יום שלישי, 2 בספטמבר 2014

לק היום

חברות רבות הוציאו "לק סוכר" בחודשים האחרונים, ואני מאוד שמחה על כך! בקוריאה הלקים האלה מככבים כבר יותר משנה, אבל אני כל כך עצלנית בזמן האחרון שאפילו אחד לא הזמנתי לי. ברגע שראיתי את הלק החדש הזה של ג'ייד, התנפלתי על הדוכן וקניתי לי כמה גוונים שונים ומשמחי לבב אנוש.

הפעם מדובר בגוון 52 - Coral Sugar, ורוד חם עם נצנצים זהובים. הלק עצמו מט לחלוטין, אבל בגלל שהנצנצים, ובכן, מנצנצים, מתקבל אוקסימורון די משעשע על הציפורניים. מצד אחד מט ומחוספס, מצד שני בלינג-בלינג. אני מאוד אוהבת את הלק הזה ורואה את עצמי משתמשת בו המון הקיץ וקונה לי עוד אחד.





תודה לכולכן על הביקור בבלוג ושיהיה לכן יום מקסים!


6 תגובות :

  1. יאאאא איזה יפה הוא!! הוא מזכיר לי את הבורג'ואה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, הנצנצים דומים! :) אבל הגוון של הבורז'ואה יותר אפרסקי

      מחק
  2. תשובות
    1. מעולה! לפחות 3 ימים בלי לזוז, ורוב הלקים מחזיקים עליי רק יום אחד..

      מחק
  3. הלק השחור מהסדרה מדהים!! הלכתי איתו כמה ימים וכול החברות שלי והבנות מהעבודה קנו להן גם

    השבמחק
    תשובות
    1. כולן אומרות לי לנסות את השחור!!!!! עם כל הרעש סביבו, כנראה שבאמת אאלץ לקנות אותו גם.. :)

      מחק