יום שלישי, 5 באוגוסט 2014

יש לי זיכרון של דג זהב - ביקורת - Review

Lancome - Lip Lover

אז ביום אחד בהיר השתתפתי בפעילות של לנקום בעמוד הפייסבוק שלהם, ומסתבר שהייתי אחת מאלה שקיבלו את הגלוס החדש (למרות שבחו"ל הוא, כמובן, כבר מזמן לא חדש) של לנקום בגודל מיוחד! קודם כל, הופתעתי נורא, כי עד שקיבלתי את המתנה כבר שכחתי שבכלל השתתפתי בפעילות ההיא, ודבר שני, כי לא באמת חשבתי שאקבל משהו! יש הפתעות בחיים, יש הפתעות.






תמונות של הפריט






ההבטחה (בתרגום לעברית)
"גוון חזק ועשיר שמעניק ברק וצבע ללא הקרבת הלחות. פיגמנט כובש בשילוב עם לחות כשל שפתון היא פורמולת ה-3 ב-1 החדשה. הבסיס הלח והעשיר מעניק 8 שעות של לחות בעוד שהשכבה המחליקה ממעל מפחיתה את נראות הסדקים ויוצרת ברק צעיר. הפיגמנט השופע מעניק את שטיפת הצבע האולטימטיבית."


מבחר הצבעים
אני מבולבלת. בתמונה (שיש בתחילת הפוסט) מופיעים 24 גוונים, באתר המקורי של החברה (ארה"ב) מופיעים 13 גוונים, ובאתר המקורי של החברה (אנגליה) מופיעים 17 גוונים. מה הולך פה?
המצב לא מובן ולא ברור, אבל אני נוטה לסמוך על התמונה. יש שם מגוון רחב של גוונים מכל הסוגים והצבעים, אני בטוחה שכל אחת תוכל למצוא פה את הנפש התאומה שלה. 
קיבלתי את גוון 337, גוון היביסקוס בהיר מאוד יפה וקיצי (שזה מעולה, כי אין לי הרבה כאלה).


מרקם
שונה ודומה בעת ובעונה אחת לגלוס In Love של לנקום. מצד אחד מרקם יותר דליל אבל בלי להיות ממש נוזלי, הוא עדיין מרגיש חמאתי וקצת כבד (אבל פחות מהגלוס In Love). מצד שני המרקם עדיין סמיך ו"דביק" מספיק בשביל להיצמד לשפתיים ולא לזוז מילימטר.
שמתי לב שאם אני מורחת יותר מדי חומר, הוא מרגיש שומני ונוזלי מדי. מאז אני מקפידה על הכמות שאני מורחת (צד אחד של המברשת ספוג בחומר, צד שני נקי ממנו לחלוטין).


ריח
מזכיר לי את הריח הלימוני-אקונומיקי של מוס השפתיים של Innisfree- כימי וחמצמץ, לא הכי נעים בעולם, אבל מתנדף מהר מאוד.


עמידות
מבחינת גוון- אני לא בטוחה אם קיבלתי גוון שמאוד קרוב לגוון השפתיים הטבעי שלי ולכן אני לא כל כך רואה אותו, או שכל הגלוסים האלה מאוד שקופים. הגלוס הזה כמעט שקוף לגמרי ואני מרגישה שאני חייבת איזה טינט טוב מתחתיו בשביל לקבל צבע שנראה לעין. הטינט של ליאואלי, למשל, יכול לעשות עבודה טובה כי הגוונים דומים פחות או יותר, והמרקמים יתאזנו (ליאואלי ממש יבש ומייבש, לנקום ממש "רטוב" ומלחח).
מבחינת מרקם- אני מרגישה שהשפתיים שלי לחות על גבול הדביקות, שעות ארוכות אחרי שהצבע ואפילו הברק נעלמו. אני חושבת שבעניין הזה יש קצת חוסר איזון, כי אם אני אמרח עוד שכבה בזמן שהדביקות והלחות עדיין נמצאים על השפתיים בשביל קצת ברק ורמיזת צבע, תהיה תחושה לא נעימה וממש כבדה על השפתיים.


מחיר
באתר המקורי של החברה רשום המחיר 23$, שהם כ-80 ש"ח בערך. אני לא יודעת להגיד לכן אם המחיר סביר או לא, פשוט כי אני לא קונה גלוסים כבר שנים ולא בטוחה כמה הייתי מוכנה להוציא עליהם עכשיו. אני כן יכולה להגיד לכן שעל אודם של לנקום הוצאתי כ-100 ש"ח בסטרוברי ואני מרוצה עד השמיים, כך שלדעתי המחיר הזה הולם ומתאים ללנקום.
בסטרוברי, אגב, המחיר הוא 100 ש"ח.


אריזה
אני חייבת לציין שאני מאוד אוהבת את האריזה של הגודל המוקטן הזה, יותר מהאריזה של הגלוס In Love המוקטן שלהם. האריזה כסופה ואחידה, בעלת מראה מלוטש ומבריק. במרכז האריזה ישנו "חלון" שקוף שדרכו ניתן לראות את צבע הגלוס שבפנים, והשוס הגדול, הדבר שממנו הכי התלהבתי באריזה- חריטה של לוגו הורד הנצחי של לנקום, על הפקק המתברג.
המברשת מאוד רכה וגמישה, הופתעתי לטובה עוד בשימוש הראשון, כשהיא "התקפלה" בזמן המריחה בהתאם ללחץ המופעל עליה. אין מקום לדאגה, היא חוזרת למקומה בתום השימוש. אני אוהבת את המברשת הזאת יותר מהמברשת של הגלוס In Love!


קנייה חוזרת
כן, בסימן שאלה. כרגע אני לא כל כך קונה גלוסים בגלל העדפה אישית לאודמים וטינטים, אבל אם אי פעם אחזור לקנות גלוסים, הגלוס הזה הוא אופציה מעולה. 


תמונות להמחשה
לפני מריחה

אחרי מריחה

עם הטינט של ליאואלי מתחת


לסיכום

יתרונות
*מברשת רכה וגמישה, סופר נוחה לשימוש
*אריזה יפה, שיקית ובעלת תחושה יוקרתית, והפקק בעל הגימיק המגניב של פתיחה בקליק (בגודל המלא)
*מברשת גמישה ורכה, מאוד נוחה למריחה
*גוונים יפים מכל משפחה וסוג
*מחיר סביר והולם ללנקום, באתר המקורי ובסטרוברי (לא יודעת לגבי הפארמים, אבל בטח הון תועפות כרגיל)
*מעניק המון לחות וברק לשפתיים


חסרונות
*ריח כימי ולא נעים, שמזכיר אקונומיקה בריח לימון
*לא ברור כמה גוונים בדיוק קיימים בסדרה
*גוון שבקושי נראה לעין (לא בטוחה אם זה אמור להיות ככה, יכול להיות שזה בגלל שהגוון מאוד קרוב לגוון השפתיים הטבעי שלי)
*מרקם שומני אם מורחים כמות גדולה מדי


ציון: 3.5/5


תודה רבה לכל מי שקראה, ושיהיה לכן יום מקסים!
ועכשיו, דובי:


4 תגובות :

  1. פוסט נהדר יקירתי :) דווקא באופן מפתיע כשניסיתי את הליפ גלוס הזה במשביר לא היה לו ריח נוראי, אבל יש מצב שזה לא אותו ליפ גלוס כי אמרת שהוא טרם הגיע לארץ חחח

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! :)
      למיטב הבנתי הוא אכן עוד לא נמכר בארץ :) יכול להיות שניסית את הגלוס In Love שלהם? כי לו יש ריח מתקתק-וונילי

      מחק
  2. אקונומיקה בריח לימון....פיכס! לפעמים אני חושבת שהאנשים שמייצרים את השפתונים חסרי חוש ריח! לא הרחתם את מה שהכנתם?!
    אחלה סקירה!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי! וזה לא מוצר שפתיים ראשון בריח הזה שאני רואה!!
      תודה! :)

      מחק