יום ראשון, 24 באוגוסט 2014

מי שמריח הוא המסריח - ביקורת - Review

Elizabeth Arden - Eight Hour Cream Skin Protectant

חברה שלי עובדת בסופר פארם, ומדי פעם נופלות בחלקי כמה דוגמיות. היום אדבר על מוצר שניסיתי בזכותה, ומאוד שמחה על כך!


תמונות של הפריט



ההבטחה (בתרגום לעברית)
"קרם 8 השעות של אליזבת ארדן הוא משחזר העור האגדי וגורף הפרסים שעושה יותר מרק להרגיע עור שניזוק מהשמש, ללחח שפתיים סדוקות, ולרפא מרפקים קשים ויבלות. כמו כן הוא גם הסוד שבו אמני איפור מסביב לעולם משתמשים כדי לשמוע על רגליים, שפתיים ועפעפיים מבריקות; גבות שנשארות במקומן; והקוטיקולות (העור שמסביב לציפורניים) מטופחות להפליא. ישנן אינספור דרכים להשתמש בקרם הקלאסי הזה, אבל הנה 8 מומלצות במיוחד:
1. מציל עור - מגן על העור מפני רוח מייבשת ומיזוג אוויר מרכזי. המולטיטסקר המטפח הזה מרגיע, משחזר ומסייע להקלת פגמים בעור, ביניהם קשיחות, אדמומיות, סדקים, חריצים ויובש בעור.
2. מעניק ברק - מעניק ברק לעפעפים, לחיים, שפתיים ורגליים (ועקב כך חביב במיוחד על אומני איפור מקצועיים).
3. פותח עיניים - כל מה שצריך זה טיפה אחת קטנה להחלקת הגבות ויצירת קשת המוגדרת בשלמות ותישאר במקומה כל היום.
4. מרכך קוטיקולות (העור שמסביב לציפורניים) - מרכך קוטיקולות קשות ויבשות ושומר עליהן רכות, חלקות, ומטופחות למשעי.
5. תענוג לכפות הרגליים - רככי עקבים קשים והרגיעי סוליות, ליופי יחף בכל עונה.
6. מרגיע אחרי השמש - באמצעות יכולות ההרגעה והלחות האגדיים, זהו הטיפול המושלם לאחר השמש, להקלת כוויות שמש והרגעת עור יבש ומגורה כתוצאה מחשיפה לשמש. 
7. מושלם לטיסה - טיסות מרובות עלולות לגרום לעור שלנו להיות יבש ולא נעים. ארזי איתך את המלחח האינטנסיבי הזה לאיזון רמות הלחות בעור שלך לאן שלא תלכי.
8. רגליים - מעולה כטיפול לאחר גילוח או טיפולי שעווה. הקרם הקלאסי הזה מרגיע גירויים, מפחית אדמומיות ומשאיר את רגליים סופר עדינות ורכות כמשי."


מבחר
לאחר חיפוש זריז באתר המקורי של החברה, ראיתי שיש מספר מוצרים מסדרת 8 השעות: קרם שיקום (המוצר שאני מדברת עליו היום), קרם שיקום נטול ריח, קרם ידיים משקם, קרם שיקום לשפתיים, קרם גוף משקם, שפתון משקם (שונה מקרם השיקום), אודם שמגיע ב-4 גוונים שונים, שפתון בעל מקדם הגנה, ואחרון חביב- קרם לחות ללילה.
בסך הכל המבחר מספק ומעניין, בהחלט הייתי רוצה לנסות את אותו הקרם רק ללא הריח, קרם הידיים וקרם הלחות ללילה. 


מרקם
קרם סמיך ודביק, מזכיר לי קצת מרקם של דבק פלסטי.


ריח
אחד המסריחים!! מאוד מזכיר לי טייגר באלם (מיכלון הפח הקטן ההוא שיש לכל סבא במדינה ישראל, עם ציור של כוכב על המכסה). חזק מאוד ונשאר על העור שעות ארוכות.
אבל! הקרם הזה קיים גם בגרסה נטולת ריח, למי שמזדעזעת (ותאמינו לי, מהריח הזה כל אחת תזדעזע).


התוצאה
בפעם הראשונה יצא לי להתנסות בקרם הזה, לאחר שהאצבעות שלי התקלפו לחלוטין כתוצאה מפעם אחת ויחידה שבה שטפתי כלים ללא כפפות. מישהי בעלת עור רגיש בקהל? 
הידיים שלי היו מקולפות לחלוטין, עם עור מפורר וגושי. לא האמנתי שמריחה אחת ויחידה תצליח לרפא את העור המסכן שלי, אבל הפלא ופלא! כבר למחרת לא היה זכר לאף פירור או קילוף בעור!
יצא לי להתנסות במוצר גם כמוצר חירום לשפתיים, כאשר שכחתי לקחת איתי שפתון לחות לסופ"ש מחוץ לבית, אבל דווקא את קרם השיקום לקחתי, ליתר בטחון. בלילה לפני השינה מרחתי קצת מהקרם הזה על השפתיים, בבוקר קמתי עם שפתיים רכות, עסיסיות, יפות ומטופחות!
כמו כן, ניסיתי את הקרם גם על הרגליים, ואפילו העור הקשה של העקב, ושל הבוהן, היו רכים וחלקים בבוקר שלמחרת. נהדר!


מחיר
באתר המקורי של החברה רשום שמחיר המוצר הוא 21$, כלומר, בסביבות ה-70 ש"ח (וכמובן שבסופר פארם הוא עולה יותר..). מחיר הוגן ובהחלט סביר בהתחשב בתמורה שאנחנו מקבלים. 
כמו כן, בסטרוברי הוא עולה כ-70 ש"ח. (קישור לרגיל) (קישור לנטול הריח)


אריזה
שפופרת רכה ונוחה עם פקק מתברג. היגייני!


קנייה חוזרת
כן, אבל רק בגרסה נטולת הריח. 


לסיכום

יתרונות
*הדבר הזה עובד!
*מבחר מגוון ורחב של מוצרים מהסדרה
*ישנה אופציה לקניית הקרם ללא ריח (יש!!)
*מחיר סביר והוגן בהתחשב בתמורה
*מוצר בעל שימושים רבים שונים ומשונים, מולטי-טאסקינג נוח ביותר
*שפופרת נוחה והיגיינית


חסרונות
*ריח נוראי ומזעזע שנשאר שעות על העור


ציון: 5/5

תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


7 תגובות :

  1. חברה!! הקרם הזה נשמע מעולה אבל אני התאהבתי בפטמות של אליזת ארדן (חחח נשמע מצחיק). אין זה פשוט מדהימים לא הפסקתי לגעת בפנים שלי!!

    השבמחק
    תשובות
    1. הפטמות שונות לגמרי! זה סרום וזה קרם שיקום! :P כשאני אזמין גודל מלא מתישהו בעתיד כשייגמרו כל מלאי הסליק שלי אני אתן לך לנסות!!!
      איזה כיף לשמוע שאהבת את הפטמות :P חחחחחחח

      מחק
  2. חחחחחח פטמות , הסקירה מעולה ובהחלט אנסה אותו! אגב אלכסנדרה ניסית להשתמש אולי בסבון כלים אורגני טבעי ונקי מכל הכימיקלים? כנראה שהעור שלך רגיש לסבון כלים

    השבמחק
    תשובות
    1. על הפטמות אני אוטוטו מסיימת לכתוב סקירה גם כן, אז stay tuned חחחחח :P
      לגבי הכלים- אני בד"כ שוטפת כלים עם כפפות בלבד (וגם לא כפפות לטקס כי גם אליהם יש לי רגישות והעור שלי מתקלף מהם, אני משתמשת בכפפות אלוורה ללא לטקס), אבל חשבתי שמפעם אחת לא יקרה כלום וכמה כבר זה יכול להזיק.. לא עוד! למדתי את הלקח..

      מחק
  3. בסטרוברי הוא עולה 81 שקלים :(

    השבמחק
    תשובות
    1. רק נטול הריח עולה 81! הרגיל עולה 75 שקלים :)

      מחק
  4. שלום רב אני קיבלתי דוגמית של הקרם שיקומי שלכם כי יש לי פצע קטן כבר 3 ימים משתמשת והוא לא עזר בינתיים שנית אתם כותבים מחיר אחר מה שבסופרפרם דרשו 200 שקל אשמח לקבל מחיר הוגן

    השבמחק