הרכישה שלי










ההבטחה
"כאשר הוא נפצע, החילזון משתמש באנרגיית החידוש המופלאה שלו על מנת לרפא את הפצע באמצעות הפרשות טבעיות המורכבות על ידו. מקור סוד הריפוי העצמי של החילזון בחלבון הרירית הטבעית שלו."


המרקמים
Snail Skin:
המוצר הזה הוא בעצם טונר, אבל לא בדיוק. מה שאנחנו קוראים לו טונר כאן במערב, הוא לא הטונר של הקוריאנים. אותו שם, שימושים שונים. הקוריאנים משתמשים בו כך: קודם טונר, ואז האמולסיה, ואז הקרם.
המרקם של הטונר נראה מימי במיכל, אבל הוא קצת יותר סמיך ממים, כמו מיץ דליל, משהו באמצע. מאוד עדין ונעים על העור, נספג באופן כמעט מיידי ומשאיר את העור לח ובריא למראה. 

Snail Emulsion:
קרם דליל, אבל סמיך יותר ממרקמי הג'לי שיש לקרמים הקוריאניים בדרך כלל. מזכיר במעט את המרקם של קרם התפוח של טוני מולי, אבל מעט יותר דביק וסמיך.

Snail BB Cream:
קרם נוזלי ומאוד דליל, אבל על העור הוא מרגיש מאוד שומני. קליל, אבל שומני.

Snail Cream:
הו! הנה המרקם שחיפשתי! ריר חלזונות!! זה זה!! סמיך ודביק, מרגיש כאילו חשופית טיילה לי על הפנים והשאירה שובל שקוף ודביק על העור. המרקם סמיך וקרמי, ממש ממש קרמי. הוא כבד לי מדי לשימוש יומיומי, ואני משתמשת בו רק כקרם "הצלה" אחרי מסכות אינטנסיביות או פילינג לעור הפנים (וכאן, חברים וחברות, הוא מתפקד מעולה!).


הריח
Snail Skin, Snail Emulsion, Snail Cream:
ריח נהדר וממכר, של בושם שהיה לאמא שלי לפני 20 שנים! אני לא יודעת איך לתאר את הריח בדיוק. הוא מתוק אבל לא מהסוג הכימי המצועצע שמעודד בחילות אצל כל בחורה מעל גיל 12, יש לו רקע "צמחי" עדין, עם נטייה לפרחוני, אולי יסמין? בכל מקרה, ריח מדהים ונעים ביותר!! 

Snail BB Cream:
ריח קצת שונה משאר המוצרים במארז, אבל היכנשהו ברקע אני קולטת זיק שלו, מסתתר. הריח של הביביקרם בכלל לא חזק, ומתנדף מהר מאוד. הוא מתקתק, אבל לא יותר מדי. מזכיר לי קצת מרשמלו, אבל הרבה יותר עדין. הריח נייטרלי למדי.


עמידות
Snail BB Cream:
הקרם הזה מאוד מאוד שומני, מאוד קשה להשתלט על הברק שהוא מעניק לעור באופן כמעט מיידי לאחר המריחה שלו, וגם עם כל הפודרה והניירות סופגי השומן שבעולם, אחרי שעתיים אני נראית כמו כדור פלאפל שזה הרגע יצא מטיגון. לא טוב לעור שומני, בכלל. גרוע אפילו. לפחות יש לו כיסוי טוב.


התוצאה
Snail Skin:
החומר נספג באופן כמעט מיידי בעור, ומשאיר את העור רך ורענן, מועשר ונעים למגע, לא שומני בכלל אבל גם לא יבש לחלוטין. מבחינתי זה מספיק, ואני לא זקוקה לשום דבר בנוסף מעל.

Snail Emulsion:
העור מבריק מעט, אבל בגדר המראה הבריא ולא המראה השומני. אני אוהבת להשתמש בו מעל הטונר, לפני השינה, עם דגש על אזורים יבשים יותר.

Snail Cream:
העור שלי מרגיש ונראה סופר שומני, חנוק וכבד. לא מתאים לשימוש יומיומי על העור השומני שלי, אבל! נהדר, נהדר, נהדר כקרם "שיקום" אחרי התעללות בעור, למשל אחרי פילינג או אחרי מסכות פנים מייבשות. במקרים כאלה הוא מרגיש קצת דביק, אבל רוב החומר נספג כמעט באופן מיידי בעור.


מחיר
המארז עולה כ-50 ש"ח באיביי, מחיר הולם לדעתי (קישור)
לצערי זהו המוכר היחיד שעוד מוכר את המוצר הזה, מה שאומר שככל הנראה המוצר כבר לא מיוצר יותר והחברה נפטרת מעודפים. אם אתם בעלות עור יבש, תקנו כל עוד אתן יכולות!


אריזות
Snail Skin:
החומר נוזלי אז אין בעיה להוציא אותו מהמיכל ע"י טפיחות קלות על צמר גפן. המיכל הוא אותו מיכל פלסטיק צילינדרי מוארך. בסה"כ מיכל נוח לחומר נוזלי.

Snail Emulsion:
בהתחשב במרקם הקרמי-נוזלי של החומר, אני לא מבינה איך החברה בחרה כזה מיכל לא נוח. הפלסטיק לא מספיק רך ללחיצה נוחה, הפתח שלו צר מכדי להכניס פנימה עזרים להוצאת החומר, החומר סמיך מכדי להוציא אותו בכוח מהמיכל. אני נלחמת עם המיכל כל פעם מחדש. 

Snail BB Cream:
שפופרת לחיצה רכה, נוחה והיגיינית. 

Snail Cream:
מיכל פתוח שמצריך טבילת אצבעות. לא היגייני, אבל בהתחשב בכמות המזערית שיש בפנים, אני בספק אם יספיקו להיווצר שם בקטריות עד שאסיים את המוצר.


קנייה חוזרת
נופ. הביביקרם ממש לא מספק את התוצאות שאני זקוקה להן, הקרם סמיך וכבד מדי לשימוש יומיומי. אם היה אפשר להזמין רק את הטונר והאמולסיה בנפרד, הייתי עושה כן, אבל אי אפשר- אז לא! :(
לסיכום אגיד רק ששמתי לב שאחרי קצת פחות מחודש של שימוש, העור שלי חלק יותר ויש לי פחות חצ'קונים. כמו כן, פצעים מעטים שהיו לי, נרפאו מהר יותר מבד"כ. אני לא יודעת לאיזה מוצר ספציפי במארז לשייך את ההצלחה הזאת, אבל יש לי תחושה שלקרם. בזמן האחרון יצא לי להשתמש בו יותר מבטונר ובאמולסיה.


תמונות להמחשה
לפני מריחת הביביקרם


לפני טשטוש


אחרי טשטוש צד שמאל של התמונה (שימו לב לחצ'קונים שכמעט נעלמו!)


אחרי טשטוש מלא


לסיכום

יתרונות
Snail Skin:
*ריח נפלא
*מרקם קליל ומאוד נעים על העור
*משאיר את העור מועשר ורך
*בטווח הארוך העור שלי נראה יותר טוב

Snail Emulsion:
*ריח נפלא
*בטווח הארוך העור שלי נראה יותר טוב

Snail BB Cream:
*כיסוי בינוני
*מיכל נוח והיגייני לשימוש
*ריח נייטרלי
*בטווח הארוך העור שלי נראה יותר טוב
*SPF30

Snail Cream:
*ריח נפלא
*בטווח הארוך העור שלי נראה יותר טוב


חסרונות
Snail Skin:
*אין חסרונות! :)

Snail Emulsion:

*מיכל לא נוח בכלל לשימוש, בהתחשב במרקם של המוצר

Snail BB Cream:

*לא עמיד בפני הזעה ושומניות, העור מתחיל להבריק כמעט באופן מיידי

Snail Cream:

*כבד מדי לשימוש יומיומי (לעור שומני)
*מיכל לא היגייני


ציונים
Snail Skin: 5/5
Snail Emulsion: 4/5
Snail BB Cream: 2/5
Snail Cream: 4/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


10 תגובות :

  1. המוצרים נראים טובים, אבל איכשהו עצם המחשבה שזה ריר של חילזון, מגעילה אותי קצת :(
    הבנתי שיש לזה הרבה דברים טובים אבל קשה לי נורא חח
    בכל זאת, נהניתי לקרוא!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה באמת קצת מלחיץ.. :P
      אבל הרגשתי שהם באמת עזרו לי להיפטר מכמה פצעים שהיו לי בפנים :)

      מחק
  2. הוווו איזו סקירה מפורטת!!! אני אוהבת את הרעיון של המארז, זה יותר נוח לשימוש. אוף אני מרגישה כמו כזו עצלנית, אני מורחת את הקרם יום שלי רק כשאני זוכרת וזה איזה כל 4-5 ימים חחחח אני צריכה להתחיל להשתמש בו יותר!

    השבמחק
    תשובות
    1. מארז זה לגמרי נוח לשימוש! וגם להיכרות עם כמה מוצרים חדשים. בזמן האחרון אני באמת מעדיפה מארזים :P אבל בטח כבר הבנת את זה בגלל מארז ה"אהבה" שנתתי לך ;)
      בשבועות האחרונים אני דוגלת בשימוש בסרומים, לגמרי זנחתי את כל הקרמים שלי! אבל בקרוב הסרום של אליזבת ארדן נגמר לי, ואז אני חוזרת להמשיך לסיים את כל יתר הקרמים שלי :P את יודעת שאני שונאת שיש לי מליון דברים פתוחים בו זמנית! :)

      מחק
  3. אני קוראת ממך הרבה תלונות על עור פנים שמנוני, ולא יכולתי להשאר אדישה
    תנסי את זה
    http://irecommend.ru/content/krem-mizon-ulitochnyi-krem-ot-mizon
    אומרים שזה קסום.

    השבמחק
    תשובות
    1. שמעתי עליו באמת דברים טובים!! :) אבל בגלל שיש לי המון המון המון המון המון מוצרים סגורים (וביניהם 3 קרמים) שעוד לא יצא לי לנסות ואני כבר מתחילה לדאוג לתוקף, נראה לי שבינתיים אני אתאפק.. ;) אבל בעתיד אני בהחלט אהיה מעוניינת לנסות אותו! :)

      מחק
  4. טוב אני לא יודעת אם את רואה את התגובות שמגיבים אחרי מלא זמן חחחחח אבל אני יושבת בהרצאה סופר משעממת וחופרת בבלוג שלך. חייבת להמליץ לך על הRECOVERY GEL של מיזון גם (חשבתי על זה כי ראיתי את התגובה מעליי), גם הוא מבוסס על ריר חלזונות. אני מאוד אוהבת את הבלוג שלך כי אני דיי מחשיבה את העור שלי לכמו שלך ואת לא מבינה עד כמה זה עזר לי מבחינת צלקות חצ'קונים/אדמומיות. פשוט דברים שהיו נתקעים לי על הפנים לשבועיים שלוש מינימום נעלמים תוך כמה ימים ! אין מאושרת ממני, הפך לקרם החצ'קונים שלי ומרגיש לי שאת פשוט חייבת לבדוק אותו (: (אגב, אני עוקבת אחרי סיגל באינסטגרם אבל לא יצא לי לראות את שלך, יש לך ? )

    השבמחק
    תשובות
    1. רואה, רואה.. :) תודה! 3>
      את מתכוונת לקרם על בסיס כוכב ים? :) שמעתי עליו דברים מעולים וכבר המון זמן אני מתכננת לקנות לי אותו! :) טוב לשמוע עוד המלצות!
      אין לי אינסטגרם, בעיקר כי אני עצלנית וגם כי אין לי זמן לזה.. ;) כשיש לי קצת זמן אני מעדיפה לכתוב פוסטים שלמים בבלוג.
      המון תודה לך! :)

      מחק
    2. האמת שעל בסיס ריר חלזונות ! כעקרון זה זה http://www.ebay.com/sch/m.html?_odkw=&_ssn=cosmeticmarket2012&_armrs=1&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2046732.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XMizon+Snail+Recovery+Gel+.TRS0&_nkw=Mizon+Snail+Recovery+Gel+&_sacat=0
      הקישור שלי כבר לא עובד אבל זה המוכר ממנו הזמנתי (שאגב גיליתי אותו אחרי המלצה שלך על משהו שאני כבר לא זוכרת חחח). גם לא יודעת מה עבר על המחירים אצלו, אני קניתי בסביבות ה30 שח. תקשיבי, באמת שאני לא יכולה לתאר לך עד כמה הוא נהדר ! כל יום שאני מסתכלת על עצמי במראה אני מרוצה קצת יותר מהעור שלי, צמח לי חצ'קון ענק על האף שזה אזור גרוע בשבילי ואיך שקלטתי את הכתם האדום התחלתי למרוח אותו בזה. תוך בערך ארבעה ימים לא רק שזה לא יצא, הוא נעלם !!!!!!!1 אני עד עכשיו מופתעת. מרוב ההצלחה שלו אני שוקלת להזמין את הקרם לחות שהומלץ פה בתגובות למעלה מאותה חברה פעם הבאה שיגמר לי. את חייבת לנסות חחחח באמת ! אני פשוט אוהבת את הפנים שלי יותר מאז שיש לי אותו חחחח, הפך לקרם החצ'קונים שלי (:

      מחק
    3. שמעתי עליו המון המלצות!! :O ואני באמת כבר הרבה זמן רוצה לנסות אותו, אבל איכשהו אני תמיד דוחה ודוחה את הקנייה שלו.. :P יום אחד אני אקנה אותו! :)
      זה נהדר שמצאת מוצר שעובד כל כך טוב בשבילך!!! :)

      מחק