יום ראשון, 31 באוגוסט 2014

ריר חלזונות? יאמי - ביקורת - Review

Vanedo - Snail Essence Mask

לפעמים נדיבות המוכרים באיביי פשוט מדהימה אותי. מתי בארץ שמעתן על הפעם האחרונה שחנות חילקה במתנה מסכות פנים ללקוחות שלה? לעולם. נכון. אבל בחו"ל יש יחס אחר לחלוטין ללקוחות שלה, יש רצון לשמר לקוחות ולגרום להם לחזור ולקנות עוד ועוד.
בכל מקרה, המסכה הזאת, שקיבלתי במתנה חינם-אין-כסף מאחד המוכרים באיביי בקנייה של משהו אחר לחלוטין, מכילה תמצית חילזון. איכסוש! 




תמונות של המוצר



ההבטחה (בתרגום לעברית)
"המסכה הזאת מעוצבת להענקת לחות אינטנסיבית ולריכוך העור תוך שימוש בתמציות צמחים מרוכזות המסייעות לעור לספוג את רכיבי המסכה בהצלחה. הפרשות החילזון הנמצאות במסכה טובים לחידוש העור ומעניקים לעור מראה יותר בריא ולח."


מבחר
ישנן 25 מסכות בעלות תמציות שונות במגוון, שאפשר לבחור מתוכן: אלוורה (להענקת לחות לעור רגיש), EGF (לשמירה על גמישות העור והרגעת העור), ארומה (לריכוך עור קשה והזנתו), לבן (לניקוי עור החשוף לקרני השמש לתקופות ארוכות של זמן), ויטמינים (להענקת לחות), צמחים (להרגעת עור מגורה, ניקוי וליחוח), אצות (להזנת עור עייף), תה ירוק (לניקוי העור מרדיקלים חופשיים), קולגן (להזנת וליחוח העור, ולהענקת גמישות), מזון מלכות (להזנת עור קשה), רימון (לניקוי נקבוביות יסודי בעור עייף וקשה), ורדים (להרגעת עור רגיש), ארס נחשים (להענקת גמישות וברק לעור), מלפפון (להרגעת העור), פטל (לליחוח והענקת ברק לעור קשה ויבש), חילזון (להרגעת העור ולשחזור עור פגום), פנינים (לניקוי העור), ג'ינסנג (להענקת לחות וריכוך העור), חומצה היאלורונית (להענקת לחות אינטנסיבית), קו-אנזים (להענקת גמישות), לימון (להענקת לחות), שעועית ירוקה (לניקוי העור), תפוחי אדמה (לריכוך עור קשה, ולהרגעתו), לענה (סוג של צמח) (להענקת לחות), זהב (להענקת גמישות ולמראה עור בריא).
וואו! מבחר עצום!


מרקם
נוזלי מאוד. כשרק הנחתי את המסכה על העור שלי, מיד החל לנזול לו נחל של ריר חלזונות במורד הצוואר שלי והלאה לתוך המחשוף. החומר לא רק נוזלי, הוא גם חלקלק וקצת דביק. לא נעים בכלל, במיוחד כשהוא נוטף מהסנטר לתוך מעמקי החזייה. 


ריח
מזכיר לי אלוורה, או ריח "ירוק" אם תרצו, אבל קצת יותר מימי. בסך הכל נעים, לא מעלה בכלל אסוציאציות של ריר חלזונות!


התוצאה
לפני שהשתמשתי במסכה, הייתה לי נקודת גירוי אדומה בין הגבות. אחרי שהסרתי את המסכה, הנקודה נעלמה כלא הייתה. חוץ מזה לא הבחנתי בשינוי משמעותי. אני חייבת לציין שמסכת הבמבוק העניקה תחושה הרבה יותר נעימה ואפקטיבית מהמסכה הנוכחית. אחרי שהסרתי את המסכה הנוכחית העור שלי חזר להרגיש יבש כמו שהיה לפני השימוש במסכה.


מחיר
המחירים שראיתי באיביי הם: כ-7 ש"ח למסכה בודדת, כ-10 ש"ח ל-2 מסכות, כ-25 ש"ח ל-7 מסכות, ועוד ועוד (קישור לאיביי).
המחירים נראים לי מעולים, פחות או יותר זהים למחירים של מסכת הבמבוק ואחיותיה. 



אריזה
בתוך האריזה מסתתרת לה מסכת בד ספוגה בחומר, מקופלת ל-4. ממש לא הרגשתי צורך לגרד שאריות חומר מנבכי האריזה, כי היה די והותר ממנו כבר ספוג במסכה עצמה. 


קנייה חוזרת
Nope. לא הרגשתי שיפור משמעותי בעור הפנים שלי, או בכלל הרגשה נעימה כלשהי של עור לח ומועשר. המרקם קצת-הרבה נוראי, ובכלל לא התלהבתי מהמסכה הזאת. אעדיף להזמין את מסכת הבמבוק.


תמונות להמחשה
לפני השימוש

שימו לב לנקודה האדומה בין הגבות

מלחיץ משו!

אחרי 20 דקות על העור, הבד התייבש לחלוטין ונראה כמו סתם מגבת דקה

מיד לאחר ההסרה

שימו לב, הנקודה האדומה נעלמה


לסיכום

יתרונות
*ריח נעים ודי נייטרלי, של במבוק (או כל ריח "ירוק" אחר)
*הנקודה האדומה שהייתה בין הגבות שלי נעלמה
*מבחר עצום של מסכות, לכל טעם וריח
*מחיר מעולה, גם למסכה יחידה וגם לכמה


חסרונות
*מרקם איכסי, נוזלי חלקלק ודביק בעת ובעונה אחת. נוטף מהמסכה לתוך הציצים, לא נעים בכלל!
*לאחר הסרת המסכה, העור לא הרגיש מועשר במיוחד, או לח במיוחד, כאילו לא השתמשתי בכלום בכלל


ציון: 2/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


2 תגובות :

  1. שלום חברה!!!! את כבר יודעת שאני מאוד אוהבת מסכות נייר קוריאניות אך יחד עם זאת, עדיין לא מצאתי את ה-א-ח-ת!!! מתי נמצא אותה, אה?! :(

    השבמחק
    תשובות
    1. המסכת במבוק לגמרי ה-אחת!!!!! :) מאיצה בך להזמין אותה כבר ;)

      מחק