יום שני, 4 באוגוסט 2014

השלל שלי מאייהרב #2

אז משלוח שני עשה את דרכו אליי במשך חודשיים תמימים. הרבה לחץ וחששות היו מעורבים בקבלת החבילה, שכן השורה שבה היו רשומים הרחוב ומספר הבית, בכתובת, נמחקו משום מה בתדפיס שאייהרב הוציאו לחבילה שלי. הדוור התקשר למספר שבמזל צירפתי לחבילה, שאל היכן אני נמצאת, ומשם אבדו עקבותיה של החבילה. חודשיים חיכיתי! פניתי לשירות לקוחות דואר ישראל, הסברתי להם בדיוק איך נראית החבילה שלי, בסניף שלי בדקו חבילה חבילה עד שמצאו את האחת שלי! :) לפעמים הם באמת עובדים!




את הויטמינים האלה הזמנתי בשביל הבחור, שמתעקש שכל הפירות שבעולם לא יספקו לו את כמות הויטמינים הנחוצה לאדם בוגר. אני אישית נגעלת מבליעת כדורים, גם אם זה ויטמינים, גם אם זה סופר בריא, גם אם זה מועיל. מעדיפה לטחון הררי פירות בכל בוקר! :)
(קישור לויטמין C)
(קישור לאבץ)



על הסקראב העדין הזה על בסיס שיבולת שועל ודבש, קראתי סקירות רבות וחיוביות, ובגלל שאני אוטוטו מסיימת סקראב פנים אחר שיש לי, החלטתי להתנסות בעצמי במוצר המדובר.
(קישור לסקראב)

הטונר הזה נשמע כמו התגלמות כל החלומות שלי- מטפל באדמומיות, נטול אלכוהול, ובריח מלפפונים ומלון. ניסיתי עשרות טונרים בסגנון, כולם על בסיס מלפפון, כולם נקנו בחו"ל (כי איפה בארץ יש דבר כזה בכלל?) ומכולם הייתי מרוצה. המיכל גדול למדיי ומכיל כמות שתספיק לי לכמה חודשים טובים לדעתי. 
(קישור לטונר)



ואיך אפשר בלי אוכל? :)
את תבלין הקארי וחמאה קניתי בעקבות המלצה של בלוגרית כלשהי שאני לא זוכרת את שמה (סליחה!!! אם את כאן, בבקשה תעדכני אותי ואוסיף לינק אלייך), וכבר השבוע אכין לנו מעדן עוף טעים ופיקנטי. 
(קישור לקארי עוף בחמאה)
עדכון: הדבר הזה כל כך טעים!!!! אני הולכת להזמין עוד מאה כאלה בהזמנה הבאה שלי, מצדי שיגיע ארגז שלם מאייהרב רק עם התבלין הזה. זה מושלם. מספיק רק לארוחה אחת לשניים, אבל כל כך טעים שלא אכפת לי. קצת פיקנטי (הבחור נחנק בטעימה הראשונה, אני נהניתי מכל ביס ושתיתי כמעט את כל הרוטב ככה איך שהוא, ואני ממש לא אוהבת חריף)

את ליקריץ הדובדבן קניתי בטעות, בכוונה טובה- רציתי לעשות כיף לבחור שלי, שחולה על הגומי הצבעוניים האכילים. הייתי בטוחה שכל גומי טעים ואכיל נקרא ליקריץ, בטיפשותי. ואני עוד שונאת את הליקריץ השחור המסריח הקשה שנמכר בכל מקום. שונאת. 
הליקריץ הזה, בשונה מהליקריץ השחור המסריח, דווקא מוצלח! הוא ממש רך, נמס בפה, מרגישים את טעם הדובדבן אם כי הוא מעט מתוק מדי לטעמי, וטעם הלוואי המגעיל הליקריצי אמנם נמצא, אבל איכנשהו רחוק ברקע ולא באמת מפריע. בכל מקרה, אני לא אוהבת בכלל את כל ממתקי הגומי למיניהם, והבחור לא התלהב מהליקריץ הזה (הוא טוען שטעם הליקריץ ממש חזק), אז אני מחפשת חברה חובבת ליקריצים לתרום לה את הממתק הזה.
(קישור לליקריץ דובדבן)



שוב קיבלתי בחינם את העט המעאפן הזה. מה אני אעשה איתו? אני לא באמת צריכה כזה..

כמובן שעל מוצרי הטיפוח סקירות מפורטות יגיעו בהמשך, כשאסיים מוצרים פתוחים אחרים שיש לי, אז אנא האזרו בסבלנות! ;)

תודה רבה על הקריאה, ושיהיה לכן יום מקסים!



6 תגובות :

  1. חחח עשית לי חשק לאכול - תפסיקי עם הפרונו אוכל הזה שלך, פעם קודמת השוקו ועכשיו הקארי!!

    השבמחק
  2. מסכימה עם קרן...עשית אותי רעבה !!! בא לי על הליקריץ!! :)

    השבמחק
  3. שאלה קצת אמ.. בסגנון נא-לא-לסקול-אותי-באבנים...
    יש מצב להסבר של מה זה טונר? :O

    השבמחק
    תשובות
    1. למה לסקול באבנים? אנחנו אנשים מתורבתים.. :)

      טונר זה מה שנקרא בעברית "מי פנים". אם את מכירה את השילוב של פעם, חלב פנים ומי פנים, אז זה זה, המי פנים. זה נוזל מימי שאמור לייצב את העור ולנקות אותו בעדינות לפני הנחת קרם לחות (אבל בשילוב עם חלב פנים- קודם שמים חלב פנים ולאחר מכן מי פנים, שניהם ביחד מחליפים את כל חומרי הניקוי האחרים לפנים- אבל לא קרם!!). זה פשוט שלב ביניים נוסף, בין ניקוי הפנים והנחת קרם לחות, למי שאוהבת להרגיש ניקוי יותר עמוק לעור שלה (אבל לא להגזים! אחרת העור יפצה בייצור עודף של שומן! להיות ערניים למצב העור ואם לא מתאים- להפסיק!).

      מחק