יום ראשון, 21 בספטמבר 2014

על נקבוביות ושאר צרות - ביקורת - Review

Lioele - Pore Clean & Tightening Dr. Ampoule

לפני זמן מה עשיתי סדר בקופסת הטסטרים שלי, ולעיני נגלה מוצר שהייתי חייבת להוציא ולנסות כבר למחרת. מדובר בסרום (שאמור לתפקד גם כפריימר) שמבטיח לכסות נקבוביות, ואין תזמון יותר טוב מהקיץ המהביל שלנו כדי לבחון לעומק את הביצועים שלו בשטח!




תמונות של הטסטר



ההבטחה (בתרגום לעברית)
"זהו סרום מרוכז המכיל את פורמולת ה-Phyto-Oligo שפותחה ע"י ליאואלי להפחתת גודלן של נקבוביות. הפורמולה המהפכנית הזאת נספגת בקלות והוכחה קלינית כיעילה במזעור נקבוביות מורחבות ועידוד מראה צעיר יותר. ברכיבים נמנים אבץ לנטרול עודפי שומן בעוד שהוא מסייע בכיווץ הנקבוביות. מוצר זה מושלם לעור שומני עם נטייה לאקנה בזכות הרכיבים האנטי-בקטריאליים שלו, ביניהם שמן עץ התה ותמצית שמן לימון."


מבחר
חיפשתי בנרות ברחבי האינטרנט, ומצאתי רק מוצר אחד נוסף שיכול להשתייך ל"משפחה" אחת- פריימר נקבוביות מעין זה, עם חומצה היאלורונית. אני חושבת שזהו גם מוצר שלאט לאט יוצא ממעגל השיווק והמכירות, כי קשה מאוד להשיג אותו. ככל הנראה החברה מפסיקה לייצר את המוצרים האלה. 


מרקם
ג'לי דליל ומימי, כמות קטנה מספיקה לכל הפנים. כשהוא מתקבע הוא מתייבש במאט, והפלא האמיתי- כשמרחתי מעליו ביביקרם שאני לא כל כך אוהבת (אבל ממשיכה להשתמש בו כי מה, אני פראיירית??) הפנים שלי הרגישו כאילו אין על העור שלי כלום, כאילו זה העור הטבעי שלי, במקום דביקות ולחות כמו שהן מרגישות עם הביביקרם בלי הפריימר הזה. המברשת עם הפודרה החליקה מעליהם כמו נוצה.


ריח
ריח של תרופה נגד אקנה, ממש ככה. מאוד כימי ורפואי, מזכיר לי בתי חולים. לא הכי נעים בעולם וגם די חזק (כשאני פותחת את המיכל בבוקר הריח תוקף את הנחיריים שלי כמה דקות עד שהוא מתאדה או שאני מתרגלת).


עמידות
לא שמתי לב לעמידות יוצאת דופן, האף שלי עדיין חוזר להיות מבריק אחרי שעתיים. כמו כן, הנקבוביות שלי נשארות פעורות כמו שהיו לפני הסרום/פריימר. 


מחיר
המחיר הכי זול באיביי הוא כ-20 ש"ח תמורת 10 טסטרים, או כ-35 ש"ח תמורה 20 טסטרים. בעבור בקבוק בגודל מלא תיאלצו להיפרד מ-200 ש"ח שלמים (בגלל מחירי שילוח)! (קישור)
הגודל המלא לא זול בכלל, אבל בהחלט ניתן להזמין את הדוגמיות ולהסתפק בהן.


אריזה
מיכל זכוכית עם פקק שמחוברת לו טפטפת. נוח לשימוש ולהוצאת כמות מדודה של חומר, אבל המיכל עצמו שביר. 


קנייה חוזרת
לא. העור שלי חוזר להבריק אחרי זמן קצר מאוד (כשעתיים), והנקבוביות ממשיכות להיראות כמו מכתשים על הירח. כמו כן, מחירו של הפריימר הזה באיביי לא זול בכלל. אין לי סיבה לקנות את המוצר בגודלו המלא. 


לסיכום

יתרונות
*העור מרגיש הרבה יותר נעים וטבעי, ממש כאילו לא שמתי כלום (גם בשימוש עם ביביקרם)
*פקק עם טפטפת- מאוד נוח לשימוש ולהוצאת כמות מדוייקת של חומר


חסרונות
*ריח רפואי לא נעים, וגם די חזק
*מחיר נורא יקר לגודל מלא
*לא עמיד בפני הזעה ושומניות
*הנקבוביות שלי עדיין נראות לעין
*מיכל זכוכית שביר


ציון: 1/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


2 תגובות :

  1. אוי איזה מבאס זה, דווקא בגלל האריזה הייתי בטוחה שמדובר באחלה של מוצר. ליאואלי בעייתים מאוד, זה או שיש להם מוצר פלאים או שהמוצר קקי, אין אמצע

    השבמחק
    תשובות
    1. את פשוט קלעת בול בתכלית קיומם של ליאואלי!!!!

      מחק